Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään piti leipoa ja siivota! Ukko paska karkas.

Vierailija
20.12.2014 |

Mies niin pyhästi lupas että tänään saan tehdä kaikki leipomukset, siivota ymym. Hän kyllä hoitaa lapset. Meillä on lapset sairastellu kohta 2kk enkä oo saanu tehtyä joulun eteen muuta ku laatikot. Paskat. Soitti isällensä että josko tulis sinne. Sanoin että et mee ku alan siivoon ja leipoon nii vastas vaan että minähän meen, meen vaikken saiskaan. Hiton penikka. Sinne lähti. Voiko olla lapsellisempi. Teeppä sitten kuumeisen 1v:n ja vauvan kans kaikki, mies on tästä eteenpäin jouluaattoon asti kaikki päivät töissä aamukuudesta iltayhdeksään. Siinähän vetää naamaansa lihapiirakkaa ja valittaa pahasta siivosta!!! Vanhempansakkin alta viisikymppisiä yrittäjiä joilla ei oo pula apuvoimista, ja terveyskin hyvä. Kehuu taas tullessaan että äiti oli leiponu sitä ja tätä ja tuota, teeppä sääki meille jouluksi. MISSÄ VÄLISSÄ? Argh.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee. :) Kiitos tsemppaavista kommenteista! Mies tuli viiden maissa kotiin. Vedin kilarit sille ja tehtiin sitten yhdessä piparimökki kun oltiin tilanne nollattu. Lupas olla ensi viikolla yhden päivän pois töistä (yrittäjä), saa nähdä. :D Ap

Vierailija
42/52 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite annoin miehelle seksiä ja sitten hain kaljaa kaupasta muutaman pullon niin mies siivos kaiken! Helppoa!! Me nukuttiin vauvan kanssa sillä aikaa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
44/52 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap! Vahingossa alapeukutin!

Vierailija
45/52 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä itseäsi. Keskity oleaisimpiin. Sinun jaksamisesi on ykkönen. Sitten lapset. Sitten jouluruoka ja joululahjat.

kyllä mies voi hakea kaupasta ne mitä tarvitsette. Listatkaa. 

Ja voi paketoida ja hoitaa lahjat sinne mihin sovitte.

ihan perusjutut hoida.

se riittää. Lapsille ne lahjat on tärkeät ja riisipuuro. Muuten ei niin jouluruuista varmaan välitä.

ja olisihan se joulurauha ihana.

voimia sinulle. Säästä itseäsi. Ehdit sitten myöhempinä vuosina hyysätä, jos haluat.

mies vaan kauppaan ja ruokahuolto hoitamaan.

lapsille tonttulakit päähän ja joulumusiikki soimaan. Ja voivat hiippailla ja leikkiä tonttua.

mies varmaan hakee joulukuusen, minkä lasten kanssa kaikki yhdessä koristelette.

hyvää joulua. Pieni on riittävästi.

Vierailija
46/52 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija
47/52 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 15:38"]

Anoppi on monesti meitä pyytänyt sinne mutta en halua mennä, yksi joulu oltiin siellä ja se meni siihen tyyliin että mies luki ja pelasi sisarustensa kanssa. Kävi välillä syömässä ja kysy multa miks oot niin äkänen. Minä hoidin lapset jotka kitisi väsyneenä kun ei ne osaa nukahtaa mihinkään patjalle lattialle. Anoppi passaa miestä ja hoitaa tai käskee jonku muun kuin miehen hoitaa meidän lapsia, yleensä miehen siskon. Heillä on sellainen "miesten ja naisten työt" ajattelutapa jota en ymmärrä. Vaikka toki ihania ihmisiä muuten ovatkin. Mies saattaa pitää kiukkuista lasta hetken sylissä ja lähtee taas johonkin. Kotiin tullessa sitten minä oon itku kurkussa ku oon ressi perseessä ollu joulun. Miehen on hyvä lähtä töihin kun on saanut levätä joulun. Eli mieluummin vietän joulun kotona kun lapsetkin pysyvät täällä tyytyväisempänä. Eikä leipominen ole mulle rasite, tekisin sen mielellään kuin myös siivouksen mutta en ala siihen että saa koko ajan keskeyttää. Varsinkin kun tuo keskimmäinen on nyt sairaana. 3v lähti kummitädilleen aamulla. Ap

[/quote]

Ymmärrän raivosi. Pakko kuitenkin kysyä kuinka vanhoja olette ja kuinka monta lasta teillä on. Avauksesta ymmärsin, että 1-vuotias ja vauva(!) ja nyt sanot, että hoidit sinä yhtenä anoppilan jouluna lapset. Miehesi sisarusten lapsetko? 

Jos roikkuu pelaamassa (oli joulu tai ei) eikä pidä sanaansa ei ole aikuinen, vaan teini. Teiniä voi ymmärtää, mutta aikuisella pitäisi olla tuollaiselle käytökselle todella hyvät perustelut. Olis sitten kyseessä mies tai nainen. 

Teinien kanssa ei missään nimessä pidä tehdä lapsia, eli hoida nyt ainakin ehkäisy kuntoon ettei käy kuin viimeksi. Vai halusitko kaksi lasta noin pienellä ikäerolla palloksi miehen jalkaan? 

Vierailija
48/52 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

W

Vierailija
49/52 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/52 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ol kans mies joka oli täysin kiinni isässään. Äiti oli kuollut, joten en heti nähnyt kuviota ja lapsellisuuttaan. Palstalla on kehoitettu jättämään hommat tekemättä. Itse kun tein välillä niin, että jätin hommat tekemättä, että mies tajuaisi, niin tämäpä juoksi heti kielimään isälleen, etten tee kotona mitään. Itse ei tikkua ristiin laittanut paitsi ryyppäämässä kävi kavereineen.

Sain sitten sekä isältä että pojalta kuulla olevani pelkkä siivellä elävä laiska akka. Asuimme miehen perimässä asunnossa ja mies eli isänsä rahoilla. Itse elin ja elätin lapsen kotihoidon tuella. Äijä vaati minulta lisäksi vuokraa. Entinen äijä.

Vierailija
51/52 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
52/52 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi tarkkaa ikää laittaa mutta alle 30v, reilusti yli 20v :) lapset on 3v, 1v9kk ja 4kk. Tuon 3v:n kävin hakemassa nyt illalla kotiin, ei siis ollut kotona. siksi en maininnut häntä aloituksessa. Eli hoidin vuosi sitten jouluna kahta vanhinta. Pelasi biljardia ym, tietokoneella roikkumista en katselis yhtään. Ei mies niin huono ole mitä vois aloituksesta päätellä, savu korvista nousten kirjoitin. Lapset ovat oikein haluttuja ja rakkaita, elä huolehdi meidän ehkäisystä. :) Pärjään ja jaksan kyllä arjessa ja mies yleensä osallistuu ja kantaa vastuun pyytämättä. Mies ehkä olettaa että äitinsä huolehtii kaiken, ja anoppi oikeasti on sellainen että on oman miehensäkin passannut aina. Siksi kai kotonaan niin viihtyykin... Ap