Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräässä facebookin harrasteryhmässä on hyvin passivisagressivinen öykkäri

Vierailija
19.10.2021 |

Tällä henkilölle ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa, pelkkää negatiivista ja muiden virheiden huomauttelemista. Jos kysyn jotain, hän tulee haukkumaan jotain aivan epäoleellista asiaa. Jotta hän näyttää paremmalta ja muut huonommalta. Jos postaan hienon kuvan jota kaikki kehuvat, hän ei sano yhtään mitään ja on pari päivää ihan hiljaa.

Silti kukaan harvoin sanoo hänelle vastaan, minä kerran sanoin suoraan ja mode tuli paikalle siivomaan ko keskustelua. Hänen selän takan kyllä puhutaan miten huonoa henkeä tuollainen käytös luo, jotkut varmaan lakkavat keskustelemasta.

Miten te kohtaisitte tällaisen ihmisen? Miten toisitte hänelle esille hänen käytöksen? Kerran jo niin tein ja hän väitti että olen vain liian herkkä :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään ideaa?

Vierailija
2/14 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepppa oma tekstisi. Ei mitään hyvää sanottavaa, pelkkää negatiivista jne. Ehkä kyseinen ihminen ei näe itseään sinun silmin niin kun et sinäkään näe itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luepppa oma tekstisi. Ei mitään hyvää sanottavaa, pelkkää negatiivista jne. Ehkä kyseinen ihminen ei näe itseään sinun silmin niin kun et sinäkään näe itseäsi.

Anna mun kaikki kestää, en saa sanoa ryhmän kiusaajaa kiusaajaksia tai olen itse kiusaaja.

Kyseinen ihminen on todella töykeä. Minä en käyttäydy ollenkaan samalla tavalla.

Taisi osua kuvaukseni sinulla hermoon.

Vierailija
4/14 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänta haukutaan selän takan lynkkajaksi ja se hän todellakin on.

Vierailija
5/14 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et käyttäydy. Paitsi tänään.

Vierailija
6/14 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö minun alkaa kehua kiusaajaa??

LOL

Vierailija
7/14 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niitä, jotka eivät sano vastaan, mutta selän takana ihmettelen käytöstä. Toivon, että mode puuttuu.

Se on kyllä kumma, kun jossain hyvänmielen neulontaryhmässäkin on aina joku, jonka pitää arvostella ja haukkua muiden tekeleitä. Jos ei ole mitään hyvää, sanottavaa, niin olisi hiljaa.

Mä en tajua, miksi pitää uppo-outojen ihmisten tekeleitä haukkua? Eri asia jossain töissä tms. jossa rakentava palaute on paikallaan.

Vierailija
8/14 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et käyttäydy. Paitsi tänään.

Niin miten minä käyttäydyn, kuvailen kiusaajan käytöstä?

Eikö kiusaajien käytöstä saa kuvailla :D On sinulla kyllä logiikka ihan hukassa.

Vierailija
9/14 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vaan poistu ryhmästä?

Perusta oma ryhmä ja ryhdy modeksi.

Vierailija
10/14 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niitä, jotka eivät sano vastaan, mutta selän takana ihmettelen käytöstä. Toivon, että mode puuttuu.

Se on kyllä kumma, kun jossain hyvänmielen neulontaryhmässäkin on aina joku, jonka pitää arvostella ja haukkua muiden tekeleitä. Jos ei ole mitään hyvää, sanottavaa, niin olisi hiljaa.

Mä en tajua, miksi pitää uppo-outojen ihmisten tekeleitä haukkua? Eri asia jossain töissä tms. jossa rakentava palaute on paikallaan.

Tämä on juurikin samanlaiseen tyhmään verrattavissa.

On kyllä minustakin outoa, vrt, joku kysyy neulontatyöstä niin aletaan sisustusta haukkumaan.

Jotain nämä ihmiset varmaan siitä saa, mutta on heillä kyllä huono itsetunto.

Vierailija
11/14 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vaan poistu ryhmästä?

Perusta oma ryhmä ja ryhdy modeksi.

Kumpa tämä öykkäri tajuaisi poistua.

Vierailija
12/14 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤦🏻

Vierailija
13/14 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietihän jos hän ei kehu hienoa kuvaasi, miksi se haittaa sinua? Mieti ettei noin mitättömällä voi olla mitään valtaa sinuun.

Kiusaajat yrittää aina muille epämukavan olon, mutta kun tiedät että vika on kiusaajassa, sinun ei tarvi antaa sille mitään huomiota.

Vierailija
14/14 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietihän jos hän ei kehu hienoa kuvaasi, miksi se haittaa sinua? Mieti ettei noin mitättömällä voi olla mitään valtaa sinuun.

Kiusaajat yrittää aina muille epämukavan olon, mutta kun tiedät että vika on kiusaajassa, sinun ei tarvi antaa sille mitään huomiota.

En ole ap, mutta minua ei ainakaa haittaa itseni, vaan joidenkin muiden, ehkä herkempien ihmisten puolesta.

Kun joku on postannun kuvan ja kertonut juuri neuloneensa ihanat tumput, joihin on tosi tyytyväinen, niin tämä huonon fiiliksen tuoja kommentoi, että miten kukaan kehtaa postata kuvaa tumpuista, joita ei ole ensiksi höyrytetty asianmukaisesti. Ja väritkin on tupuissa rumat ja käsiala liian löysää.

Hävettää tuollaisen valittajan puolesta, kun jotkut selvästi pahoittavat mielensä hänen sanoistaan.

T.8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi