Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisypillereiden lopettaminen

Vierailija
19.12.2014 |

Olen käyttänyt jo pitkään ehkäisynä Yasmin merkkisiä ehkäisypillereitä, mutta nyt olen harkinnut lopettamista. Olen tällä hetkellä taukoviikon viimeisellä päivällä ja minulla on kuulautiset. Huomenna pitäisi aloittaa seuraava liuska (jos siis jatkaisin). Olin yhdynnässä noin viikko sitten ilman kondomia, onko mahdollista että tulen raskaaksi jos en aloita huomenna uutta liuskaa vaan lopetan pillerien käytön tähän ja käytän jatkossa vain kondomia?

Olisi ihanaa jos joku asiasta tietävä vastaisi mahd pian!! :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vaaraa. Kumi nyt käyttöön kun taukoviikko loppuu.

Vierailija
2/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne siittiöt montaa päivää pysy naisen elimistössä hedelmöityskelpoisina. Onkohan se jotain 2 vuorokautta noin suurin piirtein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä logiikalla voisi olla mahdollista? 0_o Mystinen toki on naisen keho, mutta silti..?

Vierailija
4/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hirveän epätodennäköistä, että ne siittiöt olisivat koteloituneet elävinä johonkin odottelemaan ensimmäistä ovulaatiotasi.

Vierailija
5/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten tapahtuneesta yhdynnätsä et tule raskaaksi, sillä ovulaatioosi on tod. näk vielä viikko. Mutta seuraavat yhdynnät ovat eri asia

Vierailija
6/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhdynnässä myös viime oviksen aikoihin, voinko silti lopettaa pillerit nyt?? Kiitos kun ootte vastaillut :)

Vierailija
7/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vielä mainitsen, että tämä viime yhdyntä tapahtui silloin kun otin viimeisen pillerin liuskasta, enkä sen jälkeen ole niitä syönyt koska pidin taukoviikon. Taukoviikolla ehkäisytehon pitäisi säilyä, mutta säilyykö se vain sillä "ehdolla" että jatkan pillereiden syömistä taukoviikon jälkeen?

Vierailija
8/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:28"]

Olin yhdynnässä myös viime oviksen aikoihin, voinko silti lopettaa pillerit nyt?? Kiitos kun ootte vastaillut :)

[/quote]

Viime oviksesi oli ennen kuin aloititkaan pillerit. Eli todennäköisesti aika kauan sitten? Pillereitä napsiessa ei ole oviksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän