Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä? (Kuntosali)

Vierailija
19.12.2014 |

Yleensä mua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä kukakin salilla tekee, eikä varsinaisesti nytkään kiinnosta, mutta ihmetyttää.

Salilla oli kaksi nuorta tyttöä arviolta 18-21. Toinen meikattuna viimesen päälle ja söi purkkaa. Toinen hieman isompi. Tämä isompi teki laitteilla jne. Mutta tämä toinen vaan kulki perässä ja ei pahemmin edes tehnyt mitään. Lopulta vain istuivat matoilla rupattelemassa.

Ja siis ainut miksi tätä kirjotan on se, että miksi viitsitte maksaa salihonta vain käydäksenne istumassa siellä? Kertokaa ja miinustakaa, areena on teidän!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:36"]

En tajua meikin arvostelua. Itse tuun usein salille siinä illemmalla, töiden ja muiden asioiden jälkeen. Olen meikannut aamulla itseni niitä muita asioita varten ja sitten haluan mahd. äkkiä sinne salille. En jaksa alkaa pesemään naamaani ennen salia koska teen sen sitten treenin jälkeen suihkussa. Paljon kätevämpää minusta.

Sitten joku hapannaama salilla suuttuu kun olen meikit naamassa treenaamassa. Ei vaikuta mitenkään treenini tehoon, en hikoa naamasta vaan vartalostani. Enkä nyt tarkoita tätä nimenomaan ap:lle vaan olen huomannut että av:lla muutenkin on rikos treenata meikit naamassa.

[/quote]

Joo mä en tarkottanutkaan arvostella, ihmettelin :) Kiitokset vastauksesta!

-ap

Vierailija
2/44 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn salilla etupäässä katselemassa tyttöjä, välillä teen jonkun liikkeen kevyillä laitteilla näön vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään pitää käydä salilla? En ymmärrä hoikkaa, laihaa naista joka käy salilla, mihin hän treenaa? Itselleen miestä ällöttävät lihakset, onko epäseksikkäämpää naista kuin laiha jolla näkyy esim hauis, ei ole. Kävis ennemmin lenkillä ja pitäis kuntoa yllä. Reenais pilluaan kuulilla. Liian usein törmää naiseen joka kehuu et käyn 4-5 kertaa viikossa salilla ja oon tosi timmi, luulevat että pillu tiukkenee salilla,  usein se on päinvastoin. 

Vierailija
4/44 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:52"]

Naurattaa aina kun joku mies sanoo, että jos nainen käy salilla treenaamassa isoilla painoilla, näyttää Tony Halmeelta, mieheltä, rumalta ym. Sitten varmasti kuolaa netissä treenattujen naisten kuvia luullen, että ne kropat on hankittu jollain kilon kahvakuulalla. Hah. 

http://41.media.tumblr.com/5dd4e1ae4d2f24a5df9feef4ff873b8a/tumblr_ngru30lvaf1skqlxjo1_1280.jpg

Tuokin nainen treenaa salilla levytankojen ja muiden painojen avulla. Hyi yök mikä treenattu Tony Halmeen perse. Varmaan miehet yökkii.

[/quote]

Tädin perse ja reidet on kyllä jokseenkin oudon kokoiset suhteessa muuhun vartaloon. Muuten kyllä ihan sopusuhtainen.

Vierailija
5/44 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat pääsymaksunsa maksaneet joten heillä on täysi oikeus tehdä salilla mitä lystäävät, vaikka maata matolla paikoillaan. Se ei muille kuulu. Jokainen voisi keskittyä vain omiin asioihinsa. 

Vierailija
6/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Joskus on toki kiva ottaa vähän iisimmin ja tehdä vuorotellen kaverin kanssa kevyillä sarjoilla, mutta tuota istuskelua en tajua. Enkä sitä että sen täyden sotamaalauksen peseminen ennen treeniä on niin vaikeaa.

Vierailija
7/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksaa kuntosalista ylipäätään? Jos haluaa timmin kropan, siihen riittää yksi kahvakuula kotiin hankittuna. Loppu on työtä ja itsekuria ja sopivaa ruokavaliota.

t. ihmettelevä mies

Vierailija
8/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meikit pitäisi pestä pois? Minä yleensä ihan varta vasten meikkaan salille.

Vierailija
9/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 21:52"]Miksi maksaa kuntosalista ylipäätään? Jos haluaa timmin kropan, siihen riittää yksi kahvakuula kotiin hankittuna. Loppu on työtä ja itsekuria ja sopivaa ruokavaliota.

t. ihmettelevä mies
[/quote]

Kerrohan millainen kahvakuula. Mistä löydät yhden ainoan kuulan joka sopii sekä aivan aloittaessa että pitkän treenauksen jälkeen?

