Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit, jotka on myös miehen sukulaisia kävivät iltaa istumassa eilen ja

Vierailija
21.12.2014 |

nyt on kaljatölkkejä ja pulloja vähän joka puolella. Minä en ottanut yhtään mut saan siivota jäljet :(

on se niin väärin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se miehesikin pystyy osallistumaan siivoukseen. Tosin mikä pakko on aloittaa tähän aikaan aamusta.

Vierailija
2/10 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiäkös ne tölkit heittää pussiin. Jos ei oksennuksia ja ulosteita ole tarjolla, niin en valittaisi moisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on. Voi myös ottaa muovipusdin sinne missä oleskellaan ja sanoa että tänne tölkit. Yleensä menee ainakin suurin osa pussiin.

Vierailija
4/10 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 07:44"]

nyt on kaljatölkkejä ja pulloja vähän joka puolella. Minä en ottanut yhtään mut saan siivota jäljet :(

on se niin väärin.

[/quote]

Voi kyynel mikä marttyyri olet. Hanki elämä ja lopeta toisten passaaminen ja paapominen. Jokainen siivoaa itse omat paskansa.

Vierailija
5/10 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 07:44"]nyt on kaljatölkkejä ja pulloja vähän joka puolella. Minä en ottanut yhtään mut saan siivota jäljet :(

on se niin väärin.
[/quote]
/
Höpsis! Et vaan siivoa. Jos et kestä olla kotona, lähdet käymään jodsain ja odotat tyynesti, että miehesi siivoaa. Jos mitään ei tapahdu säällisen ajan kuluessa, pyydä miestä, tai ehdota, että siivoatte yhdessä.

Vierailija
6/10 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen siivoaa omat jälkensä, helppo sanoa. Todellisuudessa kun ei vaan tykkää asua sikolätissä ja toista ei sotkujen siivoaminen kiinnosta. Itse testasin kerran tuota ohjetta. Mies ei siivonnut kolmeen kuukauteen eikä nostanut kalsareitaan maasta vaan potki niitä eteenpäin. Meillä käytiin pitkällinen kädenvääntö aiheesta. Riitaa kesti pari vuotta kunnes mies vihdoin tajusi. Kaikki eivät tajua koskaan.

Vierailija
7/10 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloitteko karaokea?

Vierailija
8/10 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liian raskasta laittaa ne tölkit pussiin? Rasittuuko kädet?

Vierailija
9/10 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat varmaan pitää myös palautusrahat.

Vierailija
10/10 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasaat ne semmoiseksi luovaksi kasaksi sen naapurin oven eteen ja jos on omat talot niin pitkin etupihaa. Kyllä ne sitten ne siivoaa kun heräävät. Tuskin edes muistavat miten ilta meni.