Onko Angelina Jolie jo liian laiha? Kuva
https://www.is.fi/viihde/art-2000008343128.html
Aina ollut kapea, mutta nyt näyttää minusta liian laihalta.
Kommentit (24)
Näyttää ihan terveeltä. Laiha on, mutta varmaan todella hyvän ruokavalion seurauksena eikä kuihduttamisen seurauksena.
Vuoden 2014 kuvassa Pittin kanssa oli vielä oikein säteilevä ja kaunis.
Onhan se ollut pitkään liian laiha, ei nyt paljon, mutta liian kuitenkin. Kyllä pitää olla muutenkin sekaisin, että adoptoi maailman pelastusmielessä sikin sokin lapsia ja leikkii jotain lastenkotia. Hullu.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ollut pitkään liian laiha, ei nyt paljon, mutta liian kuitenkin. Kyllä pitää olla muutenkin sekaisin, että adoptoi maailman pelastusmielessä sikin sokin lapsia ja leikkii jotain lastenkotia. Hullu.
Itse taas näen, että jos on rahaa niin on hyvä käyttääkin sitä hyvään. Oikein hyvä, että on adoptoinnin puolestapuhujia julkkiksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas näen, että jos on rahaa niin on hyvä käyttääkin sitä hyvään. Oikein hyvä, että on adoptoinnin puolestapuhujia julkkiksissa.
Minusta taas saa adoption näyttämään hullulta ja adoptiokotileikit vaikuttavat ulospäin narsistisilta. Ei paranna mielikuvia kv-adoptioista, vahvistaa kuvaa rikkaiden länsimaisten typeryydestä. Paljon paremminkin voisi rahaa tosiaan käyttää hyvään jos hyvää ensisijaisesti toivoisi.
Käsivarsista puuttuu lihakset, eli surkastunut on. Muuten ei mitään ongelmaa, mutta lihasten surkastuminen viittaa epäterveelliseen olotilaan.
Näin kerran kuvan hänen sääristään:
Oli kirjaimellisesti kuin tulitikut.,,😮
Aivan aliravittu…
On ollut iät ja ajat aivan liian laiha. Viimeksi joskus Tomb Raider -aikoinaan oli edes jollain lailla terveen painoinen.
Toki hänellä oli pitkään näitä terveyshuolia. En tiedä, onko omasta tahdostaan niin laiha.
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehen mukaan tuo on sopiva ja terve naisen vartalo.
Tämä! Tämä on näitten ihanne = hoikka nainen. Isot tissit ja oeba pitää olla kyllä. Mutta nöiden mielestä on pilannut itsensä noilla tatuoinneilla ja liian vanha, ja ei ole neitsyt.
Niin surullista. Hän oli ennen kaunis. Nyt hän on rikas pussi luita. Ne rinnat? Kukaan laiha nainen ei voi saada sellaisia rintoja. Vain plastiikkakirurgian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niin surullista. Hän oli ennen kaunis. Nyt hän on rikas pussi luita. Ne rinnat? Kukaan laiha nainen ei voi saada sellaisia rintoja. Vain plastiikkakirurgian kanssa.
No haloo. Kaikki tietävät, että Angelinalla on silikonirinnat.
Hänhän poistatti rintansa ja kohtunsa suvussa kulkevan syöpäriskin vuoksi.
Mitä tarkoittaa liian laiha? Liian laiha mihin? Olen itse aina ollut alle 50 kg ja terve kuin pukki. Syömisiä en kontrolloi, liikuntaa en harrasta. N 40.
Aina näyttänyt tuolta. Ainoa ero on, että silkkaritissejä on aivan huomattavasti suurennettu.
Vierailija kirjoitti:
Aina näyttänyt tuolta. Ainoa ero on, että silkkaritissejä on aivan huomattavasti suurennettu.
Ei ihan aina. Hyvin nuorena, Girl, Interrupted- ja Tomb Raider -aikana, Angelinalla oli selvästi enemmän lihaa luiden päällä ja oli vaan niin paljon kauniimpi silloin. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haloo. Kaikki tietävät, että Angelinalla on silikonirinnat.
Hänhän poistatti rintansa ja kohtunsa suvussa kulkevan syöpäriskin vuoksi.
Ei kohtua poistettu vaan munasarjat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa liian laiha? Liian laiha mihin? Olen itse aina ollut alle 50 kg ja terve kuin pukki. Syömisiä en kontrolloi, liikuntaa en harrasta. N 40.
Älä viitsi. Ihan varmasti tiedät, että on lääketieteellisesti määritellyt rajat niin ali- kuin ylipainolle. Niiden puolelle mentäessä on todennäköistä, että terveysongelmia tulee ja molemmat ovat silmämääräisestikin havaittavissa. Aivan turha sinunkaan on pelkkää painoasi täällä mainita, kun terve paino on aina suhteessa pituuteen.
Palstamiehen mukaan tuo on sopiva ja terve naisen vartalo.