Vierailija
10/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meikki nyt ei millään lailla vähennä treenin tehoa, joten miksi pestä pois kun sen voi tehdä treenin jälkeenkin.
Sitä en kuitenkaan ymmärrä miksi tulla salille vain istuskelemaan.

Itse menen yleensä suoraan treeneistä salille, eikä todellakaan tule siinä välissä mieleen pestä meikkejä pois, koska kuitenkin treenin jälkeen menen suihkuun.

Vierailija
11/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 21:52"]Miksi meikit pitäisi pestä pois? Minä yleensä ihan varta vasten meikkaan salille.
[/quote]

Miksi? Kyllä se meikki valuu hikoillessa. Ja en nyt aina itsekään sitä sävyttävää päivävoidetta pese pois, mutta kyllä menevät hyvät pohjat ja silmämeikit hukkaan jos kunnolla treenaa.

Vierailija
12/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 21:52"]Miksi maksaa kuntosalista ylipäätään? Jos haluaa timmin kropan, siihen riittää yksi kahvakuula kotiin hankittuna. Loppu on työtä ja itsekuria ja sopivaa ruokavaliota. t. ihmettelevä mies [/quote] Kerrohan millainen kahvakuula. Mistä löydät yhden ainoan kuulan joka sopii sekä aivan aloittaessa että pitkän treenauksen jälkeen?

[/quote]

Itse asiassa et tarvitse välttämättä edes kuulaa, voit treenata itsesi omaa kroppaasi käyttämällä huippukuntoon. Katso vaikka YouTubesta hakusanalla bodyweight training.

t. edelleen ihmettelevä mies

Vierailija
13/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 21:52"]Miksi maksaa kuntosalista ylipäätään? Jos haluaa timmin kropan, siihen riittää yksi kahvakuula kotiin hankittuna. Loppu on työtä ja itsekuria ja sopivaa ruokavaliota. t. ihmettelevä mies [/quote] Kerrohan millainen kahvakuula. Mistä löydät yhden ainoan kuulan joka sopii sekä aivan aloittaessa että pitkän treenauksen jälkeen?

[/quote]

Ja millä yhdellä ainoalla kuulalla treenataan esim sekä ojentajat että reidet....

Vierailija
14/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 21:52"]

Miksi maksaa kuntosalista ylipäätään? Jos haluaa timmin kropan, siihen riittää yksi kahvakuula kotiin hankittuna. Loppu on työtä ja itsekuria ja sopivaa ruokavaliota.

t. ihmettelevä mies

[/quote]

No kyllä mä nyt vaan ihan hemmetin paljon mieluummin menen salille treenaamaan kunnon tiloihin ja kunnon välineillä! 

Vierailija
15/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:02"]

t. ihmettelevä mies

[/quote]

No kyllä mä nyt vaan ihan hemmetin paljon mieluummin menen salille treenaamaan kunnon tiloihin ja kunnon välineillä! 

[/quote]

No jos olet valmis maksamaan 50 euroa kuukaudessa siitä, niin mene ihmeessä.

Vierailija
16/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ihmettelevä mies

[/quote]

[/quote]

Hahhah! Väitätkö, että kahvakuula ei ole ns. "kunnon väline"? Etkö ole törmännyt sellaiseen salilla?

t.mies

Vierailija
17/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:04"]

t. ihmettelevä mies

[/quote]

[/quote]

No jos olet valmis maksamaan 50 euroa kuukaudessa siitä, niin mene ihmeessä.

[/quote]

Niinhän minä käynkin, salilla /ryhmätunneilla kuutena päivänä viikossa joten ei jää paljoa hintaa yhdelle treenikerralle!

Vierailija
18/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:05"]

t. ihmettelevä mies

[/quote]

[/quote]

Hahhah! Väitätkö, että kahvakuula ei ole ns. "kunnon väline"? Etkö ole törmännyt sellaiseen salilla?

t.mies

[/quote]

Käynhän minä kuulatunneillakin, tiedän hyvin että se on hyvä väline. Mutta ei sillä täyspainoista salitreeniä korvaa jos on vähääkään enemmän tavoitetta treenissä. Edelleenkään yhdellä kuulalla ei voi treenata täyspainoisesti koko vartaloa.

Vierailija
19/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksaa salille päiväkortti kuussa 10e, ei paha mielestäni ;)

Vierailija
20/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn joskus lepäilemässä salilla. Omaa aikaa tai pelkkää lihashuoltoa. Käyn salilla 5-6 päivää viikossa, joskus kaksi kertaa. Joskus kun haluan olla rauhassa, menen vähän lämmittelemään ja venyttelemään. Osa kyllä katsoo halveksien, mutta en ole tilivelvollinen kenellekän, mitä siellä teen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan