Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elän avioliitossa, kaksi lasta ja seksiä viimeksi 21.9.2005.

Vierailija
06.09.2006 |

Vuosipäivä siis lähestyy.

Mites muilla selibaatissa eläneillä...?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et halua niistä kertoa?

Vierailija
2/17 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

dildoa rakoon vaan niin kyllä se siitä

t. se toinen kaksosten äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on siis pettänyt sinua, mutta teillä ei ole yhteistä seksielämää!

Kuulostaa tutulta.

Itse lähdin suhteesta, jossa olimme 2 vuotta ilman seksiä. Olin osan raskaana ja sain lapsen. Asiat eivät muuttuneet, lähdin vauvan kanssa pois.

Mutta mitäs sitten kävikään! Eron jälkeen mieheni haluaa minua paljon ja meillä onkin seksisuhde vaikka asumme erillään. Enää en miestä halua, sillä hän petti minua aikoinaan useasti. On vain mukavaa saada sitä ihailua ja kiihkoa häneltä nyt mitä en saanut aikasemmin.

Että näin täällä. Joskus ero muuttaa asioita kummalliseen suuntaan!

Vierailija
4/17 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ehdotti minullekin rakastajattaren hankkimista.

Vierailija
5/17 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahallisesti ollaan pärjätty toimeentulotuella. Eihän sillä juhlita, mutta ei tarvi pelätä, etteikö pärjäisi. Näin on pärjätty kuus vuotta.

Vierailija
6/17 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä höpötä, kun et tiedä meidän asioista mitään. Tottakai minäkin pärjään lasteni kanssa, sehän on selvä, mutta on muita asioita, mitä en täällä kerro.

Ap.

Vierailija:

minut jätettiin ylläetten 2,5v kaksosten kanssa ja oikein hyvin ja itseasiassa paljon, paljon paremmin pärjättiin lasten kanssa kolmistaan.

Vierailija
7/17 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman johdosta vuosipäivä lähestyy? Sua ei haluta? Miestä vai ei kumpaakaan?

Vierailija
8/17 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri ilmoittautuu. Olen nainen siis. Miestä vaan ei kiinnosta koko touhu. Ei suostu lääkäriin menemään. Plaah... Puhuttiin jo jos hankkisin rakastajan :(

Vierailija
9/17 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on molemmissa. Meillä on ollut tosi pahoja ongelmia avioliitossamme etenkin loppuvuodesta 2005 ja niistä toipuminen on vienyt aikaa. Erokin oli tosi lähellä, mutta lasten takia päätin jatkaa. Mies ei ole halunnut eroa. Nyt asiat ovat jo hyvällä mallilla, olen saanut rakkautta takaisin mieheeni, mutta halut ovat sammuneet. Kummallakin on varmaan suuri kynnys aloittaa rakkauselämää uudelleen.

Tiedän, että jos avioliittomme on tätä vielä parikin vuotta, niin eroan jo pelkästä miehen puutteesta. Käy niinkuin Susanna Sieviselle: asiat ovat muuten hyvin, mutta roolini on muuttunut vaimosta äidiksi.

Vierailija
10/17 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 lapsi, ja kaksivuotispäivä syksyllä! Tarkkaa päivämäärää en kyllä muista.

Vierailija
11/17 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi perheneuvola?

Vierailija
12/17 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei ole kuin haittaa, myös lapsille. He eivät näe normaalia parisuhdetta kotonaan ja kuva parisuhteesta jää siis vääräksi ja se vaikuttaa heidän parisuhteisiinsa. Esimerkki, mikä ei aiheeltaan liity, mutta pointti on sama. Eli jos poika on nähnyt kotonaan pienestä asti, että isi lyö äitiä ja on siitä katkera isälleen aina, mutta tekee sen kuitenkin itse omissa suhteissaan. Parempi lapsille on nähdä onnelliset vanhemmat, vaikka sitten uusissa suhteissa. Aihe vähän karkasi, mutta tsemppiä ja toivottavasti saatte asianne kuntoon. Ilman seksiä elämä ei mielestäni ole elämää. Se on kuitenkin tärkeä osa parisuhdetta.

Vierailija
13/17 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä viimeksi kesäkuussa 05! ja sekin ei kovin hyvää... parisuhteessa, riitoja mutta kumpikaan ei halua erota! olemme 24n ja 26 m!

Vierailija
14/17 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tiedän kyllä, että lasten takia ei kannata olla huonossa suhteessa, mutta mihinkäs tästä lähdet. Kaksoset 5 vee ja yksin en heidän kanssaan pärjää - vielä. Mies ei minua lyö eikä kohtele sillä tavalla huonosti, suhteemme on vain muuten kulahtanut. Tämän takia mies kävi vieraissa...

Ap.

Vierailija
15/17 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottamalla ei asiat parane, jos ovat jo noin pahaksi päässeet. Tuo, ettei mies tunne vaimoaan kohtaan mitään seksuaalista, ei ole normaalia parisuhdetta. Itse kyllä epäilisin miehellä ulkopuolista suhdetta, jollei oma nainen kiihota ollenkaan :( , en kyllä jaksaisi elää seksittömässä suhteessa, jos syy olisi vain: ei huvita..ja tuota " ei huvita" kestää vuoden päivät.

Monesti mietin tuota " jatkamme lasten vuoksi yhdessä" , jos suhde on läpimätä ja vanhemmat kuin kämppiksiä, niin ei sekään ketään palvele..mielummin sitten kunnon ero.

Vierailija
16/17 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut jätettiin ylläetten 2,5v kaksosten kanssa ja oikein hyvin ja itseasiassa paljon, paljon paremmin pärjättiin lasten kanssa kolmistaan.

Vierailija
17/17 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies olisi ollut puutteessa ei-huvituksen vuoksi vuoden ja suunnittelisi eroa ja lasten kaappaamista mukaansa?

Oilsiko kyse vaan seksillä kiristäjä-siasta? Vai onko miehen hellyydenkaipuu riittävä syy jättää sairas (frigidi) nainen?