Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keltarauhashormoni, mitä sen vajaus aiheuttaa???

Vierailija
06.09.2006 |

Mulla on useampi keskenmeno takana, peräkkäisiä ja nyt aloin miettimään että voiko tuo hormoni vaikuttaa jollain tavalla raskauden etenemiseen? Jostain olen ehkä jotain sellaista kuullut mutta en ole kyllä varma? Minulla oli jokaisessa epäonnistuneessa raskaudessa tuhruvuotoa lähes alusta lähtien. Ja onnistuneessa raskaudessa ei mitään vuotoja ollut! Lääkärin mielestä ei ole mitään syytä jatkotutkimuksiin... Taidan vaihtaa lääkäriä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain verikokeita multa on otettu (mm. munasolun irtoamista tutkittu) mutta en tiedä että onko tuota asiaa koskaan tutkittu, tuskin?

ap

Vierailija
2/4 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin keskenmenotutkimukset. Mitään syytä ei havaittu. Tuhruvuotoa oli onnistuneessakin raskaudessa. Keskenmenoja viisi. Nyt keltarauhashormonia varmuuden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sen vajaus voi kai periaatteessa aiheuttaa keskenmenon. Kannattaa jutella asiasta gynen kanssa.

Vierailija
4/4 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaneet raskaudet menneet kesken. Juttele lääkärin kanssa, ei kuuria kokeilemalla varmaan mitään ainakaan menetä.

Mulle lääkäri sanoi, että kaikki lääkärit eivät usko tähän, toiset taas kannattavat kuuria. Mun kohdalla se ainakin toimi, jopa kaksi kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi