Käytättekö better bodies housuja?
Kommentit (11)
Ne saa reidet näyttämään ihan törkeän paksuilta
Salillapa tietenkin
tai siis muita bb-vaatteita. Saa näyttämään muodokkaamalta (perse pystympi jne.) Onko nuo profiloitunut ns. fitness-bodareiden housuina?
ap
better bodiesilla on myös ihan verkkareita, ei sun tarvii mitään muotoilevia kireitä ostaa. Ellet välttis haluu mennä salille just persettä esittelee
Kaikki better bodies vaatteet on rumia, varsinkin maastokuosiset on wt
Käytän salilla, ovat mukavat jalassa.
Mä käytän niitä päivittäin kotona, töissä, kaupungilla joka paikassa. En käytä mitään maastokuosia tai sellaista jossa logo on koko jalan mittainen, toisessa lahkeessa pieni logo. Yhdistän ne näppärästi kivoihin neuleisiin, villakangastakkiin, chanelin laukkuun yms klassikoihin, jopa joskus uggeihin tai turkisliiviin. Tyylini on klassinen, jossa sporttinen twisti. Minä tykkään eikä kukaan ole ainakaan päin naamaa tullut haukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 19:52"]Kaikki better bodies vaatteet on rumia, varsinkin maastokuosiset on wt
[/quote]
Kaikki better bodies vaatteet? Wt? Älyn jättiläinen olet.
mä näyttäisin varmaan hyvältä niissäkin. kun on hyvä treenattu runko, voi pukeutua miten vaan.
T. Viiden lapsen 52 v äiti
Better bodies -housut on parhaat ikinä. Huippu laatuista paksua lycraa, ei paista alkkarit läpi vaikka kuinka kyykkää.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 20:35"]
Better bodies -housut on parhaat ikinä. Huippu laatuista paksua lycraa, ei paista alkkarit läpi vaikka kuinka kyykkää.
[/quote] pystyykö tekemään ass to the grass kun on niin matala vyötärö?
Käytetään salilla.