Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaveelle IP-osoitteet näkyviin

Vierailija
20.12.2014 |

Peukku ylös=kyllä peukku alas=ei

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 20:22"]

2003 tammikuussa vauvan anonyymit palstat muuttui rekkaripakkoiseksi, ei menny kauaa kun yksi palstoista muutettiin anonyymiksi koska ei ollu kirjoittelijoita

[/quote]

Iltalehdessä meni viimeinenkin vapaa palsta kirjautumisen taakse joulukuun alusta. Siellä ei vauhti hyytynyt, hullut riehuvat edelleen. Nyt rekattuina.

Vierailija
22/26 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AV:lle tulisi käytäntö, että kaikkien olisi kirjoitettava nimimerkin takaa, niin varmasti nuo bannereissa ja sivupalkeissa mainostavat häviäisivät kauas pois palstan kävijämäärien tippuessa. Jos Sanoma Media haluaa jatkossakin mainostuloja tältä palstalta, niin AV pysyy anonyyminä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy! Ja maksullinen rekisteröityminen verkkopankkitunnuksilla. Saispahan vihdoin hyvän syyn olla käymättä täällä

Vierailija
24/26 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka varmaan ihmettelisi viestinsä jättämisen jälkeen "eihän tuo ole mun ip-osoitteeni, minun ip-osoitteenihan on 192.168.1.X" :D

Vierailija
25/26 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aaveelle IP-osoitteet näkyviin"

Anteeksi nyt, mutta miksi kummitukselle pitäisi saada iltapäiväosoitteet näkyviin?!?

Vierailija
26/26 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on poliisivaltio jo vanhastaan ja ihmiset luottavat sokeasti poliisiin, vaikka ylimmässä johdossa on vakavaa korruptiota (esim.tämä huumepoliisijuttu). Eli ei kiitos. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan