Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni jäi kiinni näpistyksestä ollessamme jouluostoksilla! Kuolen häpeästä! :(

Vierailija
19.12.2014 |

Olimme kaupassa aivan normaalisti ja kassojen jälkeen vartijat nappasivat mieheni kiinni. Odotin tietämättä mitä on tekeillä, kunnes poliisipartio tuli paikalle kirjoittamaan sakkoa. Muut asiakkaat osoittelivat miestäni ja nauroivat. Poistuin paikalta, koska en enää kehdannut olla paikalla. Ennen poistumistani kävin poliisiautolla jossa mieheni oli. Sain selville, että oli yrittänyt näpistää jonkun osan porakoneeseen tms. Asumme suht pienellä paikkakunnalla, ja sana kyllä kiirii. Oli pakko vain päästä avautumaan asiasta. Mies ei ole vielä ilmestynyt edes kotiin. Hitto, että hävettää, vaikka en itse mitään ole edes tehnyt! Joulu pilalla! :(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:01"]Asumme suht pienellä paikkakunnalla, ja sana kyllä kiirii.

[/quote]

Tässä naapurisi, hei. Olet oikeassa, kaikki tietävät jo.

Vierailija
2/22 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se yritti varastaa? eikö teillä ole rahaa ostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni trolli pieleen. Poliisit eivät kerro puolisolle tuollaisia asioita.

Vierailija
4/22 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti ei varasta enää koskaan!

Vierailija
5/22 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes kehtaisi osoitella ja nauraa? Itse olisin aivan normaalisti.

Vierailija
6/22 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:03"]

Miksi se yritti varastaa? eikö teillä ole rahaa ostaa?

[/quote]

On rahaa ostaa. Siksi vielä älyttömämpää. En tiedä, kun en kunnolla mieheni kanssa ole vielä puhunut. En tiedä kiinnostaako edes puhua! Ap

Vierailija
7/22 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:04"]

Nyt meni trolli pieleen. Poliisit eivät kerro puolisolle tuollaisia asioita.

[/quote]

Ei poliisit mitään kertoneet, vaan mieheni itse, kun istui poliisiautossa, ja kysyin mitä on meneillään. Ap

Vierailija
8/22 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ihan sormella osoittelivat ja nauroivat? Tuossakin meni liioittelun puolelle. Tää oli oikeasti todella huono viritelmä.

Vierailija
9/22 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:07"]

Ai että ihan sormella osoittelivat ja nauroivat? Tuossakin meni liioittelun puolelle. Tää oli oikeasti todella huono viritelmä.

[/quote]

Ihan miten vain CSI-mamma. Ap

Vierailija
10/22 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli. Tuo kohta jossa "kaupassa ihmiset osoittelivat ja nauroivat" paljasti sen.
T. Oikea myymälävaras.

Vierailija
11/22 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita asioita käsitellä muiden asiakkaiden nähden ja kuullen, vaan epäilty viedään takahuoneeseen, joka tapauksessa pois julkiselta paikalta. Harvat asiakkaat muuten kiinnittävät edes nykyään tuommoisiin huomiota. saati että nauraisivat ja osoittelisivat. Miksi et seisonut tukena miehesi rinnalla?

Vierailija
12/22 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:07"]

[/quote]

Ihan miten vain CSI-mamma. Ap
[/quote]

Etkö pysty ottamaan kritiikkiä vastaan? Ei kannata silloin trollailla.

Vierailija
13/22 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
14/22 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä hävettäisi. Miesystäväni on tunnustanut kyllä punnitsevansa esim. tomaatit väärällä numerolla, mutta enpä ole edes ajatellut tekeekö tuollaisia ollessamme yhdessä ostoksilla. Tuskin on lopettanut kuitenkaan, sekin jo hävettää.

Vierailija
15/22 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, ap <3

Uskon, että miehesi oppi läksynsä. Ellei ole sairastunut kleptomaniaan, tuskin. 

Hyvää joulua teille! :)

Vierailija
16/22 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:11"]Ei noita asioita käsitellä muiden asiakkaiden nähden ja kuullen, vaan epäilty viedään takahuoneeseen, joka tapauksessa pois julkiselta paikalta. Harvat asiakkaat muuten kiinnittävät edes nykyään tuommoisiin huomiota. saati että nauraisivat ja osoittelisivat. Miksi et seisonut tukena miehesi rinnalla?
[/quote] minä luulen että pienellä paikkakunnalla varmasti kiinnitetään huomiota. Varmaan jos paikkakunnalla edes näkyy poliisi, kurkitaan uteliaana että mitähän on sattunut. Tosin vartijoita ei luulisi näiden pikkupaikkojen kaupoissa olevan.

Vierailija
17/22 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on varmaan mukava tunnelma sitten joulupöydässä :)

Vierailija
18/22 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:11"]

Ei noita asioita käsitellä muiden asiakkaiden nähden ja kuullen, vaan epäilty viedään takahuoneeseen, joka tapauksessa pois julkiselta paikalta. Harvat asiakkaat muuten kiinnittävät edes nykyään tuommoisiin huomiota. saati että nauraisivat ja osoittelisivat. Miksi et seisonut tukena miehesi rinnalla?

[/quote]

Aika usein olen itse nähnyt paikallisen Citymarketin parkkipaikalla miten romaneita on viety maijaan jututettavaksi. Ei siinä kummoinen salapoliisi tarvitse olla, että hoksaa mistä on kyse. Ap, jätä se sika! XD

Vierailija
19/22 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAAAD tää sama aloitus pikku muunnoksin. EIKÖ sua väsyt trollata täällä? Teet maailmasta huonomman paikan.

Vierailija
20/22 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:11"]Ei noita asioita käsitellä muiden asiakkaiden nähden ja kuullen, vaan epäilty viedään takahuoneeseen, joka tapauksessa pois julkiselta paikalta. Harvat asiakkaat muuten kiinnittävät edes nykyään tuommoisiin huomiota. saati että nauraisivat ja osoittelisivat. Miksi et seisonut tukena miehesi rinnalla? [/quote] minä luulen että pienellä paikkakunnalla varmasti kiinnitetään huomiota. Varmaan jos paikkakunnalla edes näkyy poliisi, kurkitaan uteliaana että mitähän on sattunut. Tosin vartijoita ei luulisi näiden pikkupaikkojen kaupoissa olevan.

[/quote]

Pienellä paikkakunnilla tosiaan kiinnitetään huomiota, jos poliisi näkyy, ja aivan varmasti n.5 min päästä koko kylä on jo tietoinen asiasta.
Ja ainakin tällä pikkukylällä on kyllä vartijoitakin kaupoissa, useampikin. (paikkakunnalla on runsas hameväestö.. )