Naapuri laittoi jo pihansa ulkokuuseen jouluvalot — ja taas sellaiset vilkkuvat valot!
Kommentit (28)
Niin..niinhän mä tein.
Terv. Naapurisi😛
Puutarhasakset oiva väline johtoihin.NAPSNAPS
Vilkkuvalot on kyllä karseat jos on migreeniä tms.
Niissä on säädin. Hiivi yöllä ja laita palamaan vilkkumatta. 😁
Mä viritin eilen myös kausivalot, ihanaa.
Minäkin laitan omat vilkkuvaloni pihakuuseen pian + melkein jokaiseen ikkunaan: ne tuovat joulutunnelman tullessaan.
Punaiset, siniset ja vihreät ovat ne ihanimmat vilkkuvalot, eikö totta?
Huomauta kasvotusten että häiritsevät kun jouluun vielä aikaa. Jos ei sillä tokene käy yösydännä poikkasemassa.
Pieni on ärsytyksen kynnys jos naapurin jouluvalot ärsyttävät niin paljon että pitää tehdä avaus Vauvaan. Huoh.
Helsingin kaupoissa jo joulukuuset ja koristemyynti käynnissä. Ja näkyi lahjapaketointipistekkin toimivan ja siinä pari mummoa jo paketutti ostoksiaan ( tämä siis Stockmannilla)
Inhoon nykyään valosaastetta.Ensin naapuri laittoi todella korkealle joku itse syttyvävalo.Aidan yli meille,mitä järkeä itseään pitäisi valaista? Laitoin aidan viereen siihen kohtaan pitkiä risuja,häikäisi valo..no sitten otti pois keväällä
.Viime joulun aikaan jouluvalot valaisi koko tienoon,tieltä pihalle saakka.Ei ollut hyvin laiteltu,korkeallekkin ne ylettyi.Mitähän tänä vuonna?huumorilla odotan.Itse lopetin valojen laittelun vuosia sitten.Sisällä muutama yksityiskohta,ja lyhyissä millon muistan laittaa milloin en päälle,Kyllä jouluvaloja joka ikkunoissa on ,muutama kynttelikkö ja koriste mutta onko päällä..ei jaksa..Patteri jutut ,aurinkojutut edullisempia..niitä!
Ihmiset joita häiritsee voivat muuttaa keskelle ei mitään T. Joulun rakastaja
Ihanaa, mistäköhän saisi erikoistehokkaita vilkkuledejä.
Ikeassa oli jo joulukoristeita ja valoja myynnissä❤️
Hommaat vaan tyynesti jonkin 400 w valonheittimen vilkuttelemaan naapurin ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Hommaat vaan tyynesti jonkin 400 w valonheittimen vilkuttelemaan naapurin ikkunasta.
Näinpäti näin.
No laita omalle pihallesi vieläkin vilkkuvammat ja isompikokoiset monivärilamput.