Voiko hetero nainen olla muista naisista kiinnostunut?
Itselle kävi näin, että viime viikonloppuna yökerhosta tuli lähdettyä jatkoille ja siellä sitten mentyä sänkyyn erittäin hyvän näköisen toisen naisen kanssa. Olin aika humalassa. Pidän itseäni heterona kuitenkin kun olen vain miesten kanssa seurustellut.
Mielestäni kerta ei vielä bi-seksuaalia tee, mutta haluaisin kokeilla vielä toisten, selvinpäin.
Olenko hetero teidän mielestä vai hukassa sen suhteen mitä olen? Onko tämä tavallista heteron uteliaisuutta vai jotain muuta?
N18
Kommentit (96)
Bi-nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kiinnostunut samasta sukupuolesta seksuaalisesti tai romanttisesti niin et ole täysin hetero.
Jotenkin mielenkiintoista tässä on se, että on ihmisille niin tärkeää olla hetero että tehdään vaikka mitä aivojumppaa vesiselvän tosiasian kieltämiseksi. Tämä kertoo siitä, että ollaan sisäistetty yhteiskunnan viesti "on aina parempi olla hetero". Siksi siihen identiteettiin tarraudutaan vaikka se ei todistettavasti edes sopisi itselle.
Siis ihminen voi ajatella, että "enhän minä syrji ketään" mutta silti, kun tulee kasvokkain sen tosiasian kanssa, että se oletkin sinä itse joka olet siinä vähemmistössä, jota muut voivat päättää syrjiä tai olla syrjimättä, sitä voi olla vaikea hyväksyä. Valtaväestössä on henkisesti helpompi olla. Monilla voi myös olla ennakkoluuloja siitä, että seksuaaliset vähemmistöt olisivat jotenkin täysin erilaisia ihmisinä ja että oman identiteetin täytyy muuttua jos muuttaa käsitystään suuntautumisesta.
AP ja muut vastaavia ajatuksia/kokemuksia omaavat, sinun kannattaa nyt katsoa peiliin. On ihan ok olla bi. Sinun ei tarvitse kertoa kenellekään eikä edes ajatella asiaa jos et halua. Olet joka tapauksessa oma itsesi, ihan samanlainen ihminen kuin aina ennenkin. Elämäsi ja identiteettisi ei ole pakko muuttua. Kaikki on ihan hyvin. Et ehkä ole hetero mutta olet silti sinä, ihan yhtä tavallinen ja normaali ihminen kuin aamulla herätessäsi.
Tämä! Jotenkin tosiaan niin hauskaa miten moni nainen tässäkin ketjussa hehkuttaa, miten naisten välinen suutelu on jotenkin paljon ihanampaa ja kuinka seksikin naisen kanssa kiinnostaa, mutta kuitenkin pidetään kynsin ja hampain kiinni siitä heteroviitasta, koska olishan se pelottavaa ollakin jotain muuta kuin hetero. Kuulua niihin.
Jos tykkää nuolla pilperoa, ei kyllä ole hetero :D
Samaa mietin. Ei varmasti kukaan ei hetero nuole toista naista sieltä, jos on hetero. Moni varmaan ei uskalla asiaa myöntää edes itselle. Mieli pakonomaisesti selittää, että "olet hetero, et voi olla bi yms." Mieli haluaa väkisellä kuulua ns. valtaväestöön ja ei pysty hyväksymään sitä asiaa tietoisesti, että olisi jotain muuta. Ehkäpä ajan kanssa sitä tajuaa kun alitajunta ja mieli prosessoi asiaa, että "kyllä minä sittenkin naisista tykkään seksuaalisesti" ja pystyy asian hyväksymään. Ehkä ovat vielä vaiheessa asian hyväksynnän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Bi-nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kiinnostunut samasta sukupuolesta seksuaalisesti tai romanttisesti niin et ole täysin hetero.
Jotenkin mielenkiintoista tässä on se, että on ihmisille niin tärkeää olla hetero että tehdään vaikka mitä aivojumppaa vesiselvän tosiasian kieltämiseksi. Tämä kertoo siitä, että ollaan sisäistetty yhteiskunnan viesti "on aina parempi olla hetero". Siksi siihen identiteettiin tarraudutaan vaikka se ei todistettavasti edes sopisi itselle.
Siis ihminen voi ajatella, että "enhän minä syrji ketään" mutta silti, kun tulee kasvokkain sen tosiasian kanssa, että se oletkin sinä itse joka olet siinä vähemmistössä, jota muut voivat päättää syrjiä tai olla syrjimättä, sitä voi olla vaikea hyväksyä. Valtaväestössä on henkisesti helpompi olla. Monilla voi myös olla ennakkoluuloja siitä, että seksuaaliset vähemmistöt olisivat jotenkin täysin erilaisia ihmisinä ja että oman identiteetin täytyy muuttua jos muuttaa käsitystään suuntautumisesta.
AP ja muut vastaavia ajatuksia/kokemuksia omaavat, sinun kannattaa nyt katsoa peiliin. On ihan ok olla bi. Sinun ei tarvitse kertoa kenellekään eikä edes ajatella asiaa jos et halua. Olet joka tapauksessa oma itsesi, ihan samanlainen ihminen kuin aina ennenkin. Elämäsi ja identiteettisi ei ole pakko muuttua. Kaikki on ihan hyvin. Et ehkä ole hetero mutta olet silti sinä, ihan yhtä tavallinen ja normaali ihminen kuin aamulla herätessäsi.
Tämä! Jotenkin tosiaan niin hauskaa miten moni nainen tässäkin ketjussa hehkuttaa, miten naisten välinen suutelu on jotenkin paljon ihanampaa ja kuinka seksikin naisen kanssa kiinnostaa, mutta kuitenkin pidetään kynsin ja hampain kiinni siitä heteroviitasta, koska olishan se pelottavaa ollakin jotain muuta kuin hetero. Kuulua niihin.
Samaa mietin. Ei varmasti kukaan ei hetero nuole toista naista sieltä, jos on hetero. Moni varmaan ei uskalla asiaa myöntää edes itselle. Mieli pakonomaisesti selittää, että "olet hetero, et voi olla bi yms." Mieli haluaa väkisellä kuulua ns. valtaväestöön ja ei pysty hyväksymään sitä asiaa tietoisesti, että olisi jotain muuta. Ehkäpä ajan kanssa sitä tajuaa kun alitajunta ja mieli prosessoi asiaa, että "kyllä minä sittenkin naisista tykkään seksuaalisesti" ja pystyy asian hyväksymään. Ehkä ovat vielä vaiheessa asian hyväksynnän kanssa.
Juuri näin. Sitten on se ryhmä postaajia, jotka ovat jo sisäistäneet ja hyväksyneet oman suuntautumisensa, mutta uskottelevat joka suuntaan että IRL suurin osa porukasta on kuin onkin biseksuaaleja. Se menee jotenkin niin että kun ei voi enää uskotella itselleen muuta, niin ajatellaan sitten toistenkin olevan itsensä kaltaisia. Tuolla logiikalla lähes kaikki ihmiset olisivat siis aikojen alusta asti vain teeskennelleet olevansa heteroita, totuuden ollessa jotain muuta. Kukaan ei vain ole vielä perustellut että miksi näin olisivat menetelleet, jos kerran kaikki olisi olleet samassa veneessä. Tuostahan pitäisi tehdä jo eeppinen elokuva, vuosituhansia kestäneestä itsensä huijauksesta.
Saa olla kyllä super kiinnostunut kokemaan miltä se toisen naisen nuoleminen tuntuu, jos on hetero ja silti haluaa kokea. Varmaan tällöin joku pakko-oire tyylinen pakkomielle kokea asia, jos on oikeasti hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bi-nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Sitten on se ryhmä postaajia, jotka ovat jo sisäistäneet ja hyväksyneet oman suuntautumisensa, mutta uskottelevat joka suuntaan että IRL suurin osa porukasta on kuin onkin biseksuaaleja. Se menee jotenkin niin että kun ei voi enää uskotella itselleen muuta, niin ajatellaan sitten toistenkin olevan itsensä kaltaisia. Tuolla logiikalla lähes kaikki ihmiset olisivat siis aikojen alusta asti vain teeskennelleet olevansa heteroita, totuuden ollessa jotain muuta. Kukaan ei vain ole vielä perustellut että miksi näin olisivat menetelleet, jos kerran kaikki olisi olleet samassa veneessä. Tuostahan pitäisi tehdä jo eeppinen elokuva, vuosituhansia kestäneestä itsensä huijauksesta.
Useimmilla on jonkinasteista, mutta silti voi kokea olevansa täysin hetero, eihän siihen ole vertailukohtaa, pelkät syvemmät ystävyyssuhteetkin on pohjimmiltaan seksuaalista kiinnostusta, sekä kahden naisen että yhtälailla myös miehillä, tiedostamatonta luonnollisesti mutta voi projisoida fantasiat, itseasiassa unistaan huomaa parhaiten oman todellisen suuntautumisensa kirjon, eikä ole sama aina, vaan vaihtelee.
Olen sanonut olevani 95% heteron ja 5%lesbo. Olen pari kolme kertaa ihastunut naiseen oikein kunnolla ihan aikuisiässäkin, joten ei voi laittaa nuoruuden piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bi-nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla on jonkinasteista, mutta silti voi kokea olevansa täysin hetero, eihän siihen ole vertailukohtaa, pelkät syvemmät ystävyyssuhteetkin on pohjimmiltaan seksuaalista kiinnostusta, sekä kahden naisen että yhtälailla myös miehillä, tiedostamatonta luonnollisesti mutta voi projisoida fantasiat, itseasiassa unistaan huomaa parhaiten oman todellisen suuntautumisensa kirjon, eikä ole sama aina, vaan vaihtelee.
Jos jokin teoria on kehitetty omassa päässä, niin juurikin tämä. Omista kokemuksista ja mieltymyksistä.
Jos on super kiinnostunut kokemaan toisen maun, mutta ei kyllä muuten.
Tottakai. Itsekkin kännissä läpällä nuorena nuolin toista Tahkon lomalla. Pelkästä uteliaisuudesta, en ole naisiin päin.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Itsekkin kännissä läpällä nuorena nuolin toista Tahkon lomalla. Pelkästä uteliaisuudesta, en ole naisiin päin.
Jos nuolet toisen naisen tussua ja kuvittelet että olet täysi hetero niin et ihan rehellisesti kyllä itseäsi ole pystynyt arvioimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää niin vahvasti yrittää pitää itsensä lokerossa johon ei selvästi mahdu? Ei heteronainen ole millään lailla kiinnostunut seksistä toisen naisen kanssa, edes kokeilumielessä. Jos naista kiinnostaa seksi naisen kanssa, ei ole hetero. Eikä siinä ole mitään pahaa.
Mutta ei silti heteron määritelmää tule vääntää mihinkään "yleensä tykkää vain miehistä mutta voi max kerran kuussa harrastaa seksia naisten kanssa kunhan nyt ei vakavasti ihastu (vähän ihastuminen ok)". Sama kuin sanoisi olevansa vegaani joka kuitenkin uteliaisuudesta maistelee lihaa välillä.
Mun yksi vanha ystävä jolle tuli päihdeongelma yli 10 vuotta sitten ja oli täysi hetero niin kertoi kerran naispuoliselle diilerille yli 10 vuotta sitten maksaneensa luonnossa kun oli pakko kamaa saada kun oli riippuvainen. Mielestäni tuollaisessa tapauksessa on kuitenkin hetero, vaikka onkin toisen naisen kanssa mennyt sänkyyn.
Tuo on kyllä alinta mitä nainen voi toiselle naiselle tehdä. On käyttänyt toisen riippuvuutta hyväksi, alentunutta henkistä tilaa ja asemaa ja sillä kiristänyt toista nuolemaan itseään. Oma ystävä joka oli huonoilla teillä niin kertoi, että vankilassa oli nainen joka jotain huum.pillereitä vastaan vaati riippuvaisilta että hänen pimperoa nuoltiin, rahaa ei halunnut vaan seksuaalisesti käyttää toista sadistisesti.
Tuommoinen varmasti traumatisoi hetero naisen, jos joutuu heterona väkisellä nuolemaan toista. Ja nuo jotka tuota tekee toisille niin tuskin niillä mitään moraalia on tai myötätuntoa (liekkö sadisteja vai mitä psykoja?), nauttivat vaan kun saavat toisen pakottaa kokemaan sen mitä toiset ei pysty koskaan unohtamaan. Nuo naiset ei voi edes tehdä mitään rikosilmoitusta, kun sitten eivät saa aineita joihin ovat riippuvaisia. Ja periaatteessahan he itse suostuivat siihen, joten eivät voi edes rikosilmoitusta tehdä. Todella surullista miten riippuvaisille voi tehdä ilman seuraamuksia.
Yleensä puhutaan että miehet tekee riippuvaisille naisille, mutta kyllä niitä sellaisia naisiakin on jotka sitä muille naisille tekee, valitettavasti nämä "kiristäjä" naiset tuskin koskaan saavat asiasta tuomiota, kun tilanne ei ole pakotettu vaan vaihtokauppa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinussa on vähintään pieni palanen joka on toisista naisista seksuaalisesti kiinnostunut. En osaa heterona kuvitellakkaan että muuten onnistuisi toisen naisen nuoleminen, edes kännissä ja läpällä.
Vierailija kirjoitti:
LEVELI #28 - Reetta & Nea | PODCAST
Tuolla hetero nainen sano että se oli tuon toisen bi-naisen pillua nuollut läpällä eli kyllä mun mielestä me hetero naiset voidaan uteliasuudesta kokeilla millaista se on. Kyllä minuakin kiinnosti miltä toinen nainen maistuu ja miltä seksi tuntuu naisen kanssa, vaikka hetero olenkin.
Tässä todiste niille jotka epäilee, että voiko hetero nainen nuolla toisen naisen pimperoa. Kyllä voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinussa on vähintään pieni palanen joka on toisista naisista seksuaalisesti kiinnostunut. En osaa heterona kuvitellakkaan että muuten onnistuisi toisen naisen nuoleminen, edes kännissä ja läpällä.
Minulta kyllä onnistuu esimerkiksi tiskien tiskaaminen, vaikka en mitenkään kiihotu siitä ja koen sen oikeastaan aika ikävystyttäväksi hommaksi.
Olet bi. Jostain syystä naisten välinen seksi koetaan helpommin "kokeiluna", kun taas miesten välinen seksi otetaan vakavammin.
Voit olla huomattavasti kiinnostuneempi miehistä. Itse biseksuaalina tykkään enimmäkseen naisista, mutta miehenkin kanssa voi jotain syntyä, riippuen tyypistä ja tilanteesta. En ehkä seurustelisi miehen kanssa kuitenkaan.
Hetero nainen voi tietysti olla kiinnostunut esim. transnaisista, joilla on penis.
No voi olla, että on tapauksia, joissa hetero muija on nuollut toisen pimperoa, mutta hyvin harvinaista se varmasti on. Suurimmalle osalle tulisi varmaan oksannus refleksi.
N45
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä omakin kaveri on läpällä harrastanut toisen naisen kanssa seksiä kännissä. Halusi kuulemma kokea miltä se tuntuu ja sanoi että on silti 100% hetero.
Itseäni on koko elämän kiinnostaneet seksuaalisesti vain miehet, mutta minulla oli pakkomielle (ehkä pakko-oire tai joku fetissi?) kokea miltä toinen nainen maistuu ja miltä tuntuu hyväillä toista naista kaikkialta, varsinkin rinnoista. Löysin sitten kivan bi-seksuaalin naisen kaveriksi eräästä gay yökerhosta ja hänelle ehdot oli ok ja toteuttiin asia. Sen jälkeen ei ole mieli tehnyt ollenkaan naisia. Silti minut varmaan leimataan täällä bi-seksuaaliseksi tai muuksi. Hetero olen sillä kiihotun vain miehistä. Mielestäni ihminen silti voi olla utelias vaikka mistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä omakin kaveri on läpällä harrastanut toisen naisen kanssa seksiä kännissä. Halusi kuulemma kokea miltä se tuntuu ja sanoi että on silti 100% hetero.
Itseäni on koko elämän kiinnostaneet seksuaalisesti vain miehet, mutta minulla oli pakkomielle (ehkä pakko-oire tai joku fetissi?) kokea miltä toinen nainen maistuu ja miltä tuntuu hyväillä toista naista kaikkialta, varsinkin rinnoista. Löysin sitten kivan bi-seksuaalin naisen kaveriksi eräästä gay yökerhosta ja hänelle ehdot oli ok ja toteuttiin asia. Sen jälkeen ei ole mieli tehnyt ollenkaan naisia. Silti minut varmaan leimataan täällä bi-seksuaaliseksi tai muuksi. Hetero olen sillä kiihotun vain miehistä. Mielestäni ihminen silti voi olla utelias vaikka mistä.
No kerro että jäikö kokemuksesta hyvät muistot vai jotain negatiivista? Itse olen pitänyt itseäni heterona ja minulla on ystävänä upea ihminen kaikin puolin, joka on ihastunut minuun ja on bi-seksuaali. Olemme viihteellä suudelleet ja hän haluaisi edetä pidemmälle. Itseäni kanssa kiinnostaisi tuntea se miltä seksi naisen kanssa tuntuu, mutta pelkään että entä jos se onkin negatiivinen kokemus kun seksuaalinen lataus puuttuu, kun luulen kanssa että minunkin tapauksessa kyse on mielenkiinnosta jonka haluaisin tyydyttää, ei niinkään seksuaalisesta himosta.
Toisaalta harrastaahan monet hetero miehetkin linnassa (ainakin amerikassa) seksiä kun ei oli naisia, joten kai se on meille naisillekkin mahdollista ilman seksuaalista kiinnostusta tyydyttää uteliaisuus harrastamalla naisten välistä seksiä?
Jos jäi yhtään negatiivisiä kokemuksia niin kerro (toivottavasti luet vielä tätä ketjua!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro että jäikö kokemuksesta hyvät muistot vai jotain negatiivista? Itse olen pitänyt itseäni heterona ja minulla on ystävänä upea ihminen kaikin puolin, joka on ihastunut minuun ja on bi-seksuaali. Olemme viihteellä suudelleet ja hän haluaisi edetä pidemmälle. Itseäni kanssa kiinnostaisi tuntea se miltä seksi naisen kanssa tuntuu, mutta pelkään että entä jos se onkin negatiivinen kokemus kun seksuaalinen lataus puuttuu, kun luulen kanssa että minunkin tapauksessa kyse on mielenkiinnosta jonka haluaisin tyydyttää, ei niinkään seksuaalisesta himosta.
Toisaalta harrastaahan monet hetero miehetkin linnassa (ainakin amerikassa) seksiä kun ei oli naisia, joten kai se on meille naisillekkin mahdollista ilman seksuaalista kiinnostusta tyydyttää uteliaisuus harrastamalla naisten välistä seksiä?
Jos jäi yhtään negatiivisiä kokemuksia niin kerro (toivottavasti luet vielä tätä ketjua!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun miesystävää oli kiinnostanut kokea miltä muna tuntuu perseessä, mutta ei kertomansa mukaan ollut seksuaalisesti mitenkään miehistä kiinnostunut (ei halunnut panna, suudella, hyväillä tai mitään). Luulen että tällöin kyseessä on fetissi tai erittäin voimakas uteliaisuus jos silti haluaa seksiä, vaikka ei seksuaalisesti kiihottuisikaan.
Muistan kun kännissä tuli nuorempana pussailtua ja kopeloitua kaverini kanssa toistemme rintoja. Pidän itseäni heterona.