Haaveileeko miehesi seksistä siskosi kanssa..
tai ehkä jopa kolmen jumpasta. Tästä vain tuli mieleeni http://m.iltalehti.fi/valioliiga/2014122018945093_vz.shtml
Ei, minulla ei ole siskoa.
Kommentit (30)
No ei haaveile, on toteuttanut jo : (
Jos haaveilee niin dumppaan sen. Siskollakin kuuma mies, niin ehkä tehdään vaihtarit.
Sanoi joskus kun siskoni oli vielä sinkku, että haluaisi hänetkin yhteiseen sänkyymme. Otin (huonona) vitsinä.
Minä ainakin haluaisin naida vaimoni siskoa hän on 5 vuotta vanhempi mutta kuumempi nainen! Ai että..
Haaveilee nimenomaan kolmen jumpasta.
En ole ajatustenlukija, mutta jos haaveilee niin ihan sama minulle. Ei mieskään tiedä mitä minä ajattelen eikä jokainen ajatus hänelle itse asiassa kuulukaan.
Tuskin. Sisareni on huomattavan ylipainoinen.
Minulla ei ole sisarta. Miehelläni on veli, mutta en haaveile hänestä. Hän on huonommin koulutettu ja vanhempi kuin mieheni, ei mitenkään hyvännäköinen, älykäs tai mitään muutakaan tavoiteltavaa.
Miehen haaveista en tiedä, mutta linkin takaa paljastuneessa jutussa joku jalkapalloilija sai pusun sekä vaimoltaan että siskoltaan. Ei vaimonsa siskolta.
Miehelläni ei ole siskoa.
En tiedä, minulle on ihan se ja sama mistä mies haaveilee niin kauan kuin ei ryhdy haaveitaan toteuttelemaan.
Kyllä. Laittaisin puolisoni siskoa ihan milloin vaan.
No huh, toivottavasti ei. Ainoalla siskollani kun on downin syndrooma...
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 20:24"]Minä ainakin haluaisin naida vaimoni siskoa hän on 5 vuotta vanhempi mutta kuumempi nainen! Ai että..
[/quote]
sama täällä
Voishan tuota kokeilla jos ois varmaa etten kiinni jää ;) .
Vaimon sisko on pienikokoinen ja rintava blondi. En epäröisi hetkeäkään jos tilaisuus tulisi!
Höh. Jumpasta piti siis olla kimpasta. Kiva autokorjaus.