Sinne meni sitten sekin vika "ystävä"
Yhden kerran kun en ollutkaan heti toimimassa parisuhdeterapeuttina kiireisen ajankohtani takia olen saanut takaisin passiivis-aggressiivista kuittailua ja radiohiljaisuutta. Loppujen kanssa on muka sovittu näkevämme joskus, mutta eipä niiden puolelta ole kuulunut mitään. Yksi ei vaivaudu enää vastaamaan mitään viimeiseen viestiin....Voi tässä itsekin peiliin katsoa, mutta ihan uusien ihmisten kohdalla. Vanhoja on aika turha elvyttää kun tuntuu, että tää kliseinen 'ollaan kasvettu erikseen' pitää paikkansa tässä.Muita yksinäisiä, uusia kavereita haluavia?
Kommentit (25)
Minulla on ystävä joka tietää muka kaikesta kaiken ja on neuvomassa koko ajan ihan kaikessa. Hyvä ettei neuvo että kävellessä pitää laitta toinen jalka eteen ja sitten taas toinen. Vituttaa. Ihan kuin olisin joku vammainen jota pitää holhota. Auton kyydissäkin hän neuvoo jo heti pihasta lähdettäessä mikä kaista pitää ottaa vaikka mennään ihan tuttuja reittejä. Jatkuvasti ajan kuulemma jotenkin väärin vaikka mielestäni ajan ihan normaalisti ja rauhallisesti. Kukaan muu ei ole koskaan ajotaidoistani valittanut. Yleensä muut kyyditettävät ovat kehuneet vaikka en kehujakaan kaipaakaan Jatkuva naputus vaan ottaa päähän. Ja kaiken lisäksi itse pelkään tämän omasta mielestään täydellisen ihmisen kyydissä kun ei pidä turvaväliä ja poukkoilee miten sattuu. En vaan ikinä kehtaisi valittaa toisen ajotyylistä jos kyydissä olen. Olen ajatellut että nyt tämä saa riittää. En kaipaa hänen kaltaistaan ystävää elämääni enää neuvomaan, nipottamaan ja räpättämään.
Minulla on ystävä, joka aina kun silloisen miehen kanssa menee huonosti, kostaa sen pahanolon minulle. Nyt olen päättänyt, että saa riittää. Kiehukoon omissa liemissään, koska en halua ottaa paskaa niskaan syystä että mies on kusipää tai ystävä ei vaan tule hänen kanssaan toimeen.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:06"]
No niin se on. Ihmiset muuttuvat. Kasvavat erilleen. Huomasin että yhden ystävän tapaamisesta jäi aina paha mieli, ja tapaamiset oli aina minun sopimia. Parempi sitten unohtaa ja etsiä uusia kavereita. :)
[/quote]
Haluaisiko joku avata tarkemmin, että millaisista asioista päällimmäisenä jää paha mieli kaveria tavattaessa?
[/quote]
Kuittailua ja sellaista "en halua loukata mutta loukkaan kuitenkin" meininkiä. Mun "ystävät" kuittailee esim mun ulkonäöstä, tv-, leffa- ja kirjamausta (Doctor who, game of thrones, viikingit), pukeutumisesta (bändipaitoja, pillifarkkuja, villasukat syyskuusta toukokuuhun). Ja se kuittailu tulee sellainen ärsyttävä hymy naamalla sanojen "en tahdo loukata" ja "kunhan vaan suorapuheisena sanon" kanssa. Ei halua loukata mutta silti sanoo mun paidan olevan hirveä ja musiikkimaun nolo ja hiuksetkin on ihan paskasti laitettu, kunhan vaan sanoo suorapuheisena. Umohtavat myös pyytää mut mukaan jos eivät tarvi kuskia ja ikinä eivät maksa mua sisään baariin vaikka muut kuskit maksetaan aina. En tajua miksi mä edes hengaan niiden kans... Vois vaan käskeä suksimaan.
-N20
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:06"]
No niin se on. Ihmiset muuttuvat. Kasvavat erilleen. Huomasin että yhden ystävän tapaamisesta jäi aina paha mieli, ja tapaamiset oli aina minun sopimia. Parempi sitten unohtaa ja etsiä uusia kavereita. :)
[/quote]
Haluaisiko joku avata tarkemmin, että millaisista asioista päällimmäisenä jää paha mieli kaveria tavattaessa?
[/quote]
Paha mieli ainakin itselleni jää, jos
1) huomaan olleeni vain kaatopaikka kaverin huolille ja hän ei ollut pätkääkään kiinnostunut minun kuulumisistani
2) kaveri laukoo jotain tosi tylyä tyyliin "oletko koskaan huomannut, että,olet aika kova ihminen" tai "sä oot niin ihanan boheemi, sulla on aina niin ikivasti sotkuista" vaikka olisin juuri siivonnut.
pari entistä ystävää harrasti tällaisia, onneksi nykyiset eivät. :)
[/quote]
Meillä taitaa olla samat "ystävät"