Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö lasten joulu pilalle jos pukki ei käy?

Vierailija
21.12.2014 |

Meillä on aina käynyt pukki. Nyt meidän vakiojoulupukki on töissä joulun:/ ja mistään ei enää löydy tilalle ketään. Puuttuuko joulusta jotain jos lahjasäkki vaan löytyy oventakaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen trauma, muistele lapsuuttasi

Vierailija
2/11 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi tilalle joku kiva tonttutarina. Me käytiin mun siskon kanssa joskus teini-ikäisinä tonttulakit päässä kilistelemässä naapurin pihalla. Kun naapurin pikkupoika huomasi meidät ikkunasta, juostiin äkkiä pakoon ja lahjasäkki löytyi oven takaa. Voisihan pukki jättää myös kirjeen, jossa pahoittelee kovaa kiirettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli pienenä jännä löytää parvekkeelta se joulusäkki. Miten sulla lapsuuden joulut? 

Jänniä juttujahan noi on.

voi katella punkkeja ulkona...niitä pyörii silloin .

Ja sillä välin on ehtinytkin käydä teillä.

Käytä mielikuvitustakin ja hyödynnä lasten mielikuvitusta. Joskus voi vilahtaa tontun lakki jossain ikkunan takana tms.

tai kuulua koputusta.

Vierailija
4/11 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se joulu pilalle mene. Voithan vaikka kysyä naapureilta että jos he kävisivät vaikka koputtamassa ovea ja juoksisivat pois? Lahjasäkin päällä voisi olla kirje että joulupukki ei nyt kerkeä käydä ? :)
Kyllä ainakin omasta lapsuudesta muistelen että lahjat olivat paljon tärkeämpiä kuin joulupukki..;D

Vierailija
5/11 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan! Helpotus se on!

Vierailija
6/11 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33v ja meillä on joka vuosi käynyt joulupukki. Kävi silloinki kun olin jotain 20v ja ei ollut lapsia vielä. Siksi tätä mietinkin kun se on aina käynyt. Ap

Vierailija
7/11 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maailmassa oikeasti lapsia jotka ei pelkää joulupukkia?

Vierailija
8/11 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muutamana vuotena kuului kulkusten kilinää ulkoa ja kun mentiin katsomaan, pihalta löytyi lahjasäkki ja joulupukin saappaan jäljet, oli silloin paljon jännempää kuin huonosti näyttelevä joulupukki:D

Vierailija
9/11 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi oikein toivoi, että joulupukki kävisi tuomassa lahjat salaa. Tänä vuonna saattaa siis olla, että pukki sattuu meidän kohdallemme juuri kun olemme ulkoilemassa tai saunassa.

Vierailija
10/11 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, että miksi ihmeessä? Kuka sitä pukkia on teillä kaivannut, kun olitte kaikki aikuisia? Mun mielestä se nimittäin olisi lähinnä vaivaannuttavaa.

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 11:38"]

Olen 33v ja meillä on joka vuosi käynyt joulupukki. Kävi silloinki kun olin jotain 20v ja ei ollut lapsia vielä. Siksi tätä mietinkin kun se on aina käynyt. Ap

[/quote]

Vierailija
11/11 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se meidän sukulaispukki on vaan niin oikea joulupukki että se tulee kutsumattakin joka joulu:) nyt se vaan joutu menemään töihin kun työpaikka vaihtui.