Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienen yksiön remontti kestänyt kohta 2 kk, onko näillä mitään kestorajaa. Vai onko joku perustanut sinne verstaan ja kenelle siitä kuuluu vastuu

Vierailija
19.10.2021 |

Joo, neliöitä vajaa 40 asunnossa ja nyt 7 viikkoa paukutettu joka päivä. Onko enää edes mahdollista jos on oikea remontti?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen kysymys oli että mitä siellä oikein tehdään. Siis todella joka päivä klo 9-17, vasarointia, lattian hakkaamista, sahaamista, kolistelua. Kaikkea sekaisin.

Ensin sahataan. Sitten kolistellaan ja pudotellaan jotain. Hetken päästä nuijitaan lattiaa. Sitte taas sahataan.

Tämä toistuu joka päivä. Mitä siellä tehdään. Kun luulisi että jos remppaa lattian, niin sitten remppaa sen lattian ja sen jälkeen joku seuraava työ. Tämä koluaa pitkin yksiön nurkkia sahaten ja kikaten. Eli mitä se oikein tekee?

Nyt on asia niin etta menet ja soitat ovikelloa ja kysyt mita taalla touhutaan. Paljon helpompaa kuin minun taalta USAsta arvuutella suomalaisten remppahommia. :D

Vai onko niin etta et osaa avata suutasi?

Miksi sinä siellä uuesaassa avasit ketjun ja vieläpä kommentoit. Vai onko niin että et osaa olla naljailematta?

Vierailija
42/42 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, mun naapuri on rempannut vähintään 3 vuotta. Sen olen tässä asunut. Tosin omakotitalossa, eli ei se häiritse. Kunhan ihmettelen mitä ne oikeasti puuhaa siellä. Kuitenkin 1-2 ukkoa siellä useamman päivän viikossa. Tuossa ajassa tekisi jo uuden talon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan