Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vaatteissa jatkuvasti pitkiä blondeja hiuksia

Vierailija
19.12.2014 |

Ja juu, olen kamala ihminen kun ratsaan tekstareita ja puhelinta. Mutta sieltä ei ole löytynyt mitään. Ja mies kuitenkin on aivan super innoissaan aina kun on kotona, minusta siis. Silti on kova heittämään tosi uskottavasti valkosia valheita aivan lonkalta, siis edes minä en osaisi(/osaa) tunnistaa milloin puhuu paskaa ja milloin totta.

Perse sentään. Mitään näyttöä, muuta kuin nyt nuo muutama karvahaituva, mulla ei ole. Mutta jatkuva epäilys ja paha olo silti. Näen painajaisiakin nykyään koko ajan siitä, että mies käy vieraissa ja minä olen aivan pellenä täällä kotona. :(

Ikuisuusaihe, mutta mitä tälle voi? Taas on pelaamassa lätkää tai "lätkää" äijien tai "äijien" kanssa. Ja minä vaan mietin, että niinköhän on. Ei vaan jaksa tätä tämmöstä omituista muka-luottamusta enää.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHA!

Tätä olen sanonut palstalla! "ratsaan tekstareita ja puhelinta. Mutta sieltä ei ole löytynyt mitään."

Eli sillä puhelimen penkomisella ei ole mitään merkitystä, epäilys ei sillä katoa!

Vierailija
22/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulle on edes tullut mieleen tutkia miehen vaatteita? Älä turhaan huolehdi, et voi kuitenkaan vaikuttaa siihen jos mies sut jonkun muun vuoksi hylkäisikin. Voit vain vaikuttaa omaan käytökseesi, ole mukava miehellesi ja viettäkää ihanaa aikaa kahdestaan! Silloin olet parhaasi tehnyt :) jos se ei auta niin mies ei ole sulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätä se = vakoile sitä. Eli mene vaikka viemään sinne jäähallille ylläriksi minttukaakaot koko porukalle tai hae se sieltä suoraa viettämään romanttista iltaa johonkin tms. Ja jos ei se olekaan siellä missä ilmoitti olevansa niin älä hyväksy tekosyitä ja selityksiä.

Vierailija
24/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläsi on siis koira jossain, kultainen noutaja

Oletko koiravihaaja vai miksi miehesi joutuu tapailemaan koiraa sinulta salassa? Koira ei toki viestittele tai mailaa, joten turha sitä puhelinta on penkoa. Etsi mieluummin puruluita tai pureskellun näköisiä tennispalloja ja vastaavia miehesi tavaroiden seasta.

Vierailija
25/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mies matkustelee kyllä töissään. Perus työaikana lähinnä lähiseudulla, siis 0-150km-säteellä, mutta lähes joka kuukausi myös ulkomaan komennuksia. En jaksais nyt alkaa oikeasti ihan hölmöks tän asian suhteen.

ap

Vierailija
26/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:52"]

Yllätä se = vakoile sitä. Eli mene vaikka viemään sinne jäähallille ylläriksi minttukaakaot koko porukalle tai hae se sieltä suoraa viettämään romanttista iltaa johonkin tms. Ja jos ei se olekaan siellä missä ilmoitti olevansa niin älä hyväksy tekosyitä ja selityksiä.

[/quote]

Ehkä vähän hölmöä, mutta en oikein "kehtais". Tuntuu, että minä se vaan itseni nolaan, kävi miten kävi. :(

ap

Vierailija
27/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippiharjalla lähtee.

Vierailija
28/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettvasti hänellä on tinder nainen. Peli on menetetty. Pakkaat huomenna laukut ja lähdet äitisi luo. Sanot miehelleai hyvästi etkä taaksesi katsele. Se oli tässä tämä nyt. Olen pahoillani. Kipeätä tekee aluksi mutta pian tajuat tehneesi oikein ja voit paremmin.

Vierailija
29/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo kyttäämisellä parane, panee muita jos panee ja esim työajalla onnistuu ihan kätevästi jos molemmilla suht vapaa työ, ei siihen ulkomaanreissuja tartte. Kysy siltä suoraan.

Vierailija
30/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan ei ole keksinyt tätä kikkaa? Jos mies kerran pelaa lätkää kavereiden kanssa, niin ensi kerralla tee näin: teippaa luistimen terät roudarinteipillä yhteen tai ota vaikka toinen luistin kokonaan kassista pois. Jos mies kotiin tultuaan valittaa asiasta, hän todella käy pelaamassa. Jos ei, niin silloinhan koko luistimia ei ole edes käytetty!

Vierailija
31/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytyskeinoja kehiin.. Miten ois näkymätön muste munassa? Tai.. mitä sitä nyt keksis..

Vierailija
32/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos Suomessa helposti saatavilla salapoliiseja ns kyttäämään pettäjäksi epäiltyä ja missä hinnoissa asia liikkuu?

Vierailija
33/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori tyhmyyteni, kiireessä joskus harjaan aamulla kotoa lähtiessä pitkän vaalean tukkani vasta hississä ja rapussa. Irtohiuksia voi tarttua sieltä tietysti ties kenen mukaan, idiootti minä.

Vierailija
34/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:15"] Taas on pelaamassa lätkää tai "lätkää" äijien tai "äijien" kanssa. Ja minä vaan mietin, että niinköhän on. Ei vaan jaksa tätä tämmöstä omituista muka-luottamusta enää.

[/quote]

On maailman helpointa käydä kurkkaamassa miehen tultua, onko luistimissa sisällä kosteutta ja onko laittanut pelatessa hikeentyneen paidan pesuun jne. Ei kukaan voi olla niin hoopo ettei tuota älyä. Lätkää pelatessa tulee aivan varmasti sen verran hiki, että on varma keino tarkistaa onko sitä pelattu vai ei.

Vierailija
35/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua petetään, niin mitä sinä sille mahdat?

Oikeasti.

Miksi olet noin hirveän riippuvainen?

Vierailija
36/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:29"]

Sori tyhmyyteni, kiireessä joskus harjaan aamulla kotoa lähtiessä pitkän vaalean tukkani vasta hississä ja rapussa. Irtohiuksia voi tarttua sieltä tietysti ties kenen mukaan, idiootti minä.

[/quote]

Hyi stna miten oksettavaa!! Samaa sarjaa kuin ällöttävät idiootit jotka harjaavat hiuksensa esim. junassa :x Siitä vaan kaikkien päälle hilsettä ja hiuksia... yööööööööööööööök.

Vierailija
37/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämät pyörii miehen ja miehen kuviteltujen tekojen ympärillä. Happea, pliis.

Vierailija
38/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:15"] Taas on pelaamassa lätkää tai "lätkää" äijien tai "äijien" kanssa. Ja minä vaan mietin, että niinköhän on. Ei vaan jaksa tätä tämmöstä omituista muka-luottamusta enää.

[/quote]

On maailman helpointa käydä kurkkaamassa miehen tultua, onko luistimissa sisällä kosteutta ja onko laittanut pelatessa hikeentyneen paidan pesuun jne. Ei kukaan voi olla niin hoopo ettei tuota älyä. Lätkää pelatessa tulee aivan varmasti sen verran hiki, että on varma keino tarkistaa onko sitä pelattu vai ei.

[/quote]

Niin ja jos ne luistimet on märät ja vaatteet hikiset + vaaleita karvoja, niin sitten se on voinut panna luistimet jalassa aivan hulluna kultaista noutajaa...

Vierailija
39/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käy halailemassa mummoaan ruokatunnilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme