Miten pärjäät Mensan kotitestissä?
Kommentit (46)
126 sain. En menisi oikeaan testiin. Älli ei riitä.
131 sain taannoin, kun tein testin joskus aamuyöllä ja vauvakin heräsi samoihin aikoihin ruokittavaksi.
sain jonkun huipputuloksen kun tein töissä tauolla, en tosin muista sitä tarkkaa lukua enää. ei siis muisti ole yhtä briljantti kuin äly.
hoksasin noiden logiikan kun aikani mietin. pitää vaan keksiä mitä yhteistä niillä on ja valita sitten "sarjaan" sopiva puuttuva pala. aika nopeasti ne oppii, vaikeammatkin. helpottaa kun ajattelee niitä esim. musiikkina. tajuaakohan kukaan..
125 ja oli teknisiä ongelmia. tuo koko kuvajuttu ei mahtunut näytölle eikä niitä saanut zoomattua sopivasti. alkoi ärsytttää
Olen tuon tehnyt jo muutaman kerran aikaisemmin ja saanut 117, samoin nyt (vaikka en vastauksiani muistakaan) :D Oikea älykkyysmääräni lienee siis siinä 100 paikkeilla, kun nuo nettitestit nyt aina antavat aivan liian korkeita tuloksia.
Aikaisemmin sain noin 130. Nykyinen tulos 119. En ymmärrä, miten olen tyhmentynyt näin paljon.
Jaa täällä ei oo kettää yhtä tyhmää kuin minä pisteitä eli 113 ja aika loppui hetiki kesken. Nim. Keskiverto :D
131. Muutama vuos sitten eri mensan kotitesti 165. Kotitestit riittää mulle ei ole halukkuutta alkaa maksamaan jostain täysin turhasta (ehkä se on sitä todellista älykkyyttä). Kyllä älykkyyden huomaa ihmisestä ilman mitään mensa tarraa otassa. Ja älykkyyttäkin on niin monenlaista...
Joskus lääketokkurassa aamuyöllä tuli 123, jos oikein muistan. Jotakin 120-130 välillä kuitenkin. Ei meinaa keskittyminen ja kärsivällisyys riittää noihin.
Taisin saada 117 mikä oli vähän pettymys mutta tuli lopuksi kiire kun vauva herää kesken päikkäreiden ja piti käydä se välillä nukuttamassa.
Toi on nettitesti ei kotitesti.
En tiedä onko meillä enää kotitestiä käytössä. Joskus sai tilata itselleen kotonatehtävän testin ja sen tilaamisesta sai sitten 5€ alennusta varsinaisesta testistä.
Mäkään en kyllä statuksen vuoksi Mensassa ole. Olen täällä siksi että täällä on aidosti mielenkiintoista seuraa. Näiden kanssa jaksaa keskustella ja näiden seurassa viihtyy. Missään muualla ei ole niin paljon samalla aaltopituudella olevia keskustelukumppaneita kuin täällä.
Kuten sanoit älykkyyttä on monenlaista. Meilläkin on monenlaista hiippailijaa yhdistyksessämme. On taiteellisesti tai musikaalisesti lahjakkaita, on suustaan nokkelia, on matemaattisesti neroja, on elämässään pärjänneitä ja niitä joiden pää ei kestä aivojen kapasiteettia. Mä nautin tästä porukasta ja siitä että saan olla niin erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 06:01"]
131. Muutama vuos sitten eri mensan kotitesti 165. Kotitestit riittää mulle ei ole halukkuutta alkaa maksamaan jostain täysin turhasta (ehkä se on sitä todellista älykkyyttä). Kyllä älykkyyden huomaa ihmisestä ilman mitään mensa tarraa otassa. Ja älykkyyttäkin on niin monenlaista...
[/quote]
123 bojoa sain tossa yksi päivä. Eli en nyt ihan mensamateriaalia ole.