Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei etelän vetelät! Harmittaa kun ei ole lunta ;-)

Vierailija
21.12.2014 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 10:01"]

Ainoastaan sen takia, ettei pääse sladittelee bemarilla.

[/quote]

Ota lainaa ja osta uudehko M3, niin voi sladitella asfaltillakin eikä tarvitse odottaa lunta.

Vierailija
22/26 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo nyt vähän harmittaa. Onneksi yön aikana oli edes hentoinen kerros satanut.

Tosin en ymmärrä aloituksen ilkeilevää sävyä. Mitä sillä haetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tykkää lumesta :D

Vierailija
24/26 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tällä kertaa täällä Suomen puolessa välissä, lähellä rannikkoa. Lunta tuli paripäivää sitten. Sitä ennen satoi vettä. Sisko sanoi, että Lahdessa oli lunta jo viikko sitten. Joten rannikolla on monesti lumetonta pohjoisempanakin ja etelässä lunta sisä- ja itäsuomessa. Mutta siitä onko ihmiset erilaisia kaupungissa ja maalla en osaa sanoa. Itse olen Keski-Suomesta lähtöisin, asunut aikuisiällä pitkin Etelä-Suomea 6:ssa eri paikassa isoissa kaupungeissa ja pikku paikkakunnilla ja nyt täällä pohjoisempana ja minusta ihmiset on suunnilleen samanlaisia joka puolella. Se riippuu niin ihmisestä millainen on , eikä paikasta missä asuu.

Vierailija
25/26 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun onnellisuus tai onnettomuus ei ole lumesta tai säätilasta kiinni. Sisäinen rauha ja ommellisuus muodostuvat ihan jostakin muusta. En tarvitse siihen myöskään pahantahtoista ja vahingoniloista lällättelyä. Onneni ei synny toisten pahasta mielestä.

Vierailija
26/26 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 10:16"]

Asun tällä kertaa täällä Suomen puolessa välissä, lähellä rannikkoa. Lunta tuli paripäivää sitten. Sitä ennen satoi vettä. Sisko sanoi, että Lahdessa oli lunta jo viikko sitten. Joten rannikolla on monesti lumetonta pohjoisempanakin ja etelässä lunta sisä- ja itäsuomessa. Mutta siitä onko ihmiset erilaisia kaupungissa ja maalla en osaa sanoa. Itse olen Keski-Suomesta lähtöisin, asunut aikuisiällä pitkin Etelä-Suomea 6:ssa eri paikassa isoissa kaupungeissa ja pikku paikkakunnilla ja nyt täällä pohjoisempana ja minusta ihmiset on suunnilleen samanlaisia joka puolella. Se riippuu niin ihmisestä millainen on , eikä paikasta missä asuu.

[/quote]

Ketjun aloittaja on ilmeisesti jostain kyläpahasesta, jossa kaikki ovat vähintään serkuksia jo kuudennessa polvessa. Kaikki samasta puusta, joten kuvittelee, että kaikkialla on samoin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän