Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pärjäät Mensan kotitestissä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 17:51"]

sain jonkun huipputuloksen kun tein töissä tauolla, en tosin muista sitä tarkkaa lukua enää. ei siis muisti ole yhtä briljantti kuin äly.

hoksasin noiden logiikan kun aikani mietin. pitää vaan keksiä mitä yhteistä niillä on ja valita sitten "sarjaan" sopiva puuttuva pala. aika nopeasti ne oppii, vaikeammatkin. helpottaa kun ajattelee niitä esim. musiikkina. tajuaakohan kukaan..

[/quote]mutta et sitten älyä, että hahmotat asiat keskimääräistä paremmin ;)... etkö ole arkielämässäsi moista hokassun "ajattelee esim. musiikkina" (Todella moni pystyykin ajattelemaan musiikkina :) )

Vierailija
42/46 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

128 muistaakseni sain kun joskus tein.

Ja ne muutamat loppupäässä on täysin käsittämättömiä, oon joskus niitä ajan kanssa tuijotellut yrittäen etsiä logiikan poikasta edes. Uteliaana luonteena piinaa kun ei löydä mitään, joku megaälykkö saa joskus luvan minulle selittää mikä logiikka niissä on :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt ehkä vertaisi loogista päättelykykyä (sitähän tuo testi mittaa) yo-kirjoituksiin ;) Kaikki kunnia silti niissäkin ahkeroinneille laudatus-"neroille".

Moni sellaista ns. b-luokan työtä tekevä voi olla mensalainen. Siivooja, roskakuski jne. Ei se älykkyys tarkoita sitä, että olisi esim. kunnianhimoinen tai jaksaisi opiskella tai heiluttaa kyynerpäitään uramaailmassa.

Vierailija
44/46 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

118.

Tein aiemmin noita nettitestejä joskus noin yli 10 vuotta sitten ja silloin ne olivat helpompia tai sitten olen tyhmistynyt. Silloin pääsin noin 130 pisteeseen. 

Vierailija
45/46 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
46/46 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitesti antoi tulokseksi 136 ja oikea paikanpäällä tehtävä testi 125. Vaikuttaa siltä, että nettitestin tuloksista voitte vähentää ainakin 10 pojoa.