Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syömättömyys/ruokahaluttomuus raskaana

Vierailija
20.12.2014 |

Olen 24 viikolla raskaana ja ongelmana on se, että ruokahalu on koko raskauden ollut ihan olematon. Jos juon aamulla lasi piimää, vasta iltapäivällä tuntuu siltä, että mahaan mahtuisi jotain. Sitten kun syön muutaman haarukallisen olo on taas sellainen kuin olisi juuri syönyt kokonaisen elefantin enkä pysty syömään enempää. Sitten illalla huomaan, että oho, en ole syönyt mitään eikä ole vieläkään nälkä... Olen koettanut nyt laittaa itselleni kännykkään muistutuksia syömisestä ja tällöin olenkin saanut alas esim. puolikkaan välipalapatukan, mutta eipä kaloreita silti taida tulla paljoa...

Raskausajan vitamiineja syön, josko niistä olisi edes vähän apua. Lisäksi olen valmiiksikin jo hoikka, joten hirveästi ei kropassa ole varastossakaan energiaa.

Onko kellään kokemusta vastaavasta tai vinkkejä? Neuvolassa ei osattu sanoa kuin, että pitäisi koettaa syödä monipuolisesti. Viime ultrassa vauva kuitenkin onneksi oli oikean kokoinen ja kasvanut hyvin, mahtaakohan tästä olla paljonkin haittaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama homma. En tunne nälkää ollenkaan, ja kotiruoka ei mee alas. Eikä herkut, mutta jostain syystä ravintolaruoka ja pikaruoka menis alas. Ei tuu siis kauheen paljoa syötyä. Maitoa juon paljon, joskus leipää ja porkkanoita voisin rouskuttaa paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla