Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toi prinsessa mies Chris voikin näyttää

Vierailija
21.12.2014 |

ihan alkoholistivaimonhakkaajan perikuvalta? En siis väitä, että on.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana oli yläluokkainen kermaperse, joka taatusti ymmärsi pelin hengen. Turha maalailla kuvaa mistään köyhästä tuhkimosta, joka rakastui prinssiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:08"]

Diana oli yläluokkainen kermaperse, joka taatusti ymmärsi pelin hengen. Turha maalailla kuvaa mistään köyhästä tuhkimosta, joka rakastui prinssiin.

[/quote]

Kermaperse tai ei, mutta Diana oli hurjan nuori ja naiivi. Näki itsensä jonain Barbara Cartlandin kirjan sankarittarena. Itseasiassa kyseinen Barbarahan oli Dianan mummupuoli eli isän uuden vaimon äiti. Ei Diana siinä mielessä tajunnut pelinhenkeä. Ympärillä olevat kyllä tajusi, kuten Dianan mummu (kuningataräidin hovinainen ja aktiviinen parittaja tälle suhteelle), mutta Diana oli siinä hiukan bimbona keskellä romanttisine päiväunineen.

Mitä tuohon Chrisiin tulee, niin pyrkyrihän tuo on. Erityisesti se äiti tuntuu megapyrkyriltä. Naiselta, joka pyörii seurapiireissä isolla lompakolla ja kaikille lapsilleen on hankkinut hienot puolisot. Chris on tosiaan... alkoholisoituneen irstailijan oloinen. Mutta hänet tavanneet kyllä ovat taas kuvanneet, että ehdottoman hyvätapainen ja kohtelias mies. Viimeisen päälle kasvatettu edustamaan, katsomaan silmiin jne.

Vierailija
44/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 11:18"]

32, en menisi tekemään kovin syvällisiä analyyseja sisäsiittoisuudesta tai geeniperimistä ylipäätään. Jos ruotsalainen nai ruotsalaisen, se ei ole sisäsiittoisuutta. Ei edes se, että ruotsalainen nai yläluokkaan kuuuluvan henkilön Jenkeistä.

on tullut ravattua genetiikan polilla jokusen kerran

[/quote]

Koskeeko väitteesi vain ruotsalaisia ja amerikkalaisia yläluokan henkilöitä? Minä taas en en ole genetiikan asiantuntija, mutta lukuisia kertoja olen kuullut uutisista, kuinka esim. suomalaisilla on monia perinnöllisiä sairauksia, jotka johtuvat nimenomaan pienestä väestöpoolista. Eli aika sisäsiittoisia täällä ollaan, johtuen juuri siitä että suomalaiset ovat naineet suomalaisia. Mutta ehkä sinulla on enemmän tietoa ruotsalaisista. Euroopan kuninkaallisten sisäsiittoisuus ei käsittääkseni ole mikään salaisuus.

Mutta käytän siis tuota sanaa aika laajasti, enkä tarkoita, että ihan just serkun kanssa on menty naimisiin.

Vierailija
45/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonore näyttää enemmän isältään. 

Vierailija
46/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut Chrisistä symppistä kuvaa häistä. Sain laskelmoidun mediapersoonan kuvan. Tuuletus yleisölle siitä että tuli napattua ruotsalainen prinsessa oli niin nolo, että piti hetkeksi kanavaa vaihtaa...

Minusta tuossa on ytimekkäästi kuvattu Chris. Kaikki koskee vain häntä. Se hetki, kun tulee morsiamen kanssa ulos kirkosta ja tapaa yleisön, ei ollutkaan heidän hetkensä vaan hänen. Ennen häitä hänen piti ryypätä, ennen ristiäisiä hänen piti ryypätä, ja tietysti jälkeen taas. Veikkaan, että tuossa liitossa tehdään tasan niin kuin Chris haluaa.

Hupaisinta on että jotkut saavat Chrisistä isällisen kuvan, kun näkevät pari poseerauskuvaa vauvan kanssa. Onko melkein vuoden aikana nähty Chrisin ilmeilevän, pelleilevän, leikittävän vauvaa? Leikkivän hiekkalaatikolla? Antavan vauhtia keinussa? Pyörittävän sylissä? Ei olla nähty edes pientä suukkoa poskelle, silitystä, halausta.

Tuosta miehestä ei saa irti mitään spontaania. Kun lopulta se kuva tulee jostain suukosta tai silityksestä niin se on takuulla taas asiantuntijoiden kanssa tarkkaan mietitty ja harkittu, showele jonka jälkeen ehkä tuuletetaan, että onpas minulla nätti tyttö tai ehkä että olenpas minä nyt mies kun olen kaksi lasta saanut alulle. Minä ja minä ja minä.

Toisaalta ihan hirveän paljon parempaa kuvaa en ole saanut Madeleinestakaan. Itse hän on pintaliitoelämänsä valinnut ja vaikka tottakai on selvästi hyvä äiti ja rakastaa vauvaansa, niin eihän tuollaisella elämällä saa kovin aitoa liittoa. Madeleinekin keskittyy näihin poseerauskuviin ja yhä vähemmän antaa itsestään mitään spontaania. Ehkä kesällä kun viettää taas aikaa Ruotsissa, muistuu mieleen vähemmän showmaiset tavat.

Vierailija
47/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maddella on kuitenkin niin helppo elämä että sillä on rahaa ja lasten hoitajia.

Vierailija
48/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:08"]

[/quote]

Luetsä ollenkaan näitä mihin vastaat? Ei kukaan ole väittänyt Dianaa köyhäksi. Hän oli aatelinen, mutta pelin henkeä hän ei tosiaankaan ymmärtänyt.

Vierailija
49/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 11:18"]

32, en menisi tekemään kovin syvällisiä analyyseja sisäsiittoisuudesta tai geeniperimistä ylipäätään. Jos ruotsalainen nai ruotsalaisen, se ei ole sisäsiittoisuutta. Ei edes se, että ruotsalainen nai yläluokkaan kuuuluvan henkilön Jenkeistä.

on tullut ravattua genetiikan polilla jokusen kerran

[/quote]

Koskeeko väitteesi vain ruotsalaisia ja amerikkalaisia yläluokan henkilöitä? Minä taas en en ole genetiikan asiantuntija, mutta lukuisia kertoja olen kuullut uutisista, kuinka esim. suomalaisilla on monia perinnöllisiä sairauksia, jotka johtuvat nimenomaan pienestä väestöpoolista. Eli aika sisäsiittoisia täällä ollaan, johtuen juuri siitä että suomalaiset ovat naineet suomalaisia. Mutta ehkä sinulla on enemmän tietoa ruotsalaisista. Euroopan kuninkaallisten sisäsiittoisuus ei käsittääkseni ole mikään salaisuus.

Mutta käytän siis tuota sanaa aika laajasti, enkä tarkoita, että ihan just serkun kanssa on menty naimisiin.

[/quote]
Juurihan tuosta oli iso lehtijuttu. Suomalaisilla todella isot alueelliset geneettiset vaihtelut. Eli emme todellakaan ole kansana sisäsiittoinen, päinvastoin. Länsi- ja itäsuomalaisilla todella erilaiset geenit. Toki täällä on sitten ollut niitä pussinperiä.

Vierailija
50/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ennen häitä Chrisin kaveri kertoi lehdille, että Chris ei ole yhtään isätyyppiä ja etteivät varmaan saa lapsia (siis jos sulhasella sanottavaa asiaan). No, Maddehan oli jo siinä vaiheessa raskaana ja toinenkin mukula näyttää tulevan liukuhihnalta heti perään. Mut eivätpä ne lapsetkaan voi tehdä miehestä isällistä jos tämä ei sitä pohjimmiltaan ole.

Vierailija
51/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:06"]

Jo ennen häitä Chrisin kaveri kertoi lehdille, että Chris ei ole yhtään isätyyppiä ja etteivät varmaan saa lapsia (siis jos sulhasella sanottavaa asiaan). No, Maddehan oli jo siinä vaiheessa raskaana ja toinenkin mukula näyttää tulevan liukuhihnalta heti perään. Mut eivätpä ne lapsetkaan voi tehdä miehestä isällistä jos tämä ei sitä pohjimmiltaan ole.

[/quote]
Se voi olla että krisu on muuttanut mielensä siinä vaiheessa kun on madden tavannut. tuossa ollaan kuitenkin sen verran korkealla kruununperimysjärjestyksessä, että ne lapset vähän kuin kuuluvat pakettiin.

Vierailija
52/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 08:51"]Kyllä on elähtäneen rattopojan näköinen Madeleinen rinnalla.
[/quote]

Siitä paistaa eroottisuus läpi.
Taitaa olla Kuuma-Kalle.

Vierailija
53/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noi ole just nuo parit sellasia samiksia. Chris ja Madde koviksia ja Vickan ja Daniel nörttejä.

Vierailija
54/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 08:51"]Kyllä on elähtäneen rattopojan näköinen Madeleinen rinnalla. [/quote] Siitä paistaa eroottisuus läpi. Taitaa olla Kuuma-Kalle.

[/quote]

Se on appiukko se Kalle.

Vierailija
55/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:38"] [quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:08"]

[/quote] Luetsä ollenkaan näitä mihin vastaat? Ei kukaan ole väittänyt Dianaa köyhäksi. Hän oli aatelinen, mutta pelin henkeä hän ei tosiaankaan ymmärtänyt. [/quote]

Se sisälsi piiloväitteen. Etkö tiedä mikä on piiloväite? Ootko edes lukioo käynyt? www.kotus.fi

Vierailija
56/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Chrisillä on vain sellainen bitch resting face ja siitä saa tylyjä kuvia. Mutta videoilla vaikuttaa ihan kivalta.

Vierailija
57/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:38"] [quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:08"]

[/quote] Luetsä ollenkaan näitä mihin vastaat? Ei kukaan ole väittänyt Dianaa köyhäksi. Hän oli aatelinen, mutta pelin henkeä hän ei tosiaankaan ymmärtänyt. [/quote]

Se sisälsi piiloväitteen. Etkö tiedä mikä on piiloväite? Ootko edes lukioo käynyt? www.kotus.fi

[/quote]

On käyty lukio ja yliopisto, mutta uskon tyylisi perusteella, että sinulla ovat lukio-opit tuoreempina mielessä. Viestissä, johon viittasit, tarkoitettiin taviksella Chrisiä eikä Dianaa. Yritätkö nyt ehkä tahallaan viedä huomiota pois itse asiasta? Väsynyttä.

Vierailija
58/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän se Jonas kävi vieraissa? Kai siihen oli joku syy?

Vierailija
59/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris on hyvännäköinen mies, totta kuitenkin että se suu on usein "tyytymättömän ja kyllästyneen" näköinen. Mutta minkäs sitä ulkonäölleen voi :) Kyllä mulle Chrisin näköinen mies kelpaisi.

Vierailija
60/72 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonas varmaan oli epätoivoinen miten kauan joutuu odottamaan että voi perustaa perheen Madeleinen kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi