Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Insta/Fb-tykkäilyistä!

Vierailija
21.12.2014 |

mulla on paljon kavereita, jotka eivät koskaan tykkää mistään kuvista/ päivityksistä, mutta sitten kun nähdään, sanovat nähneensä päivitykseni, "joo, kirjoititkin siitä,FB:ssä, vähänkö siisti juttu", mutta tykkäyksiä ei koskaan tule. Mistä johtuu? Onko nää just niitä kyyliä, jotka vaan kyylää muiden tekemisiä kommentoimatta ikinä mihinkään? Siivoanko pois listoilta? 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:03"]Mä en tykkää/kommentoi mitään kovin neutraaleja päivityksiä. Tykkään niistä mistä oikeesti tykkään :) siis jos on joku mielestäni hauska ja humoristinen postaus tai joku merkittävä elämäntapahtuma. En tykkää mistään arkipäiväisistä "leivoin pullaa" päivityksistä, joten en paina sitä tykkää-nappia. En painele sitä sen takia, että postauksen kirjoittajalle tulisi siitä hyvä mieli tai koska mulla olisi joku velvollisuus. Sehän menettää ihan merkityksensä, jos tykkään kaikista kuvista ja postauksista.
[/quote] Totta. Mutta miksi sitten edes pidät kavereina sellaisia, joiden päivitykset ei sua koskaan kiinnosta?
[/quote]jonain päivänä tuollaisellakin voi olla kotain asiaa

Vierailija
22/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on harvoin aikaa roikkua facessa ja useasti vaan selaan nopeasti sen sivun missä ne kaikki päivitykset näkyy ja tykkään jos jotain tykättävää osuu silmään. Joskus joku juttu saattaa osua silmään vaikka en siitä tykkäisikään. Jotkut kaverit on sellaisia puolituttuja, siis itse pyytäneet kaveriksi. Ja jos heihin törmää irl ja vaihdetaan kuulumisia, niin helposti tulee heitettyä smalltallkia jostain facepäivityksestä, että ei tule mitään vaivaantunutta hiljaisuutta.
Se nyt vaan on facebook, ei sitä kannata ottaa kovin vakavasti. Ei ne tykkäämiset tai tykkäämättömyydet mun mielestä ihmisestä mitään kerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
24/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:03"]Mä en tykkää/kommentoi mitään kovin neutraaleja päivityksiä. Tykkään niistä mistä oikeesti tykkään :) siis jos on joku mielestäni hauska ja humoristinen postaus tai joku merkittävä elämäntapahtuma. En tykkää mistään arkipäiväisistä "leivoin pullaa" päivityksistä, joten en paina sitä tykkää-nappia. En painele sitä sen takia, että postauksen kirjoittajalle tulisi siitä hyvä mieli tai koska mulla olisi joku velvollisuus. Sehän menettää ihan merkityksensä, jos tykkään kaikista kuvista ja postauksista.
[/quote] Totta. Mutta miksi sitten edes pidät kavereina sellaisia, joiden päivitykset ei sua koskaan kiinnosta?
[/quote]
En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta itselläni ainakin on paljon etäisempiä tuttuja (myös esim.ulkomaalaisia), joiden elämää on mukava seurata, vaikka tykkäilenkin juttujaan harvemmin. En koe olevani kyylä, koska yhtä lailla he voivat seurata minun elämääni FB:ssä. Enkä koskaan erityisesti tarkkaile kenenkään seinää, vaan seuraan vain omaa feediäni.

Se on itseasiassa FB:ssä parasta, että voin edes sillä tavalla olla läsnä sellaisten ihmisten elämässä, joita näen erittäin harvoin tai joiden kanssa ei tule säännöllisesti soiteltua/viestittyä. Monta ihmistä olisi jäänyt kyllä jo kokonaan kelkasta ilman facea. Ja aivan turhakkeet (eli ne keiden elämä minua ei ole koskaan kiinnostanutkaan ja joihin ei ole ollut mitään tunnesidettä koskaan) olen joko poistanut tai alunperinkin ignoorannut.

Vierailija
25/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitää ainakin profiilikuvista tai toivotuksista, esim hyvän joulun, siis jos olet vähänkin läheinen ihmisen kanssa, muuten kummastuttaa ja tulee mieleen kaikenlaista kyseisestä ihmisestä..se kateus..se kateus..Simsalabim! sehän se siellämtakana pilkottaa..

Vierailija
26/30 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Tätä olen itsekin miettinyt. Itse tykkäilen aktiivisesti muiden kuvista instassa, joiltakin ihmisiltä vaan ei tule tosiaan koskaan niitä tykkäyksiä "takaisin". Asiaa voisi avata varmaan joku sellainen, joka ei koskaan tykkää jonkun tietyn ihmisen kuvista?

Vierailija
27/30 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/30 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olenkin ihmetellyt sitä, että mikä teitä sun kaltaisia oikein vaivaa? Ketä kiinnostaa joku tykkäily. Hanki elämä?

Vierailija
29/30 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:28"]Minäpä olenkin ihmetellyt sitä, että mikä teitä sun kaltaisia oikein vaivaa? Ketä kiinnostaa joku tykkäily. Hanki elämä?
[/quote] no ainakin ap: ta ja minua. Mutta eipä tällä paskapalstalla voi mitään kysyä kun tulee heti tommosia hiekkapilluja täällä kimppuun!

Vierailija
30/30 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up