Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TAMMENTERHOJEN keskiviikko

06.09.2006 |

En ainakaan huomannut tälle päivälle vielä pinoa, joten aloitanpa sellaisen. Ja jos sellainen jo oli, niin syytetään niitä kadonneita aivosoluja ;)

-äitiliini ja masukki 23+1

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki haluun kattoo stripparii:) Mut ei toimi vaik kuin painais playtä...

Vierailija
42/51 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää meillä oli taas tosi kiireinen päivä..koko päivä meni kaupungilla mutta tulipa ostettua h&m:stä aivan ihanat lappuhaalarit:)ja tytöille kans hankittiin aivan ihania vaatteita,ja oli myös aivan pakko hommata tulevalle vauvallekkin vähä vaatteita ja uus babysitteriki tuli hommattua kun vanha meni rikki..meillä on jo mietitty pojalle nimi valmiix,,mutta tytön nimi on vielä hakusessa..osaisko joku sanoa täältä että mikä ois hyvä nimi tytölle jos siskot ovat Jenna ja Janette?ihan mielenkiinnosta kysyn..ja tapahtu tänää myös pikku vahinkokin kun noi parkkipaikat on nii pieniä ja viereinen auto oli lähössä just sillo kun oli nuorempaa tyttöä laittamassa taka penkille kaukalon kaa niin eiköhä ovi kolhase sitä lähtevää autoa:(ja masukki voi ihan hyvin,on ruvennut tosi kovaa potkimaan,melkee kokoajan monottaa jonnekkin..aamusinkin on muksa herätä siihen kun tuntee vauvan potkut:)

mansemamma ja masukki rv 23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppauksesta kaikille:):) Tuli jo vähän höpö olokin omasta panikoinnista, kun ultrassa oli kaikki hyvin:)

Kätilö oli tosi kiva ja kuunteli miun huolet, kerroin unestakin;). Sanoi, ettei tartte kohdunlaskeumaa miettiä, jos on niin se on eikä se ole mitenkään epätavallista uudestaan synnyttäjälle. Paikat kun on jo virunut siitä ekasta. Raskauteen se ei todennäköisesti vaikuta, etenkin kun on yksi täysiaikainen ja hyvin sujunut raskaus takana. Käski suoraan unohtaa koko asian, ja se passaa miulle!! Muutenkin uudestaan synnyttäjällä tulee nopsempana ja ehkä voimakkaampina erilaisia kipuja yms. Sen sitten huomaa, jos on esim. suppareissa tosi kyseessä, kohdunsuuta avaavat supparit ovat kipeitä!!!Huomaamatta ei siellä tapahdu mitään.. Mutta kyllä tiedättekö helpotti jutella!!

Mutta kyllä tuolla alapäässä edelleen on ihme tuntemuksia, etenkin iltaisin.. Mutta se nyt kai sitten kuuluu asiaan! Tunnustaako kukaan muu sellaisia havainneensa?!!!

Niin, vauva vastasi täysin viikkoja ja touhusi omiaan kokoa ajan. Laittoi mm. peukkua suuhun ja muuta ihanaa:) Täällä on sairaalassa uusi ultra ja hirveän hyvin näkyi kaikki. On se niin ihmeellistä! Mies kuvasi puhelimen kameralla ruutua eli nyt on liikkuvaa kuvaa muistona.

Ja, kuvassa näkyi " soiro" eli onkohan tulossa prinssi?!!! Kätilö ihan pysäytti kuvan ja sitä sitten ihmeteltiin;) Mutta vetoa ei kannata kuitenkaan vielä lyödä eli jännitys säilyy loppuun asti..

Beijafloria miunkin piti lohduttaa siitä sf-mitasta. Ei huolta, kun se kerran kasvaa niin kaikki on varmasti ok. Se kasvaa omalla käyrällään ihan niin kuin vauvatkin kasvavat omillaan. Eikä silloinkaan haittaa vaikka mentäiskin miinuskäyrällä, kuhan kasvua tapahtuu.. Lapsen käyriä sitten seuraavaksi tosiaan tuijotellaan ja toivottavasti kaikille meille sattuu maalaisjärkeä omaavat terkat, jotka eivät revi pelihousujaan, jos vauva sattuu nyt olemaan vähän keskikäyrän alapuolella!!! Tai yläpuolella!!

Miekin ennustan ongelmia syys-talvipukeutumisen suhteen tän mahan kanssa. Nyt olen jo muutama päivänä vetänyt kainaloihin asti ylettyvät sukkikset hameen kanssa jalkaan ja voi itku että ne on kauheet!!! Kun en muutenkaan sukkiksista perusta;)Ja millä vaatteilla pääsee ulkoilemaan, huh huh..

Nyt iltatoimiin,

tikru, huojentuneena:)

Vierailija
44/51 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ekalla kertaa se pätki,että se piti laitaa menee playlla ja antaa puskuroida hetki ja sit vedin vaan sen etenevän palkin alkuun ja katoin ,ehti latautuu...

Vierailija
45/51 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma napa ok tän päivän :)

mary: gynekeskuksella on 4D-ultra Treella. Ilman dvd:tä omavastuuks tulee noin 203 euroa ja jos haluaa dvd:llä niin 250 euroa jää maksettavaksi. me käytiin vähän liian aikaseen (rv 19) kun ei silloin vielä oikein kunnolla saatu kuvia. mut tulipahan rakenteet tsekattua 4d:llä:)

vatsalihaksista: mulle tehtiin salilla ohjelma pari viikkoa sitten, siihen kuuluu kolme vatsalihasliikettä: lantio nosto selinmakuulla, selinmakuulla polvet koukussa ja jalkojen vuorotellen nostelu. sit oli vielä joku, mut se ei tuntunut hyvältä niin oon jättänyt sen pois ja näköjään unohtanut tyystin. (raskausaivot:))

juu, nyt ei tuu mieleen, palaan taas

tikru ja simppis 23+5

Vierailija
46/51 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurrrrjia pinoja täällä! Töissä joku vaivaa vauvasivuja, ne tulee tosi hitaasti näkyviin (joku asetus kai päällä) jonka vuoksi en ole ehtinyt vastailemaan. Lukea olen yrittänyt kaikki *pyyhkii hikeä otsalta* :-)

Vastailen nyt johonkin lyhyesti

Tytölle nimi oli valmiina jo kun seurusteltiin :-) Poitsun nimiä pyöriteltiin ja päätettiin lopullisesti kun oli syntynyt. Kummit tiedettiin jo etukäteen, mutta pyydettiin vasta kun poika oli syntynyt (molempien sisko miehineen). Nyt on jo ajateltu valmiiksi ja yhtä (parasta ystävääni) jo " varoittelin" asiasta.

Kotitöitä mies saisi tehdä enemmän. Tekee vaan tosi pitkiä päiviä töissä joten en raaski usein pyytää (pyytämättä ei huomaa tehdä mitään :-/ ). Olen myös aika tarkka miten asiat pitää tehdä ja tulee joskus huomautettua työtavoista / -jäljestä ja se tuskin kannustaa...

Raskauksia vertailen neuvolakorteista. Talvitakki pitänee ostaa ja makeanhimo vaivaa.

Yösyötöt hoitelen toivottavasti minä. Jos vaan imetys taas onnistuu niin tissittelyä harrastellaan. Sitäpaitsi ukkeli on niin syväuninen ettei herää itkuunkaan kovin helposti :-(

Blogi mun puolesta ok, pitänee sitten sähköpostilla ilmoittaa ne tunnukset. Täältähän ne voi kuka vaan lukaista.

Tikru06 kiva homma että kaikki ok. Tunnustan että mulla on kanssa kokoajan jotain " vikoja" taitaa vaan pääkopassa olla vähän vikaa...

Taneli75 tuttu tunne. Vaikka usein sovitaan ettei ostella lahjoja jne. toivoisi kuitenkin että mies yllättäisi jotenkin. Ei voi kukkapuskan hakeminen olla niin vaikeaa... Onnittelut päivän johdosta!

Nyt en muista muuta enkä jaksa kaivella. Aivot on muussia täälläkin :-)

(.) liikkeet ruvennut tuntumaan paremmin ainakin välillä. Supistelee välillä ja eilen jo huolestuin. Soitin neuvolaan kun ma ja ti tuli tosi paljon suppareita ja osa oli kipeitäkin. Th rauhoitteli ja sanoi että ihan normaalia näillä viikoilla. Jos ei säännöllisiä ja kunnolla kipeitä ei tarvitse huolestua.

No tässä tältä erää, nyt lapselle iltapalaa ja unten maille (lapsi siis :-)

Mirabella ja Albert rv 23+2

(nikki tuli mieleen kun yksi tuttu asiakas mua aina sillä nimellä kutsuu ja joku oli vanhan Mirmeli nikin rekisteröinyt. Kiusaa jotkut fiksut tekivät monelle vuonna 2002 tai 2003 rekisteröimällä noita käytettyjä nikkejä kun tuli rekisteröintipakko ja sivut muuttuivat...)

Vierailija
47/51 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tyttö on Jonna ja jos seuraava on tyttö niin nimeksi olis tarkoitus laittaa Jenna

Vierailija
48/51 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin äsken pitkän tekstin tänne ja pe....e se hävis jonnekin! No lyhyemmin nyt, kun nälkä kurnii..

Pääsin tänään kotiin osastolta, jossa olin 4pv tarkkailussa kipeiden supistusten ja polttavien, tajunvievien alaselkä ja alavatsakipujen takia. Nyt on rouva läpikotaisin tutkittu ja mitään tulehdusta tms aiheuttajaa ei löytynyt. Nyt vaan makailen saikulla kotona ihan luvan kanssa. Toivon et on vaan jotai ohimenevää kun pahimmassa tapauksessa makailen lääkärin mukaan loppuraskauden osastolla. Lovely! Onneks suurempia muutoksia kohdunsuulla ei ole vielä. Huh!

Täällä on taas kauheasti ollut gallupeja yms.

Nikkigallup: Mun isoäidin ja tyttären toinen nimi. Vähän aikaa sit edelleen (harry potterista huolimatta) oli vain 5 nimenkantajaa Suomessa. Ja kaikki ne sukua!!!

Nimigallup: kahta kolmea tytönnimeä pyörittelen mielessä järjestystä vaihdellen. Yks niistä oli tulossa edelliselle muttei ollut yhtään nimen näköinen. Jospa tämä olis, kun nimi on niin kaunis meidän molempien mielestä. Pojallekin olis pari vaihtoehtoa. Kaksi nimeä annetaan vauvalle kuten on sisaruksillaankin.

Kummigallup: Kyllä mulla nekin on jo mielessä (meidän ystäviä) mut kysytään vasta kun vauva syntynyt. Lähisuku on käytetty edellisten kanssa. ekalla 4 ja tokalla 3 kummia. Kolmas saanee 3 kummia.

Varasin juuri lääkäriajan rv 27 omalle gynelle. Ei kai sittenkään mennä 4D ultraan. Mun oma lääkäri on aika guru ollut syntymäpäivän ennustamisessa sekä varmaksi osannut sanoa sukupuolenkin. Et jospa vauvan kasvot jäis sit yllätykseksi. =)

Se istukkakontrolli sairaalassahan on rv 30 eli marraskuun alussa. Tuolla osastolla kyl olivat jo sitä mieltä et olis lähtenyt jo vähän nousemaan tämän kahdenviikon aikana rakenneultrasta.

Kiva et oululaiset olette järkkämässä treffejä. Käytiin kesällä ekan kerran siel zeppeliinissä, kun sukulaisia asuu nykysin siinä ihan kulmilla. =)

Jospa tämä nyt sit tallentuis ja mä pääsisin vihdoin sitä iltapalaa syömään. Sairaalassa oli kyl se hyvä puoli et ruoka tuli säännöllisesti valmiina tarjottimilla. Senkun kävi vaan hakemassa. täällä kotona sitä joutuu sit päänsä puhki miettimään mitä perhe söis mihinki aikaan...

Onneks mun mies on ihan innostunu tuosta ruoan laitosta ja melkeinpä se on sen harteilla nykysin.

Vointeja kaikille terhoille ja nautitaan kasvavista mahoistamme!!!!!!!!!!!!!!!

t. Hermione ja Iines rv 21+4

Vierailija
49/51 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti semmoinen juttu, että kuten jo aiemminkin kirjoittelin, niin ehdottomasti kannattaisin suljettua yhteisöä, koska täällä tosiaan kuka vaan pääsee lukemaan viestejä eikä meillä ole siitä hajuakaan...

MSN -yhteisö on ihan vastaava suljettu yhteisö kuin yahookin, tosin mun mielestä paljon toimivampi. Minusta vaan ois järkevää, että olisi vain yksi tammikuisten yhteisö, oli se sitten millä sivuilla tahansa. Kokemuksesta voin kertoa, että vaikka alussa olisi miten paljon aktiivijäseniä, niin kyllä ne vaan pikku hiljaa alkaa siitä vähenemään, varsinkin kun on vauvat maailmassa. Ja minusta ainakin ois kiva, jos porukka säilyisi kasassa mahdollisimman pitkään!!

En usko, että siellä yahoon yhteisössä on juurikaan sellaisia tyyppejä, jotka eivät kävisi myös täällä, ainakin taustalla. Mut jos päätetäänkin perustaa ihan erillinen oma yhteisö, niin voihan siellä yahoon puolellakin kai käydä sitten huhuilemassa?! Oma aika ei ainakaan riitä kovin monien listojen seuraamiseen, joten päätetään nyt ihmeessä että laitetaanko kaikki niitä kuvia ja blogeja yahooseen vai perustetaanko ihan uusi sivusto...

Sorry kun on kiireessä kirjoitettu, väkerrän tässä samalla huomiseksi ruokaa :)

ariella

Vierailija
50/51 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi yritys.. tai siis kolmas..

[Brown2

EE3B3B] kun nää sivutkin jo rupee häviämään ihan silmien edestä

Vierailija
51/51 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luovutan. saatte vain mustaa tekstiä multa!!

=)

-E-