Hoteimmat ammatinedustajat
Elikkä minkä ammatin edustajat saavat punan poskille. Minkä alan henkilöitä himoitset?
Mulla ensihoitajat, sotilaspoliisit, poliisit, vartijat, palomiehet. Näitä hottimiehiä näen usein töissäni. Oon kaupassa töissä janää hotit univormumiehet käy univormuissaan ostoksilla :D
Kommentit (22)
Seksihoitsut
Parturit
Jostain syystä myös tarhatädit tuntuu olevan usein aika hot.
Miespuoliset hoitsut on jotenkin suloisia. Tulee mielikuva, että ovat todella empaattisia ja helliä ihmisiä (mutta ei tosiaankaan mitään nössöjä), kun ovat hoiva-alalle hakeutuneet. :,) Vastaan siis, että mieshoitsut.
Jippii, pääsin listalle :) eiku hetkonen... oonkin nainen
Lifeguards, australialaiset sellaiset. Oi niitä opiskeluaikoja Sydneyssä. Bondi Beach... Kun oli itsekin nuori ja nätti. Ehdottomasti. Nain kuitenkin "mälsästi" norjalaisen juristin, jonka muuten sieltä löysin ja kimpassa 14v. Ihan hotti on hänkin:). Oi niitä aikoja.
Melkein ketkä vaan jos se mies vaan on hot :3
Finanssialalla on paljon hyvän näköisiä miehiä.
Kyllä mä kans kallistuisin joihinkin extreme-seikkailureissujen vetäjiin. Surffauksen/lumilautailun opettajat. Monet muutkin opettajat (miehet siis) ovat mielestäni kyllä melko vetäviä...
Vartijat eivät kyllä ole hotteja. palomiehet ja ensihoitajat on, poliisitkin joskus, ei aina. Muita hotteja ammatteja en kyllä keksi, ehkä joku extreme-seikkailureissujen vetäjä.
Ensihoitajat menee useimmiten lääkäreidenkin edelle :) Olen siis sairaalassa töissä.
Siis todellakin nuoret mies ensihoitajat. Uuh ♡
Raskaan fyysisen työn tekijät, likaiset ja hikiset
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:21"]
Ensihoitajat menee useimmiten lääkäreidenkin edelle :) Olen siis sairaalassa töissä.
[/quote]
No todellakin menee, en ole ikinä himoinnut yhtäkään lääkäriä, vaikka myöskin olen sairaalassa työskennellyt :D
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:24"]
[/quote]
Viemärisukeltaja?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:24"]
[/quote]
ehkä ennemmin isojen koneiden kanssa puuhastelevat
Viemärisukeltaja?
[/quote]
Teoreettiset fyysikot.