Pojastani on tulossa isä...
Näin on kuulemma käynyt, sanoo ettei aio olla lapsen kanssa tekemisissä, maksaa vain elatusmaksut. Ikää vasta 19, niin ymmärrän että pelottaa, mutta olen ihan tosi surullinen tästä. Ensinnäkin poika on mielestäni tekemässä valtavaa virhettä, ja ihan omasta puolestani surettaa, etten ilmeisesti voi olla ollenkaan tekemisissä ensimmäisen lapsenlapseni kanssa. Uskaltaisiko tulevan lapsen äitiin ottaa yhteyttä, sanoa että haluaisin olla mukana lapsen elämässä?
Kommentit (9)
Jaahas,taas on satutäti vauhdisda.
Hitto,mitä skeidaa 🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
onko abortista edes keskusteltu?
En minä tiedä mitä he kaksi aikuista ovat keskustelleen. Haluaisin vain olla osa lapsenlapseni elämää. Toivon tietysti että poikakin ehtii ennen lapsen syntymää tulla järkiinsä.
ap
Mulla on toisinpäin... isästäni on tulossa poika.
Tottakai voit olla yhteydessä ja tarjota apuasi ja kertoa että haluat olla isoäiti. Onnea! Annat sitten lapsen äidin päättää miten toimii.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voit olla yhteydessä ja tarjota apuasi ja kertoa että haluat olla isoäiti. Onnea! Annat sitten lapsen äidin päättää miten toimii.
Juuri näin.
Kaverini sai nuorena lapsen ( lapsi jo aikuinen ) eikä isä halunnut olla missään tekemisissä. Lapsi oli ja on koko ajan tekemisissä isovanhempiensa kanssa, siis nimenomaan isän vanhempien kanssa.
Ota ihmeessä yhteyttä ja ole tukena.
Älä sekaannu!!!!!