Mitä ihmettä tapahtuu subilla just nyt
Kattokaas, voittostudiossa joku ihan päissään sekoilee.
Kommentit (437)
Näyttää olleen jo aikaisemminkin keskustelupalstojen hampaissa, mutta yhtiö repäisi ja näytti, että se voi vajota vieläkin alemmaksi.
Noora ja Blondi, kun joskus luette tätä ketjua ja muistelette hetkeänne julkisuudessa, niin lohdutan teitä sillä tosiasialla, että netti ei unohda teitä koskaan <3
Se on niin perin rankkaa työskennellä ulkomailla ja kaukana omaisista.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 16:05"]
tapahtui keskellä yötä, eikä mitään törkeää tapahtunut! joten onko loppujenlopuksi ihan hirveän kamalaa, kun tapahtuu vaan kerran ja heillä pikkujoulut? minusta ihan anteeksiannettavaa. kuinkahan moni palstan moralisteista oli itse samaan aikaan humalassa?
[/quote]
Eli samalla logiikalla sairaanhoitajatkin saa olla viikonloppuna töissä humalassa, koska niin moni muukin on? :)
??? voikste joku selittää et mitä niinku on meneillään
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 03:20"]
http://static.ylilauta.org/files/oc/orig/nui6stna/20141220_013750.jpg
[/quote]
Öh, mikäs sillä likalla oikein olikaan kädessä? :O Ei tainnut olla ihan selvinpäin kuvaruudussa tuokaan tytteli. :D
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 03:26"]
[/quote]
sanat eivät riitä...
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 03:26"]??? voikste joku selittää et mitä niinku on meneillään
[/quote]
Kaksi kännistä naisjuontajaa alkoivat lesboilemaan ja katosivat yhtäaikaa ruudusta.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 03:26"]
[/quote]
Se meni jo. :(
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 03:27"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 03:20"]
http://static.ylilauta.org/files/oc/orig/nui6stna/20141220_013750.jpg
[/quote]
Öh, mikäs sillä likalla oikein olikaan kädessä? :O Ei tainnut olla ihan selvinpäin kuvaruudussa tuokaan tytteli. :D
[/quote]
Eiks tuo ole Noora itse? <3
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 03:27"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 03:26"]??? voikste joku selittää et mitä niinku on meneillään [/quote] Kaksi kännistä naisjuontajaa alkoivat lesboilemaan ja katosivat yhtäaikaa ruudusta.
[/quote]
DD:D ougaad
Joo mä meen kyllä nukkumaan, mutta onneksi on av että voi lukea aamulla kaikki yön kohokohdat :D
Huh, en saa unta tämän jälkeen, kun olen muutenkin huonouninen. Unkarissa on ilmeisesti erittäin liberaali viestintälaki.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 03:32"]
Joo mä meen kyllä nukkumaan, mutta onneksi on av että voi lukea aamulla kaikki yön kohokohdat :D
[/quote]
Ja onneksi sub ja voittovisamikälie kuuluu eri konserniin kuin av.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 03:14"]
Ruudussa ei ole nyt yli tuntiin ollut ketään. Onkohan yhtiön sivuilla pahoittelut huomenna..
[/quote]
Kun tuotannon taso on tota luokkaa, niin budjetissa tuskin on mitään pahoittelumomenttia.
siis onkstää jossain ulkomailla vai?
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 03:16"]
Muistakaa sitten toimittajat kirjoittaa, että katsojat raivostuivat.
[/quote]
Varmaan ihan totta. Noitahan pelaa jotkut eläkeläiset kukkahatut.