Mun vauva on täydellinen.
Tiedän että monet vanhemmat sanoo noin vauvastaan, mutta silti! Nukkuu yöunia 21.00-9.30. Herää hymyillen. Jokeltelee ja katselee leluja ja saan syödä rauhassa aamupalan. Syö aina hyvin. Nukahtaa päikkäreille heti ilman tappeluita, herää hymyillen. Kiljuu ilosta kun isi tulee kotiin. Ei tarvitse jatkuvaa viihdytystä, saan rauhassa laittaa ruokaa ja vauva pötköttelee vieressä lattialla. Yöunille nukahtaa helposti, nukkuu yöt yleensä kokonaan putkeen. Tätä ei varmaan kauaa kestä joten nyt pitää nauttia!
Kommentit (23)
Minkä ikänen vauva sulla on? :) hyvä et nukkuu hyvin.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 19:18"]Minkä ikänen vauva sulla on? :) hyvä et nukkuu hyvin.
[/quote]
Puolisen vuotta :)
Munkin vauva oli ennen. Sitten se muuttui kuolaavaksi ja purevaksi tuhokoneeksi.
Minulla kaksoset. Toinen juuri kuin tuo sinun vauva, toinen täys vastakohta. Arvaa kumman olisin valmis huonoimpina hetkinä myymään?
Munkin "vauva" on täydellinen! Vilkas, menevä ja välillä äkäpussi mutta en kyllä vaihtaisi kilttiinkään kun luonteeseen jo tottunut :)
Monienhan mielestä se oma vauva on "täydellinen" Sun vauva on vaan oikeasti täydellinen. Helppo ja hyväntuulinen ilmeisesti :)
Sun vauva voittaa mun vauvan täydellisyydessä 100-0, mutta en mää silti niitä vaihtas! :) (tai ehkä pahana päivänä hetkeksi vaihtasin...)
Munkin 3-kuinen vauva on tuollainen :)
Minun täydellinen vauva on nyt 15-vuotias miehenalku. Ja mun suurin ilo tällä hetkellä on se jos poika vastaa mun kysymykseen enemmän kun kahdella sanalla! Niin ne muruset muuttuu...
Onko sun vauva ollut aina tuommoinen?
Mullakin on tuollainen ihana 3kk tyyppi täällä! En vaihtais!
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 19:32"]Onko sun vauva ollut aina tuommoinen?
[/quote]
Kuukauden ikäisenä oli muutavan viikon kestäny mahakipuvaihe. Ennen heräili yöllä, nyt viimesen kuukauden ajan heräilyt aika lailla loppunu kokonaan.
Mullakin on ollut just tuollainen. Nyt jo 4- vuotias iloinen veijari. Yhtään ainutta yötä ei ole hänen vuokseen tarvinnut valvoa.
Mun vauva taas herättää yöllä tunnin välein, mistä syystä olen rönttönen.
Minä olin sellainen. 18- vuotiaana sitten poltin pilveä ja pyörin sekopääporukoissa. Nyt olen tunnollinen, kunnollinen keski-ikäinen.
Mukavaa että vauvasi on täydellinen :) Minun vauva ei ollut tuollainen kuin kuvailit. Hän on ollut kiukkuinen, nukkunut ja syönyt huonosti ajoittain ym, mutta en silti kokenut häntä millään tapaa virheelliseksi tai epätäydelliseksi.
Minun lapset ovat aina olleet huonoja nukkujia..
Vuosien univelat kulkee mukana ja öisin heräillään vieläkin vaikka nuorin on jo 3v.
Minulle ovat silti täydellisiä.
Mun vauva ei ole täydellinen. Rääkyy yöt, ei syö ja haluaa sylin 24/7. Tuota teidän vaihetta ootellessa!