Miksi aina hyvännäköisillä miehillä
on itseään rumempi tyttöystävä? Tai muuten ns alempana omaa tasoaan. Kaverini selitti että johtuis siitä että näin miesten ei tarvitse kilpailla muiden miesten kanssa siitä naisesta. Onko näin, ootteko huomannu/pistäny tällästä merkille?
Kommentit (43)
Enpä ole kiinnittänyt huomiota asiaan. Mutta selitykseksi luultavasti tulet kuulemaan sen, että ehkä hyvännäköinen mies halusi lämpimän ja kiltin symppiksen naisen kumppaniksen, jota hyvännäköinen nainen ei av-mammojen logiikalla voi koskaan olla. Hyvännäköinen ja komea mies sen sijaan tottakai voi, koska rumat ja lihavat av-mammat haluavat elätellä toivetta, että myös heillä riittäisi rahkeet itseään paremman näköiseen ja myös symppikseen mieheen.
No sitä samaahan naisetkin ajattelee. Mä en esimerkiksi haluaisi mitään miestä jota kaikki naiset kuolaa. Olisin varmaan ihan hermoraunio ja pelkäisin että mies ottaa jonkun kauniimman kun saa kenet vaan
Nyt mulla on ihan tavallinen mies ja siitä olen iloinen.
Kauneus on katsojan silmissä. Ei muuta sanottavaa.
Varmaan ei-kilpailuhenkiset miehet ei tosiaan jaksa jos naistaan ollaan koko ajan iskemässä?
Ehkä te mammat ette vaan näe naiskauneutta samoilla kriteereillä kuin miehet. Ja ikähän käy naisten päälle aivan eri tavalla kuin miehille, ehkä ne "rumat" oli hottiksia teininä.
Itse olen nainen ja olen ottanut "omaa tasoani 'rumemman' miehen". En vaan kertakaikkiaan voinut haluta pitkää suhdetta niiden itseään täynnä olevien"alfa urosten" kanssa, ja todennäköisesti olisin joutunut pettymään petettynä. Niille kun ei mikään riitä ja naisia aina tyrkyllä.
Mieheni rakastaa minua ja tietää minkä lottovoiton sai kun minut vaimokseen otti ;) ja minä rakastan häntä! Enemmän kuin muuta. Enkä ikinä vaihtaisi!
Voisiko sama olla toisinpäin?
-sisäisesti kaunein-
Miehen työ on tehdä itsensä tykö naisille. Siihen kuuluu itsensä kehittäminen, useat epäonnistumiset, nöyryyttävät pakit ym. raskas vaivannäkö. Samalla mies oppii nöyryyttä ja pystyy tyytymään myös omaa tasoaan alempaan naiseen.
Naisella taas herkästi kusi nousee päähän, kun tottuu olemaan liehakoinnin kohteena, eikä siksi ikinä opi vaadittavaa nöyryyttä, jotta voisi tyytyä omaa tasoaan alempaan mieheen.
Jotkut haluavat olla se pariskunnan paremman näköinen osapuoli. Sama menee myös usein toisinpäin. On sietämätöntä jos se toinen osapuoli saa yhtä paljon ihailua osakseen kuin itse saa eli siitä voi tulla sellainen kilpailu-asetelma. Ikä vaikuttaa myös, vanhemmiten ulkonäön merkitys parisuhteissa vähenee ja henkinen "kemia" vaikuttaa enemmän.
Totta kai poikkeuksellisen hyvännäköisillä ihmisillä on keskimäärin vaatimattomamman näköiset puolisot. Sitähän se poikkeuksellisen hyvä ulkonäkö tarkoittaa, että muut eivät ole yhtä kauniita. Samoin poikkeuksellisen fiksuilla ihmisillä on yleensä itseään tyhmemmät puolisot, ja superrikkailla itseään köyhemmät. Regressio keskiarvoa kohden on tilastollinen fakta. Ei tässä kyökkipsykologiaa tarvita ilmiötä selittämään, mutta saahan sitä toki harjoittaa. :)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 10:38"]
Varmaan ei-kilpailuhenkiset miehet ei tosiaan jaksa jos naistaan ollaan koko ajan iskemässä?
[/quote]
No tämä. Jos kumppanina on kaunis nainen niin varmaa on, että mies joutuu taistelemaan pitääkseen sen tason naisen itsellään. Kauniilla naisella kun on aina 10 muuta ottajaa heti tilaisuuden tullen.
Heterona varmaan poikkeuksellisen hyvännäköisen miehen ehkä myös poikkeuksellisen hyvännäköinen nainen ei ehkä sinua säväytä samalla tavalla. Rumille ja epävarmoille sukupuolesta riippumatta tuntuu kumppanin ulkonäkö olevan hyvin tärkeä, saa sitä omaa tasoaan nostettua kun näyttää kelpaavansa paremmilleen. Minusta on hassua, että nyt kun olen laihtunut reilusti kelpaisin hoikkana ylipainoisille miehille. Ennen heidän kiinnostuksena oli nollassa ja vain normaalipainoiset tai hoikat osoittivat mielenkiintoa.
Miehen vetovoimassa ulkonäkö ei ole ykkösjuttu vaan raha ja valta.
Mun mies on komea ja ihana. Mäkin olin kaunis ensimmäiset kymmenen vuotta, mutta sitten rupsahdin lähinnä painon puolesta. 30kg ylimääräistä ei kaunista ketään.. Mut itselleni oon lupauksen antanut, että paino saa alkaa putoamaan, en välttis kaikkea saa pois, mutta 10kg on jo parempi kuin ei mitään. Ja muuten, silti se mies on nää kaikki vuodet halunnut.
Naiset nyt vaan ei ole niin hyvännäköisiä kuin miehet. Siitä se johtuu.
Mun mies ei ehkä ole komein planeetalla, mutta miellyttää mun silmää. Sillä on kuitenkin kaikki muut ominaisuudet just eikä melkein, niin se että se ei ole prinssin näköinen, ei ole ongelma. Ja onhan kiva, kun oma mies palvoo.
Hyvännäköinen mies on tottunut, että naiset juoksevat hänen perässään, joten hänen ei ole tarvinnut opetella kunnollista naisteniskemistekniikkaa, jota tarvittaisiin korkean suositun (käytännössä yleensä hyvännäköisen) naisen iskemiseen.
Kuka yleensä tajuaa miltä itse näyttää? Jostain syystä mun perässä juoksee niin naiset kuin miehet, vaikka omasta mielestäni olen paskaläjä.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 11:32"]Hyvännäköinen mies on tottunut, että naiset juoksevat hänen perässään, joten hänen ei ole tarvinnut opetella kunnollista naisteniskemistekniikkaa, jota tarvittaisiin korkean suositun (käytännössä yleensä hyvännäköisen) naisen iskemiseen.
[/quote] juurikin näin. Tavismiehet (en väheksy) ovat joutuneet näkemään vaivaa naisen saadakseen. Vien asian pidemmälle, tavismiehet saavat parhaat naiset, sillä moraaliltaan hyvä nainen ei iske miehiä ja tyrkytä itseään vaan odottavat aloitteen tulevan mieheltä, ovat siten uskollisempaa vaimoainesta. Komeat miehet odottavat aloitteita ja saavat niitä naisilta, jotka helposti tyrkytäät itseään myös muille miehille.
Kotkotkot