Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku kertoo olevansa eronnut tai eronneensa,

Vierailija
19.12.2014 |

kyseletkö syitä tai lasten tapaamisasioita sun muita? Täytyykö noista kuinka avautua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä kysele. Joskus minulta on kyselty, jos kaverit ovat eronneet ja halunneet vertaistukea tai näkemyksiä, mutta ei kukaan työkaveri tms. noista kysele, vaikka läheisiä töissäkin ollaan.

Vierailija
2/5 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mulla on kaiken kaikkiaan melko ikävä tarina taustalla, isä ei esim. tapaa lastaan ollenkaan ja eikös ensimmäinen uusi työkaveri ollut heti utelemassa tapaamisasioista. Miksi ihmeessä? Selitin siihen jotain ympäripyöreätä isän asumisesta ulkomailla jne. Ärsyttävää kysellä ylipäätään. Kyllä ihmiset kertoo jos itse haluavat! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:30"]

Niin siis mulla on kaiken kaikkiaan melko ikävä tarina taustalla, isä ei esim. tapaa lastaan ollenkaan ja eikös ensimmäinen uusi työkaveri ollut heti utelemassa tapaamisasioista. Miksi ihmeessä? Selitin siihen jotain ympäripyöreätä isän asumisesta ulkomailla jne. Ärsyttävää kysellä ylipäätään. Kyllä ihmiset kertoo jos itse haluavat! ap

[/quote]

Mun miehelläni tapaamattomuuden syy on syy se, että lapseton morsian ja hän on päättäneet että on heille helpompaa aloittaa elämä niin sanotusti puhtaalta pöydältä. Kuinka tuon selität uteliaille ulkopuolisille, etenkin kun asenne kaikkeen on se että yh-nainen on aina paha ja syypää kaikkeen, mutta se etäisä toimii aina oikein, teki tai päätti mitä tahansa.

Vierailija
4/5 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:30"]

[/quote]

Mun miehelläni tapaamattomuuden syy on syy se, että lapseton morsian ja hän on päättäneet että on heille helpompaa aloittaa elämä niin sanotusti puhtaalta pöydältä. Kuinka tuon selität uteliaille ulkopuolisille, etenkin kun asenne kaikkeen on se että yh-nainen on aina paha ja syypää kaikkeen, mutta se etäisä toimii aina oikein, teki tai päätti mitä tahansa.

[/quote] Todellinen tampio tuo sinun puhtaalta pöydältä aloittaja miehesi . Taitaa olla jo pikkuisen myöhäistä kun on jo jälkikasvuakin..

Vierailija
5/5 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kysele, vaikka myönnetään, kyllä usein spekuloin mielessäni erilaisia skenaarioita erosta. Jotenkin vaan ihmisten erot ja niiden syyt on mielenkiintoisia, mutta en tosiaan ole niin tahditon että alkaisin niistä kuitenkaan utelemaan. Jos joku itse avautuu, keskustelen aiheesta mielelläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi