Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka unohtaa?

Vierailija
21.12.2014 |

Nyt saattaa tulla aika pitkä, mutta kiva olisi saada neuvoja kuinka unohtaa/saada nämä pois mielestä.

Tilanne on sellainen, että näin vanhempani viimeksi nyt onko siitä puolitoista vai jopa pari vuotta(?) aikaa. Sitä ennen asuin heidän kanssaan saman katon alla ja välit oli tulehtuneet. Vanhemmat eivät olisi minua päästäneet muuttamaan omilleen ja siinä oli vähän kaikenlaista muutakin vaikeaa.

Silloin yksi päivä minä sitten vain lähdin. En kertonut vanhemmille osoitettani, vaihdoin puhelinnumeronikin. Tämän tein siksi, että he olisivat jatkuvasti soitelleet ja tulleet oven taakse koputtelemaan.

Pääsin vanhempien luota pois erään minulle tärkeän ihmisen avulla, vanhemmat puhuivat tästä ihmisestä todella pahaan sävyyn ja sitä en hyväksy enkä voi antaa sitä koskaan anteeksi.

Lähtöni jälkeen pistin vanhemmille sähköpostin viestin, jossa yritin asiallisesti kertoa miltä minusta tilanne tuntuu ym. Vastauksesti sain kaikkea muuta kuin ymmärrystä, joten jätin sähköpostiviestitkin pois.

Nyt varsinkin näin joulun alla tulee mieleen ajat lapsuudesta, enkä voi tätä itkemättä kirjoittaa.

Meillä oli perheen kanssa myös hyviä aikoja. Nyt se kaikki on takanapäin ja nyt tekisin melkeimpä mitä vaan että voisi palata takaisin niihin hyviin aikoihin, kun tästä nykyhetkestä ei ollut vielä tietoakaan.

Vanhempien luokse jäi minulle tosi rakkaat koirat ja ne on minun mielessä vieläkin joka päivä. Tekisi mieli hakea ne sieltä pois, omaan kotiini.

Miten pystyn unohtamaan tämän kaiken ja keskittymään tulevaisuuteen? Tuntuu että en pysty jatkamaan elämää normaalisti, päivittäin tulee jotakin mieleen vaikka en haluaisikaan.

:'(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ikää 22v.

Vierailija
2/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa lukee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta on aika pitkä aika. Oisiko aika taasen yrittää rakentaa siltoja. Koirien on paras pysyä sielä missä ovat kun et niitä aikanaan ottanut mukaasi.

Vierailija
4/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samantapanen tarina. 24w.
Aika auttaa..

Vierailija
6/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kävelen jossain tms niin tulee vaan mieleen "joskus juuri tässä samassa paikassa oli perheen kesken kivaa" tai "tätä reittiä me ajettiin tosi usein yhdessä".

ei tästä tule mitään :(

Vierailija
7/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin älyttömältä kuin tämä ehkä kuulostaakin, niin jotkut telkkarista tulevat ohjelmatkin saa muistoja mieleen.

Vierailija
8/8 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos laittaisit uudestaan sähköpostia? Älä kirjoita mitään henkilökohtaisia tuntemuksiasi. Toivottelet hyvät joulut. Kerrot päällisin puolin jotakin elämästäsi ilman tunteilua. Kysyt mitä heille kuuluu, mitä koirillesi kuuluu. Ihan neutraali kirje. Näin heität ikäänkuin pallon heille. Toivottavasti vanhempasi vastaavat ja voitte pikku hiljaa mahdollisesti lämmitellä suhdettanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan