Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vaatteissa jatkuvasti pitkiä blondeja hiuksia

Vierailija
19.12.2014 |

Ja juu, olen kamala ihminen kun ratsaan tekstareita ja puhelinta. Mutta sieltä ei ole löytynyt mitään. Ja mies kuitenkin on aivan super innoissaan aina kun on kotona, minusta siis. Silti on kova heittämään tosi uskottavasti valkosia valheita aivan lonkalta, siis edes minä en osaisi(/osaa) tunnistaa milloin puhuu paskaa ja milloin totta.

Perse sentään. Mitään näyttöä, muuta kuin nyt nuo muutama karvahaituva, mulla ei ole. Mutta jatkuva epäilys ja paha olo silti. Näen painajaisiakin nykyään koko ajan siitä, että mies käy vieraissa ja minä olen aivan pellenä täällä kotona. :(

Ikuisuusaihe, mutta mitä tälle voi? Taas on pelaamassa lätkää tai "lätkää" äijien tai "äijien" kanssa. Ja minä vaan mietin, että niinköhän on. Ei vaan jaksa tätä tämmöstä omituista muka-luottamusta enää.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Täytyy kai käydä tsekkailemassa. Mies kun vaan pitää kamppeensa yleensä autossaan tai varastossa tai jossain. On se hikisen yleensä tullut, joskus suihkussa käyneenä.

Mutta okei. Pettää sitten vissiin ja odotellaan tulevaa. Jos vaikka jäisi kiinni. Tai jos ei petä niin hienoa, toivottavasti saan asian pois mielestäni ja pian!

ap

Vierailija
42/42 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:29"]

Sori tyhmyyteni, kiireessä joskus harjaan aamulla kotoa lähtiessä pitkän vaalean tukkani vasta hississä ja rapussa. Irtohiuksia voi tarttua sieltä tietysti ties kenen mukaan, idiootti minä.

[/quote]

Hyi stna miten oksettavaa!! Samaa sarjaa kuin ällöttävät idiootit jotka harjaavat hiuksensa esim. junassa :x Siitä vaan kaikkien päälle hilsettä ja hiuksia... yööööööööööööööök.

[/quote]

No on kyllä "kamalaa" :D Jos sun elämässäsi tuo on karmeinta ja ällöttävintä, niin kyllä on pienet huolet! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän