Mitä ihmettä tapahtuu subilla just nyt
Kattokaas, voittostudiossa joku ihan päissään sekoilee.
Kommentit (437)
On se tuo blondikin pelti kiinni. Saas nähdä mihin asti saavat heilua.
Liika on liikaa: tekotukka, tekoripset ja tekotissit ei ole hyvä yhdistelmä.
Apua se sano että "Noora on ollut tosi kännissä tässä lähetyksessä" miten noi saa työskennellä tuolla???!! :D
Mä olen miettinyt ketkä Voittostudiota katsoo ja kuinka paljon tuota "oshjelmaa" seurataan. Nyt tiedän, että ainakin jotkut palstalaiset. En yhtään moralisoi, sillä olen katsonut ostokanavaa. Känninen juontaja + ap:n avaus tuo varmaan Voittostudiolle ainakin vähäksi aikaa enemmän katsojia.
Katsooko kukaan Ennustaja-tv:tä? Saako sieltä live-ennustuksia vai onko se mainos?
Se sanoi nyt että Noora on tosi kännissä tässä lähetyksessä! Oikeesti?
"Noora oli toai kännissä" "ymmärrystä pikkujoulun kunniaksi"
Myönsi itsekin että ollaan ihan sekaisin :D
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:02"]
Mä olen miettinyt ketkä Voittostudiota katsoo ja kuinka paljon tuota "oshjelmaa" seurataan. Nyt tiedän, että ainakin jotkut palstalaiset. En yhtään moralisoi, sillä olen katsonut ostokanavaa. Känninen juontaja + ap:n avaus tuo varmaan Voittostudiolle ainakin vähäksi aikaa enemmän katsojia.
Katsooko kukaan Ennustaja-tv:tä? Saako sieltä live-ennustuksia vai onko se mainos?
[/quote]
Mulla saattaa ihan huvikseen pyöriä taustalla joku tollanen, ihan taustamölyn takia. Mutta täytyy myöntää, että nyt on kyllä kunnon viihdettä :D
Täälä on koko henkilökunta ihan kännissä tällä hetkellä...
Katsojien aliarvioimista. Miten annetaan jatkua?
Oooo! "koko henkilökunta on ihan kännissä"
Mitä ihm.. kyllä tuossa on nyt vedetty vähän muutakin kuin alkomaholia. Blondin ääni vaihtelee haudanvakavuudesta äänihuulia repivään kimitykseen. Ja mitä se jankkaa kameralle noista pikkujouluista kuin aaveen olisi nähnyt? Mikä huume tekee tuollaiseksi??
Sano että kaikki juontajat kännissä??
Isovanhemmat katuvat, jos ovat ostaneet tytöille joululahjan.
Nehän tankkaa ihan huolella koko ajan.
Siiis en oikeesti tiennyt, että töissä saa olla kännissä :D what
"meillä on kaikki juontajat ja kaikki tuottajat ihan kännissä täällä" ainakin on rehellinen :)
onko sillä mikki hiuksissa?