Tosi monella vanhentunut hajuvesi käytössä
Ja sen kyllä haistaa. Haisee pistävälle ja eltaantuneelle. Hajuveden käyttöikä on yleensä 12kk, joissakin tapauksissa 18kk.
Vaikka se tuoksu olisi suoraan pullosta nuuhkaistuna edes jotenkin tunnistettavissa hajuvedeksi, niin uskokaa että se löyhkää kamalalta iholla varsinkin kun ihon ominaistuksu sekoittuu siihen mukaan.
Toinen hajuvesiin/partavesiin liittyvä asia on, että pyytäkään joltain ihan rehellinen arvio miltä tuote tuoksuu teidän iholla. Monesti ihmiset valitsee tuoksun joka miellyttää sillä hetkellä, mutta iholla haiseekin kammottavalta.
Kommentit (11)
Tupakka ja viina haisee kans kamalalle, eikä kantaja itse tajua sitä.
Ei se johdu tuosta. Vaan ihon ph arvosta. Mulla on poikkeuksellisen hapan ihon ph ja TÄMÄN takia moni hajuvesi haisee aivan kamalalle. Juuri vanha viina, eltaantunut etanoli tms haju. Vain harvar, vesimäiset tuoksut sopivat iholleni.
Esim vaikka Arden white tea ei haise pahalle.
Kauhein haju mun iholla oli Issey Miyake hajuvesi - kaverini iholla se tuoksuu lumoavalta, mun käytössä kissan kuselta. Sillälailla. :)
Ei kannata ostaa sitä isointa pulloa hajuvettä. 30ml pärjää hyvin yhden vuoden.
Minä haisen paskalle se on hajuveteni.
Vierailija kirjoitti:
Ei se johdu tuosta. Vaan ihon ph arvosta. Mulla on poikkeuksellisen hapan ihon ph ja TÄMÄN takia moni hajuvesi haisee aivan kamalalle. Juuri vanha viina, eltaantunut etanoli tms haju. Vain harvar, vesimäiset tuoksut sopivat iholleni.
Esim vaikka Arden white tea ei haise pahalle.Kauhein haju mun iholla oli Issey Miyake hajuvesi - kaverini iholla se tuoksuu lumoavalta, mun käytössä kissan kuselta. Sillälailla. :)
Tämä on kyllä erikoinen juttu ja itsellänikin Ralph Laurenin Romance tuoksuu iholla hirveälle, mutta pullossa pidän siitä tuoksusta valtavasti. Olen monta kertaa kokeillut ja aina sama ilmiö, miksi ne muuttuisikaan. Huonetuoksuna voi sitten käyttää tällaisia tuoksuja, jotka eivät sovi itselle.
Työmies haisee hielle ja paskalle. Nuuhkikaa oikein kunnolla!
Alkoholihan ei kaiketi voi helposti pilaantua. Vanhaa shampanjaakin juodaan. Jopa meren pohjasta löytyneitä monta kymmentä vuotta vanhoja shampanjapulloja ovat sukeltajat juoneet, kun ovat jonkun hylyn löytäneet. Hajuveden alkoholipitoisuus on shampaajaa ja vuosikertaviinejä korkeampi.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholihan ei kaiketi voi helposti pilaantua. Vanhaa shampanjaakin juodaan. Jopa meren pohjasta löytyneitä monta kymmentä vuotta vanhoja shampanjapulloja ovat sukeltajat juoneet, kun ovat jonkun hylyn löytäneet. Hajuveden alkoholipitoisuus on shampaajaa ja vuosikertaviinejä korkeampi.
Hajuvesi säilyy noin 3-5 vuotta uuden vahvuisena. Sen jälkeen tuoksu saattaa alkaa heikentyä, vaikka varsinaisesti pilalle se ei mene.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka ja viina haisee kans kamalalle, eikä kantaja itse tajua sitä.
Vihan tupakan ja viinan hajua yli kaiken.Heille ominaishaju,eivät sitä haista itse! Mitä tulee hajuvesiin,niiden käytäjät ihan OK! Miesten partaveden tuoksut ihania,vie jalat alta.Mutta karseaa kun hajuvettä laadukasta ja vaikka tuoretta,on isketty muotoiluvaahto hiuksiin,hiuskinettä,tuoksuvaa vartalo voidetta: Onkin koktaili kuin kaikki haisee siinä erille yhdessä.Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Parfyymeissä sama, että ovat vielä vuosisatojen päästä käyttökelpoisia. Väite löytyy mm. kirjasta Perfumes: The Guide by Luca Turin and Tania Sanchez, joka on eräänlainen parfyymiraamattu.
Kapitalismissa käytettävä kaikki keinot, että saa myyntiä: voi väittää, vaikka alkoholin pilaantuvan vuodessa.
joo