Miehen vaatteissa jatkuvasti pitkiä blondeja hiuksia
Ja juu, olen kamala ihminen kun ratsaan tekstareita ja puhelinta. Mutta sieltä ei ole löytynyt mitään. Ja mies kuitenkin on aivan super innoissaan aina kun on kotona, minusta siis. Silti on kova heittämään tosi uskottavasti valkosia valheita aivan lonkalta, siis edes minä en osaisi(/osaa) tunnistaa milloin puhuu paskaa ja milloin totta.
Perse sentään. Mitään näyttöä, muuta kuin nyt nuo muutama karvahaituva, mulla ei ole. Mutta jatkuva epäilys ja paha olo silti. Näen painajaisiakin nykyään koko ajan siitä, että mies käy vieraissa ja minä olen aivan pellenä täällä kotona. :(
Ikuisuusaihe, mutta mitä tälle voi? Taas on pelaamassa lätkää tai "lätkää" äijien tai "äijien" kanssa. Ja minä vaan mietin, että niinköhän on. Ei vaan jaksa tätä tämmöstä omituista muka-luottamusta enää.
Kommentit (42)
Tästä voi päätellä, että miehesi on joko tosi tyhmä tai tosi ovela.
Jos se tosiaan pettää sua blondin ka ja ei älyä siivota kuteitaan, niin tyhmähän se on. Jätä tuollainen idiootti. Mitä iloa miehestä jolla ei ole ton enempää älliä.
mutta jos se pettää sua blondin kaa ja sotkee vaatteet jonkun rusakon hiuksilla, niin mies on kyllä aika ovela. Noin älykkäästä miehestä kannattaa pitää kiinni. Käännä sen äly omaksi hyödyksesi. Fiksuja miehiä ei kasva joka oksalla, vaihtamalla saat todennäköisesti tyhmemmän. Mutta jos se ei nai sulta jalkoja alta ja pitää sua puutteessa, niin ota riski ja pistä lurjus kiertoon.
Outoa että pitää varusteita autossa vaan. Kyllä ne lätkäkamat pitäisi purkaa joka kerta koska jos jäävät hikisinä kassiin lojumaan niin aika äkkiä homehtuvat. Peseekö mies varusteita ikinä? Jos ei, niin tiedät itsekkin vastauksen. Mies ei pelaa mitään jääkiekkoa.
Oisko liittynyt johonkin hevibändiin salaa?
Kaveri keräsi sängystään ja lavuaarista pitkiä mustia hiuksia. Ja on itse blondi. Kaverin mies on nyt ex.
Jaa-a. Mitäköhän tähän osaisi sanoa? Itselläni on hyvin usein poikaystäväni veljien hiuksia käsissä tai paidassa, vaikka en edes koske heihin. Ilmeisesti kulkeutuu aika hyvin mieheni mukana kaikista hänen huonekaluistaan yms. (Mieheni asuu siis kahden tummahiuksisen veljensä kanssa ja itse on vaaleahiuksinen) Rai minuun tarttuu niitä samoista huonekaluista silloin, kun olen mieheni luona. Että en olisi niinkään huolissani. Hiuksia saattaa kulkeutua hyvinkin helposti toisesta toiseen eri materiaalien kautta.
Voi olla, että miehesi poistaa viestejään ennen kuin tulee kotiin! Ota puheeksi hänen kanssaan!!
Joo ja mä tiedän et miehen autoon ja vaatteisiin jää usein vaaleita hiuksiani (vaimollaan tummat ja mun hiuksia lyhyemmät). Alkuun yritin niitä nyppiä pois mutta mies sanoi että ei ne mitään haittaa, jos joku löytää niin voi olla vaikka tyttären kaverin tmv, että älä huoli. Eli siispä annan olla, mutta sori jos niistä on haittaa.
Seuraa sitä! Ja muista raportoida tänne ;-)
Turhaan olet tuollainen kyttääjä! Miehille on täysin normaalia ja luonnollista haluta ja panna mahdollisimman montaa naista. Mies levittää näin geenejään mahdollisimman laajalle. Tämä on nimenomaan miesten ikiaikainen tehtävä ja tarkoitus elämässä. Samalla tavalla kuin naisten tehtävä ja tarkoitus on hoitaa lapsia ja tehdä voileipiä. Lopeta nyt tuo turhanpäiväisten asioitten vatvominen!
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:26"]Joo ja mä tiedän et miehen autoon ja vaatteisiin jää usein vaaleita hiuksiani (vaimollaan tummat ja mun hiuksia lyhyemmät). Alkuun yritin niitä nyppiä pois mutta mies sanoi että ei ne mitään haittaa, jos joku löytää niin voi olla vaikka tyttären kaverin tmv, että älä huoli. Eli siispä annan olla, mutta sori jos niistä on haittaa.
[/quote] oksettavaa!
Ap ne on varmaan mun hiuksia ja olen tosissani...
Matkustaako miehesi työnsä puolesta?
7. Mikä tuossa on oksettavaa? Olemme pitäneet yhtä jo 7v päivittäin ja todella rakastamme toisiamme. Jos mies sanoo ettei tarvitse välittää esim. Puuteritahroista puvussa tai hiuksista autossa niin en välitä.....
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:29"]
Sori tyhmyyteni, kiireessä joskus harjaan aamulla kotoa lähtiessä pitkän vaalean tukkani vasta hississä ja rapussa. Irtohiuksia voi tarttua sieltä tietysti ties kenen mukaan, idiootti minä.
[/quote]
Hyi stna miten oksettavaa!! Samaa sarjaa kuin ällöttävät idiootit jotka harjaavat hiuksensa esim. junassa :x Siitä vaan kaikkien päälle hilsettä ja hiuksia... yööööööööööööööök.
[/quote]
No on kyllä "kamalaa" :D Jos sun elämässäsi tuo on karmeinta ja ällöttävintä, niin kyllä on pienet huolet!
[/quote]
En kirjoittanut että on karmeinta, bimboseni. Mutta en ylläty ettet ihan tajua mitä sulle viestitetään.