Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi raukka ton BB Henrin tyttöystävää! Se mieshän on kähminyt, hieronut

Vierailija
06.09.2006 |

silittänyt niskaa ym vaatinut pusuja suorassa tv-lähetyksessä muilta naisilta... ja unelmana miehell on " unelmien naisen löytäminen" ...Sääliks käy!

LAINAUS BB-SIVUILTA:

" SUN TYTTÖYSTÄVÄ TULEE MUSTASUKKAISEKSI"

Talon asukkaiden suunnattua syvällisten keskustelujen päätteeksi kohti makuuhuoneita, jäivät hetkeä aiemmin vuodetuoleilla painineet Mira ja Henri vielä keskustelemaan olohuoneeseen. Puheet liikkuivat aluksi päivän tapahtumissa.

- V***u kun ois ollut keittoa tänään, Henri manaili.

- Ois kyllä tarvinnut. Tänään oli ihan perse päivä...se lintujuttu ja kaikki, Mira totesi viitaten aamupäiväiseen kuolleen linnun siivoamiseen.

Henriä puolestaan kismitti kioskireissulla sählääminen ja kuitin unohtaminen, jonka mies otti täysin omalle kontolleen.

Kaksikon jutellessa Henri silitteli samalla Miran olkapäätä. Välillä miehen käsi harhaili Miran selässä paidan alla. Myös keskustelu siirtyi pian henkilökohtaisemmille raiteille Henrin vaatiessa Miralta hyvänyön pusua.

- Nyt sun tyttöystävä tulee kyllä mustasukkaiseks, Mira totesi annettuaan pienen pusun Henrin poskelle. ¿ Luuletsä, mitä se ajattelee, kun se kattoo tätä?

Henri uskoi, että kuka tahansa voisi tulla mustasukkaiseksi talon menoa katsellessaan.

- Mutta mä oon sanonu, että oon täällä, niin mä oon sitten täällä, Henri tokaisi.

- Onks sulla ikävä sitä? Mira kysyi.

Henri totesi ikävää olleen yllättävän vähän, sillä talossa kaikki oli niin uutta ja ihmeellistä. Aikaa talon ulkopuolisten asioiden pohtimiseen oli miehen mielestä hyvin vähän.

- Se on niin helppoa vedota siihen, Mirakin tunnusti. ¿ Mut se toinen elää sitä samaa elämää siellä, mitä te ootte eläny. Ja sitten sen lisäks se näkee, mitä täällä tapahtuu, nainen pohti, ja uskoi talon tapahtumien seuraamisen voivan olla usein turhauttavaa.

- Oon mä sitä miettiny, että ei se varmasti tykkää, kun mä täällä muita naisia hieron, Henri tunnusti. ¿ Mutta ei se nyt paha asia oo, jos muutaman pusunkin vaihtaa, mies jatkoi.

Mira oli eri mieltä asiasta.

- Mutta sit jos ajattelee toisinpäin, että mitä ite ajattelis, niin kyllä musta ainakin tuntuis h****tin pahalta, nainen esitti asian kääntöpuolen.

Henri nyökytteli Miran kommentille, mutta oli edelleen sitä mieltä, että hän oli talossa ollessaan paremmin vahdittavissa kuin vastapuoli kotona.

- Kyllä mä oon ihan varma, että täällä jotain tulee sählättyä kännipäiten, Henri totesi. ¿ Mutta sen näkee sitten.

- Ootko sä yleensä sellanen ihminen, että sä teet sellasta? Mira uteli.

- En mä oo sellanen, mutta tää on niin erilainen tilanne, Henri puolustautui.

Molemmat olivatkin sitä mieltä, että talon tapahtumia on vaikea käsittää, jollei itse ole niitä kokemassa.

Muiden painuttua jo vuoteisiinsa juttelemaan, myös Mira päätti hetken hiljaisuuden jälkeen suunnata nukkumaan. Miran lähdettyä myös Henri siirtyi pian yöpuulle.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä