Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aina hyvännäköisillä miehillä

Vierailija
21.12.2014 |

on itseään rumempi tyttöystävä? Tai muuten ns alempana omaa tasoaan. Kaverini selitti että johtuis siitä että näin miesten ei tarvitse kilpailla muiden miesten kanssa siitä naisesta. Onko näin, ootteko huomannu/pistäny tällästä merkille?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei naisista kilpaile. Jos kanttura on mennäkseen niin menköön.

Vierailija
22/43 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ihastunut johonkin komeaan mieheen ja sitä vituttaa kun miehellä onkin jo tyttöystävä. Aloittajan ainoaksi lohduksi on jäänyt tyttöystävän haukkuminen rumaksi nimettömänä nettipalstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vain kerran elämässäni nähnyt pariskunnan, jota jäin ihmettelemään. Mies pitkä ja tumma, ei nyt mikään miesmalli, mutta semmoinen keskitasoa komeampi, jota katsoo hiukan pidempään. Tyttöystävänsä oli sitten taas hyvin ylipainoinen, kasvoistaan ja olemukseltaan vaatimaton. Semmoinen, jolla ehkä ajattelisi olevan itsensä kokoinen ja näköinen äijänköriläs poikaystävänään. Tämä kyseinen pariskunta oli kuitenkin varsin epäsopiva ulkoisesti ja jäin miettimään mitä mahtaa olla taustalla. Pari ehkä ollut jo teini-iästä saakka yhdessä, jolloin kasvaneet yhteen ulkonäköerosta huolimatta, tai sitten miehellä itseluottamusongelmia tms. Tottakai nainen voi olla aivan ihana luonteeltaan ja mies vastustaa kaikkea pinnallisuutta, tai sitten tykkää ylipainoisista?

Vierailija
24/43 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun komea mieheni on vähån ujo, eikä tajua omaa hyvännäköisyyttään. Onneksi.

Vierailija
25/43 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on tekemistä ulkonäön kanssa kehen rakastuu? Jos ei itse pidä rakastaan maailman komeimpana/kauneimpana, ei ole oikeasti rakastunut.

Vierailija
26/43 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain tapauksessa se järisyttävän hyvännäköinen mies saattaa olla sellainen pettävä häntäheikki, että kukaan muu kuin hyvin ripustautuva nainen ei sellaista parisuhteessa katselisi. Tällaiselle miehelle taas riittää, että on vähän vaatimattomamman näköinen kodinhoitaja odottamassa, kun niitä seksikkäämpiä ottiksia saa halutessaan helposti pokattua työmatkoilla hotellihuoneeseen.

Vierailija
27/43 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks rumil miehil on kauniit naiset? Näin tokas mun pikkuveli sillon ku seukkasin exäni kanssa.

Vierailija
28/43 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisenä, huumorintajuisena ja vaatimattomana miehenä kerron nyt muutaman faktan hyvän naisen valinnasta.

-Hyvä nainen on riittävän hyvännäköinen. Painotus sanalla RIITTÄVÄn. Ei siis tarvitse olla MAHDOLLISIMMAN hyvännäköinen. Sellainen jota voi koskea ilman inhoreaktiota on riittävä.

- Kun nainen on riittävän hyvännäköinen merkkaa seuraavaksi luonne ja sen matchaus omaan luonteeseen, harrastusten ja mielipiteiden samansuuntaisuus. Seksin toimivuus.  Kaikesta ei tietenkään tarvitse olla samaa mieltä ja eriävä mielipide pitää tuoda esille ja niistä voi keskustella rakentavasti. Sellainen aina samaa mieltä oleva joojoo-tyyppi on rasittava ja turn off.

-Nainen kestää lkoista painetta. Siis muiden miesten pokaamisyrityksiä. Mitä paremman näköinen, sitä enemmän sitä painetta tulee.

Vierailija
29/43 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaahas. Mun mies on komea mutta niin olen minäkin kaunis. Eli ei päde meihin.

Vierailija
30/43 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:35"]

Hyvännäköisenä, huumorintajuisena ja vaatimattomana miehenä kerron nyt muutaman faktan hyvän naisen valinnasta.

-Hyvä nainen on riittävän hyvännäköinen. Painotus sanalla RIITTÄVÄn. Ei siis tarvitse olla MAHDOLLISIMMAN hyvännäköinen. Sellainen jota voi koskea ilman inhoreaktiota on riittävä.

- Kun nainen on riittävän hyvännäköinen merkkaa seuraavaksi luonne ja sen matchaus omaan luonteeseen, harrastusten ja mielipiteiden samansuuntaisuus. Seksin toimivuus.  Kaikesta ei tietenkään tarvitse olla samaa mieltä ja eriävä mielipide pitää tuoda esille ja niistä voi keskustella rakentavasti. Sellainen aina samaa mieltä oleva joojoo-tyyppi on rasittava ja turn off.

-Nainen kestää lkoista painetta. Siis muiden miesten pokaamisyrityksiä. Mitä paremman näköinen, sitä enemmän sitä painetta tulee.

[/quote]

Painovirhepaholainen :)  ikoista= ulkoista.

Vierailija
31/43 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/43 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 11:24"]Mun mies on komea ja ihana. Mäkin olin kaunis ensimmäiset kymmenen vuotta, mutta sitten rupsahdin lähinnä painon puolesta. 30kg ylimääräistä ei kaunista ketään.. Mut itselleni oon lupauksen antanut, että paino saa alkaa putoamaan, en välttis kaikkea saa pois, mutta 10kg on jo parempi kuin ei mitään. Ja muuten, silti se mies on nää kaikki vuodet halunnut.
[/quote]

Aina te läskit variksenpelättimet jaksatte puolustella itseänne näin: aina on kelvannut seksi miehelle. Voi luoja, tuliko yllätyksenä että isolle osalle miehistä kelpaa pillu kuin pillu. Alfauroksia en laske mukaan koska heillä on varaa valita seksiseuransakin.

Vierailija
33/43 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossakin ole kyse ihan siitä, että jos sinä pidät jotain naista (luultavasti itseäsi) rumempana, niin veikkaan että hänen miehensä pitää häntä kauniina.

Usein myös, jos huomaa mielestään komean miehen niin useat ajattelee, että miksi sillä on noin ruma nainen (kateus?)

Useimmat miehet kuitenkin ovat myös niin fiksuja, että osaavat katsoa myös naisen asennetta, luonnetta, sitä sisäistä ja oikeasti merkitsevää kauneutta. 
Kaikkihan varmasti haluaisivat oikein hyvännäköisen puolison, mutta mitäs sitten kun luonne onkin aivan hirveä? Tuskin sitä ulkonäköä jaksaa siinä vaiheessa katsella.

Vierailija
34/43 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 10:35"]

Enpä ole kiinnittänyt huomiota asiaan. Mutta selitykseksi luultavasti tulet kuulemaan sen, että ehkä hyvännäköinen mies halusi lämpimän ja kiltin symppiksen naisen kumppaniksen, jota hyvännäköinen nainen ei av-mammojen logiikalla voi koskaan olla. Hyvännäköinen ja komea mies sen sijaan tottakai voi, koska rumat ja lihavat av-mammat haluavat elätellä toivetta, että myös heillä riittäisi rahkeet itseään paremman näköiseen ja myös symppikseen mieheen.

[/quote]

Niin ! Kyllä av-mammoilla varmasti riittäisi mukavia ja luotettavia symppismiehiä montakin pyytämässä kahville ja treffeille mutta eivät ne niitä kiinnosta kun aina vaaditaan parempaa tai mallitason miestä vaikka itse olisi alle keskitasoa muustakin kuin naamasta. Tämä johtaa siihen että mamma jää yksin ja tulee tänne jossain vaiheessa päivittelemään keskustelua aiheesta otsikolla " mistä löytäisin minun tasoisiani kunnon miehiä  " tai "miehet ovat perseestä koska eivät iske minua " 

Vierailija
35/43 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
36/43 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ö

Vierailija
37/43 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi hassua, kun yhdellä sporttisella, pitkällä, miehekkäällä, komealla ja mukavalla miehellä on sellainen pullea, pieni emäntä vaimona :D Näkee heti, että pullan leipominen kiinnostaa rouvaa paljon enemmän kuin liikkuminen. Ehkä on sitten tosi taitava ja aktiivinen petipuuhissa.

Vierailija
38/43 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/43 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistyksiä tälläset jutut, joku osui asiaan, se "keittiöpsykologi" sanoi niin kuin se todellisuudessa on! Minä taasen kuulun jonnekin minne aurinko ei paista, ei kiinnostu kauniit eikä rumat, teen itse aloituksen tai en, tyhjän saa pyytämättäkin.

Vierailija
40/43 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2