Codesan Comp - ei enää ikinä!
Otin yskään tuommoista kun kaapista löytyi. Ei ollut mitään mittaria joten otin kunnon kulauksen suoraan pullosta. Vähän ajan päästä rupesi sydän hakkaamaan täysillä ja sen jälkeen päässä rupesi pyörimään. Minulle alkoi tulla paniikkikohtaus ja lähdin ulos kävelemään. Meinasi oikeasti pyörtyä pari kertaa matkalla ja pelkäsi koko ajan että sydän vetelee viimeisiä. Ehkä se paniikki hieman pahensi oireita, mutta olipahan ihnottava olo. Nyt vielä pää hieman sekaisin, mutta paljon selkeämpi. Hyvä jos edes muistan kävelleeni äsken ulkona. Pelottavaa tavaraa!
Kommentit (34)
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Lähempänä vuosituhannen vaihdetta kävin tuoreen vauvan kanssa lääkärissä, kun influenssa iski. Pienellä oli järkyttävä kröhä, että tutkivat alta, yltä ja sivuilta. Onneksi ei kamalampaa löytynyt.. mutta lääkäri määräsi codensan compia millin!! annostuksella vauvalle, että saadaan nukutuksi. voi hemmetti ja kyllähän me sitten nukuttiin aivan älyttömän hyvin.
Nyt jälkeenpäin vasta tajunnut tuon lääkkeen mielettömyyden. Sitä tavaraa pitäisi saada lisää, muttei sitäkään vissiin enää määrätä. Ellei jostain löydy joku venäläinen lääkäri. Niiltä saa aina kunnon tropit.
Mulla Codesan Comp teki hurjat sydämentykytykset ihan ohjeen mukaisella annoksella.
Todella hyvä lääke!
Nyt Espanjasta etsimme ko samoilla aineilla tehtyä yskänlääkettä.
Toikaan lääke ei tee mitään vaikutusta minuun.
Mistään muustakaan en mitään huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Aijai, lempimyrkkyäni. Pari kertaa vuodessa sairastan nuhakuumeen ja saan reseptin tuohon, menee sairausloma pehmeässä pumpulissa, mikään ei vituta ja kaikki on mukavan sumuisaa. Ei yskitäkään.
CC:n oikea annostus yskään taitaa olla 10 ml kerralla. Itse otan 30 ml. Huom. en suosittele jne.
Mulle tuli yliannostuksesta (otin epähuomiossa) ihan järkyttävä ummetus. Yskä kyllä loppui kuin seinään, mutta niin loppuivat myös nälkä, jano, seksihalut ja suolentoiminta. Ei tehnyt mieli muuta kuin nukkua. Ei ollut mitenkään erityisen mukava olo.
Mutta se ummetus vielä lääkkeen käytön jälkeen oli niin kivulias, että olisin ehkä sittenkin mieluummin yskinyt keuhkot pellolle.
Vierailija kirjoitti:
Toikaan lääke ei tee mitään vaikutusta minuun.
Mistään muustakaan en mitään huomaa.
Joiltakin ihmisiltä puuttuu entsyymi, joka muuttaa kodeiinia morfiiniksi, ja silloin tuo ei tehoa tavis yskänlääkettä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin lihaskipuja, kaapissa Sirdaludia no otin sitten kaksi levyä kun ohje oli kadonnut. Hyi saatana mikä olo, silmissä pimeni, hengitys lamaantu. Lähdin sitten yksin ulos hortoilemaan. Ei enää ikinä!!
Itse olen saanut tuota yöyskään duactin kanssa (yliaktiiviset poskiontelot flunssan jälkeen...) ja se häipyy kyllä noilla tosi äkäiseen.
Käytin raskaana ollessa, ei mitään sivuvaikutuksia. Tuskin aiheuttaa keskenmenoja.
Eipä tarvitse ihmetellä, miksei Codesan compia enää saa, jos oikeasti ihmiset käyttävätsitä näin huolettomasti.
Ja sehän ei ollut lääke yskän parantamiseksi, vaan yskän ärsytyksen hillitsemiseksi.
Ihan kivat pöhnät tuosta sai kun jollakin perheessä oli silloin tällöin yskää ja 3/4 siitä putelista jäi heiltä usein käyttämättä.
Miten tuota edes saa, sitä ihmettelen? Minulla kesti yskä kolmatta viikkoa ja se oli kamalaa. Nukkumisestakaan ei tullut yhtään mitään. Lääkäri oli vaan sitä mieltä, että kolme viikkoa on ihan normaali yskän kesto ja että yskänlääkkeet on vanhanaikaisia. "Jos kuitenkin itse tunnet saavasi niistä apua, niin reseptivapaasti on saatavilla eri vaihtoehtoja".
Enkä ole mikään nisti. Reseptilääkkeitä en käytä muita kuin e-pillereitä ja allergialääkkeitä keväisin. Meninpä sitten apteekkiin ja ostin sitä hirveää reseptivapaata kodeiinipitoista, Professorin yskänlääkettä. Toimi. En jäänyt koukkuun.
Harmi ku tää hyvä lääke on kielletty nykyään.
Enne ku meni nukkumaan niin laittoi tyynyt hyvin, peiton ja pieni huikka tätä näin suoraan pullosta, niin vaipu sellaiseen hyvään oloon, pehmeyteen ja usvaan.
Jumalauta että on tyhmää jengiä. Niin tyhmää että pakko necrota posti. Tuo sirdalud hemmon kertomus oli sarkastista vi**uilua. Aikuiset ihmiset eikä ton vertaa osaa rivien välistä lukea, ei hel**tti.