Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin tehdä?

Vierailija
20.12.2014 |

Jostain kuuluu älyttömän usein huutoa ja vauvan itkua! Arviolta 1v lapsen kauhukiljumista. Lopulta rupesin patterista kuuntelemaan tätä ja huutoitkua kuuluu, ja äiti ei lohduta. Kuulin vain kun sanoi että "pistän sut koht parvekkeelle huutaa!" Ja sanoi että ole hiljaa ja mene muualle itkemään. Meno kuulosti sen verta hurjalta että kävin rapussa yrittämässä kuunnella mistä tämä kuuluu. En saanut paikallistettua! Patterista siis kuulen tämän kun on 70 luvulla rakennettu talo niin kuuluu ihan kaikki. Lapsi itkee tosi usein! Tekisittekö Lasun?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tekisittekö lasun jos saisitte paikallistettua?

Vierailija
2/6 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaise tämän ovi auki ja kysy mitä hän pelleilee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin mieluummin ensin itse kysymään, tarvitseeko äiti jotain apua. Et voi millään tietää, mistä oikeasti on kyse.

Vierailija
4/6 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 20:30"]Menisin mieluummin ensin itse kysymään, tarvitseeko äiti jotain apua. Et voi millään tietää, mistä oikeasti on kyse.
[/quote]

Sitten äiti saa tietää että minä tein ilmoituksen jos joudun sen tekemään. Muutan kyllä muutenkin täältä 2kk sisällä pois.

Vierailija
5/6 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuulin lapsen etunimen kun äiti huusi hänelle. Voiko lastensuojelu sen perusteella selvittää kenestä on kyse kun tiedän rapunkin?

Vierailija
6/6 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi