Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras juhannuksesi ikinä?

Vierailija
19.12.2014 |

Jouluhan on pelkkää sijaistoimintoa ja ainoa todellinen juhla on ihana valoisa keskikesän juhla. Millainen on ollut paras juhannuksesi? Oliko se mökillä saunoen ja laiturilla valoisaa yötä viettäen muutaman oluen ja ystävien kanssa? Kaupungissa juhannuskokkoa katsellen ja valssaten? Muuten, miten? 

Muistellaan hetki juhannuskoivun tuoksua, aamukolmen auringonpaistetta! Vielä se sieltä tulee, ei lannistuta! 

t. jouluangstaaja

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö kukaan halua kertoa? Aloitan itse. Mun hienoin juhannus oli festareilla kymmenen vuotta sitten. Muistan aamulla kuudelta istuneeni hiekkarannalla täydessä auringonpaisteessa, onnellisena kuin porsas pelkästään siksi että olen olemassa. Hiekka pyllyn alla oli kosteaa, ympärillä vaelsi sekava festarikansa, vesi oli tyyni ja edessä täydellinen päivä vapautta, hyvää musiikkia ja ihania iloisia ihmisiä. Oi onnea.

Tällaista on hyvä elämä, ei sitä että pakotetaan hymyä posket jumissa sukulaisvierailulla kun lapset kitisee vääristä lahjoista ja ulkona vihmoo räntää.

ap

Vierailija
2/5 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesässä hienoa: vaaleanvihreät koivunlehdet, sellaiset pienet. Pääskysen laulu (piii piii). Metsämansikan maku. Kun katsoo aurinkoon, naamaa kuumottaa. 

Lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita juhannuksiani ovat ne, joita on vietetty suurella porukalla eri-ikäisiä,läheisiä vauvasta vaariin. On syöty, juotu, laulettu, juteltu, poltettu kokkoa, saunottu, uitu, tapeltukin ;) Nautittu aamusta asti kesän juhlasta.

ps. Rakastan minä jouluakin

Vierailija
4/5 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus voittaa joulun milloin tahansa.

Vierailija
5/5 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokon rätinä kalliolla kun oltiin veneellä saaristossa. Kossua veneen puolikylmästä jääkaapista. Katajan tuoksua ja auringonlaskun värit taivaalla. Sairaan hienoo.