Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko potentiaalinen alkoholisti?

06.09.2006 |

Olen työssäkäyvä kahden lapsen äiti. Mun mies reissaa työkseen paljon, muuten meillä on hyvä suhde. Töissä on aika rankkaa, lähinnä stressaavaa, dead-lineja.

Oon huomannut viime aikoina, että ajattelen säännöllisesti, miten tekis mieli ottaa lasi punkkua kun pääsee kotiin. Tai siideri. Teen tätä aika harvoin (moralisoin itse itseäni aika rankasti) mutta huomaan siis kaipaavani työpäivän ja lasten kanssa vietetyn illan päätteeksi alkoholin suomaa rentouttavaa oloa. Mulle riittää hyvin se yksi lasillinen, max kaksi. Mutta kaipaan sitä ja ajattelen sitä usein. Ja huomaan odottavani perjantaita, kun meillä on silloin tapana miehen kanssa saunan jälkeen rentoutua sohvalla parin siiderin/oluen kanssa. Nautin siitä fyysisestä tunteesta minkä sidukka tuo.

Tuli mieleen tästä susanna sievisen ympärillä velloneesta keskustelusta, ja kuinka hän " palkitsee itseään punaviinillä" että olenkohän itse riskiryhmässä??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin ok, mutta jos noin säännöllistä niin ei hyvä. Koita miettiä muita rentoutumiskeinoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi