Voiko hetero nainen olla muista naisista kiinnostunut?
Itselle kävi näin, että viime viikonloppuna yökerhosta tuli lähdettyä jatkoille ja siellä sitten mentyä sänkyyn erittäin hyvän näköisen toisen naisen kanssa. Olin aika humalassa. Pidän itseäni heterona kuitenkin kun olen vain miesten kanssa seurustellut.
Mielestäni kerta ei vielä bi-seksuaalia tee, mutta haluaisin kokeilla vielä toisten, selvinpäin.
Olenko hetero teidän mielestä vai hukassa sen suhteen mitä olen? Onko tämä tavallista heteron uteliaisuutta vai jotain muuta?
N18
Kommentit (96)
Ei ihme jos taudit leviää.
Yökerhot vois sulkea kokonaan.
Miksi pitää niin vahvasti yrittää pitää itsensä lokerossa johon ei selvästi mahdu? Ei heteronainen ole millään lailla kiinnostunut seksistä toisen naisen kanssa, edes kokeilumielessä. Jos naista kiinnostaa seksi naisen kanssa, ei ole hetero. Eikä siinä ole mitään pahaa.
Mutta ei silti heteron määritelmää tule vääntää mihinkään "yleensä tykkää vain miehistä mutta voi max kerran kuussa harrastaa seksia naisten kanssa kunhan nyt ei vakavasti ihastu (vähän ihastuminen ok)". Sama kuin sanoisi olevansa vegaani joka kuitenkin uteliaisuudesta maistelee lihaa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi turhaan luokitella itteään niin jäykästi. Pidä hauskaa
Ei tuossa mitään hauskaa ole vaan se jäytää sielua rotan lailla.
Pidän itseäni heterona, vaikka olen muutaman kerran naisen kanssa päätynyt suutelemaan ja kerran jopa sänkyyn asti. Suutelu nyt kaiken kaikkiaan on vaan tosi mukavaa, ja naiset ovat siinä huomattavasti miehiä parempia. Niin pehmeää ja sensuellia. Seksikerta tapahtui lähinnä mielenkiinnosta, mutta ei kyllä mitenkään inhottanut kosketella naista, päinvastoin hänen pehmeät muotonsa ja myös vatsamakkaransa tuntuivat tosi mieluisalta käden alla. Suuseksiäkin oli ihan mukava antaa, vaikken olisi ikinä uskonut, että voisin, tilanne vaan eteni niin luontevasti.
Kokeiluna siis oli miellyttävä, mutta ei herättänyt janoa päästä tekemään uudelleen, kyllä suurin mielenkiinto kohdistuu miehiin ja miltä miehen vartalo tuntuu käsissä, oman pehmeyden vastakohta.
Ja jos jonkun mielestä en ole tämän perusteella hetero, niin... no, eipä se minua mitenkään haittaa. :)
Eikös nykyään ole gay- piireissä vallalla käsitys, että biseksuaalisuutta ei ole?
On vain homoja ja kaikkia kummallisia seksuaalisuuden muotoja, mutta heterous on tuomittavaa patriarkaatin pönkitystä ja bi on vain päättämätön, joka on osittain vielä kaapissa?
Joo, minusta aloittaja on bi, mutta voihan mielenkiinto painottua voimakkaammin jompaan kumpaan sukupuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää niin vahvasti yrittää pitää itsensä lokerossa johon ei selvästi mahdu? Ei heteronainen ole millään lailla kiinnostunut seksistä toisen naisen kanssa, edes kokeilumielessä. Jos naista kiinnostaa seksi naisen kanssa, ei ole hetero. Eikä siinä ole mitään pahaa.
Mutta ei silti heteron määritelmää tule vääntää mihinkään "yleensä tykkää vain miehistä mutta voi max kerran kuussa harrastaa seksia naisten kanssa kunhan nyt ei vakavasti ihastu (vähän ihastuminen ok)". Sama kuin sanoisi olevansa vegaani joka kuitenkin uteliaisuudesta maistelee lihaa välillä.
Mun yksi vanha ystävä jolle tuli päihdeongelma yli 10 vuotta sitten ja oli täysi hetero niin kertoi kerran naispuoliselle diilerille yli 10 vuotta sitten maksaneensa luonnossa kun oli pakko kamaa saada kun oli riippuvainen. Mielestäni tuollaisessa tapauksessa on kuitenkin hetero, vaikka onkin toisen naisen kanssa mennyt sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun yksi vanha ystävä jolle tuli päihdeongelma yli 10 vuotta sitten ja oli täysi hetero niin kertoi kerran naispuoliselle diilerille yli 10 vuotta sitten maksaneensa luonnossa kun oli pakko kamaa saada kun oli riippuvainen. Mielestäni tuollaisessa tapauksessa on kuitenkin hetero, vaikka onkin toisen naisen kanssa mennyt sänkyyn.
Siksi käytinkin ilmaisua "on kiinnostunut seksistä naisen kanssa". Voihan joku vaikka kuolla neitsyenä mutta olla mikätahansa-seksuaali kun kuitenkin olisi kiinnostanut x-sukupuolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen ikäinen vielä että ei voi sanoa, nuoruuteen kuuluvaa.
LEVELI #28 - Reetta & Nea | PODCAST
Tuolla hetero nainen sano että se oli tuon toisen bi-naisen pillua nuollut läpällä eli kyllä mun mielestä me hetero naiset voidaan uteliasuudesta kokeilla millaista se on. Kyllä minuakin kiinnosti miltä toinen nainen maistuu ja miltä seksi tuntuu naisen kanssa, vaikka hetero olenkin.
Tässä ollaan menty Johanna Tukiaisen tasolle, ilman käyntiä Miamissa ja Dubaissa.
Suoraan turpeaan alkkislookkiin ja juttuihin. Ohhoh, mitä nuoret tekee itselleen. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla hetero nainen sano että se oli tuon toisen bi-naisen pillua nuollut läpällä eli kyllä mun mielestä me hetero naiset voidaan uteliasuudesta kokeilla millaista se on. Kyllä minuakin kiinnosti miltä toinen nainen maistuu ja miltä seksi tuntuu naisen kanssa, vaikka hetero olenkin.
Mua kyllä heteronaisena ällöttää ajatus lipuista minkäänlaista naista, mutta ehkä suureksi ei ole tässä määrittävä kriteeri. Tykkään siitä kyllä heteroseksissä... voisin maksusta ehkä maistaa jos ei ole tauteja ja maksettaisiin joku elämäni mullistava summa, 10 000 e verottomana ylöspäin vähintään eikä tauteja. Jotenkin ajattelisin, että on aika helppoa tunnistaa onko miehistä vai naisista kiinnostunut vai molemmista. Sen kun on erilaisten miesten ja naisten seurassa ja tulkitsee itseään, kiihtyykö syke jonkun seurassa ja onko vaikea keskittyä, tuntuuko joku yksilö vaan jotenkin hyvin vetovoimaiselta ja poikkeuksellisen mielenkiintoiselta. Saako elekieli tai kroppa kokemaan jotain häiritseviä värityksiä. Tunnetko häneen vetoa? Sekään jos joku tykkää kyylää ja katsella erilaisia vartaloita uimahallissa ei mielestäni ole automaattisesti heidän seksuaalinen suuntautumisensa. Itse en tykkää, mutta uimahallikövijät onkin keskimäärin vähemmän kauniita enkä tahdo tuijottaa ihmisiä. Mutta kyllä jos olisi uimahallissa sekapukkarit, jossa miehet ja naiset keskenään niin heti olisi erilainen tunnelma. Olettaen että siellä vaan asiallisesti peseydyttäisiin, mutta kyllä alastomat miehet herättäisi mun huomion ja mielenkiinnon aivan eri tasolla kuin nakunaiset. Siitä mielestäni tiedän, että olen hetero. Ajatus naisista ei ole millään tasolla tyydyttävä kun taas sopiva mies vie jalat alta.
En kyllä voisi kuvitellakaan "kokeilevani" naisen kanssa seksiä. Ja tämä ei nyt ole tarkoitettu paheksuvaksi kommentiksi ketään kohtaan, ihan vapaasti muut saavat olla sellaisia kuin ovat. Tarkoitan lähinnä, että vaikea uskoa ihmisen olevan täysin hetero, jos seksi saman sukupuolen kanssa kiinnostaa. Toinen asia on sitten se, miksi pitäisikään lokeroida itsensä niin tiukasti? Olet mitä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ollaan menty Johanna Tukiaisen tasolle, ilman käyntiä Miamissa ja Dubaissa.
Suoraan turpeaan alkkislookkiin ja juttuihin. Ohhoh, mitä nuoret tekee itselleen. Säälittävää.
Eikös nuo Reetta ja Nea ole menestyneitä bisnesnaisia, kun kuvillaan tienaavat, kuten Kim Kardashian tienaa kuvillaan myös, eivät toki niin paljon kun Kim mutta toki hekin ammattilaisia. Mielestäni ovat keksineet hyvin keinon saada rahaa helpolla ja nauttia elämästä täysiä. Ja miksi vihjasit että he olisivat alkoholisteja? Onko mitään perusteita tälle?
Vierailija kirjoitti:
35v bi-nainen kirjoitti:
Ehkä olet bi-utelias?
Seksi on seksiä, ja nainen osaa koskettaa toista naista ihan eri tavalla (paremmin) kuin mies. Sitten, jos alat kehittää romanttisia tunteita naisia kohtaan, voidaan jo puhua esim. bi- tai panseksuaalisuudesta.
Tosin on myös mahdollista, että haluat sekä naisia että miehiä, mutta rakastut vain miehiin (biseksuaali, mutta heteroromanttinen). Joka tapauksessa kaikki on ihan ok, niin kauan kun molemmat osapuolet tietävät missä mennään eikä kenenkään sydämelle käy kehnosti :)
Kannattaa muuten pitää mielessä, että naistenkin kanssa täytyy harrastaa suojaseksiä, taudit leviää myös suuseksissä.
Tarkoitatko että en voi olla hetero, jos haluan kokeilla pari kertaa seksiä muiden naisten kanssa tietäekseni uteliaisuudesta miltä se tuntuu?
Ja tiedätkö onko miten iso riski saada tauti jos ei käytä suojaa naisten välisessä seksissä? Itse huomasin että nautin toisen naisen mausta, se kokemus lattaantuisi paljon jos pitäisi joku muovikalvo väliin iskeä..
Ap.
Ilman muuta olet bi. Hetero ei menee sänkyyn samaa sukupuolta olevan kanssa, koska se tuntuu epämiellyttävältä ja luonnonvastaiselta. Samalla tavalla tuntee homo vastakkaista sukupuolta kohtaan.
Nyt alkaa tuntua siltä, että nykynuorison seksuaalikasvatus on jotenkin puutteellista ja/tai itsereflektio jäänyt opettelematta.
Käytännössä juuri kukaan ei ole 100% jotakin seksuaalisesti, vaan seksuaalisuus on jatkumo jolle eri ihmiset sijoittuvat eri kohtiin. Kaikista yleisintä on se, että henkilö on ylipääsemättömän kiinostunut yhdestä sukupuolesta mutta pystyy juuri ja juuri aistimaan seksuaalisen vetovoiman myös toisessa. Henkilö joka kokeilumielessä päätyy saman sukupuolisen kanssa sänkyyn on tästä pari pykälää bi-suuntaan kallellaan, mutta voi silti voimakkaasti preferoida toista sukupuolta.
T: setämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä heteronaisena ällöttää ajatus lipuista minkäänlaista naista, mutta ehkä suureksi ei ole tässä määrittävä kriteeri. Tykkään siitä kyllä heteroseksissä... voisin maksusta ehkä maistaa jos ei ole tauteja ja maksettaisiin joku elämäni mullistava summa, 10 000 e verottomana ylöspäin vähintään eikä tauteja. Jotenkin ajattelisin, että on aika helppoa tunnistaa onko miehistä vai naisista kiinnostunut vai molemmista. Sen kun on erilaisten miesten ja naisten seurassa ja tulkitsee itseään, kiihtyykö syke jonkun seurassa ja onko vaikea keskittyä, tuntuuko joku yksilö vaan jotenkin hyvin vetovoimaiselta ja poikkeuksellisen mielenkiintoiselta. Saako elekieli tai kroppa kokemaan jotain häiritseviä värityksiä. Tunnetko häneen vetoa? Sekään jos joku tykkää kyylää ja katsella erilaisia vartaloita uimahallissa ei mielestäni ole automaattisesti heidän seksuaalinen suuntautumisensa. Itse en tykkää, mutta uimahallikövijät onkin keskimäärin vähemmän kauniita enkä tahdo tuijottaa ihmisiä. Mutta kyllä jos olisi uimahallissa sekapukkarit, jossa miehet ja naiset keskenään niin heti olisi erilainen tunnelma. Olettaen että siellä vaan asiallisesti peseydyttäisiin, mutta kyllä alastomat miehet herättäisi mun huomion ja mielenkiinnon aivan eri tasolla kuin nakunaiset. Siitä mielestäni tiedän, että olen hetero. Ajatus naisista ei ole millään tasolla tyydyttävä kun taas sopiva mies vie jalat alta.
Itse koen samana. Mielestäni naisena myös se ei vielä tee naisista kiinnostuneeksi, jos haluaa kokea miltä toisen naisen alapää maistuu. Olen itsekkin kännissä maistanut/nuollut kolmenkimpan yhteydessä toista naista ja kokemus tyydytti tavallaan uteliaisuuteni kyllä. Oli ihan positiivinen kokemus, mutta sellainen jonka halusin vaan kerran kokea, mutta en koe siihen sellaista vetoa, että haluaisin jatkossa naisten kanssa olla intiimisti eli pidän itseäni heterona.
Tosin jos sinulla on uteliaisuutta asian kohtaan niin tuskin kadut, vaikka kerta luontoisesti toteuttaisit ihan ilmaiseksi joskus sopivan tilaisuuden tullen. Ei minuakaan asia seksuaalisesti kiinnostanut vaan siltä kannalta, että miltä toinen nainen maistuu alhaalta. Yllätyin aikapaljon että maku oli niin erilainen kuin omani, mutta ymmärrän kyllä miksi miehet sanovat naisten maistuvan hyvälle, se on kyllä ihan totta minun kokemuksen perusteella.
Ei ole täysin hetero jos haluaa maistaa oman sukupuolensa alapäätä. Miksi sitä ei voi myöntää itselleen, että on vähän bi? Mikä siinä olisi pahaa?
Asia ärsyttää minua koska ylipäätään ärsyttää sanojen väärin käyttö. Vegaani ei syö lihaa edes uteliaisuuttaan, ateisti ei usko jumalaan "vaan vähän", heteronainen ei syö p*llua. Todella yksinkertaista, mutta silti näköjään niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35v bi-nainen kirjoitti:
Ehkä olet bi-utelias?
Seksi on seksiä, ja nainen osaa koskettaa toista naista ihan eri tavalla (paremmin) kuin mies. Sitten, jos alat kehittää romanttisia tunteita naisia kohtaan, voidaan jo puhua esim. bi- tai panseksuaalisuudesta.
Tosin on myös mahdollista, että haluat sekä naisia että miehiä, mutta rakastut vain miehiin (biseksuaali, mutta heteroromanttinen). Joka tapauksessa kaikki on ihan ok, niin kauan kun molemmat osapuolet tietävät missä mennään eikä kenenkään sydämelle käy kehnosti :)
Kannattaa muuten pitää mielessä, että naistenkin kanssa täytyy harrastaa suojaseksiä, taudit leviää myös suuseksissä.
Tarkoitatko että en voi olla hetero, jos haluan kokeilla pari kertaa seksiä muiden naisten kanssa tietäekseni uteliaisuudesta miltä se tuntuu?
Ja tiedätkö onko miten iso riski saada tauti jos ei käytä suojaa naisten välisessä seksissä? Itse huomasin että nautin toisen naisen mausta, se kokemus lattaantuisi paljon jos pitäisi joku muovikalvo väliin iskeä..
Ap.
Ilman muuta olet bi. Hetero ei menee sänkyyn samaa sukupuolta olevan kanssa, koska se tuntuu epämiellyttävältä ja luonnonvastaiselta. Samalla tavalla tuntee homo vastakkaista sukupuolta kohtaan.
Mä olen kyllä mielestäni heteronaisena mennyt kerran 18-vuotiaana tajuttomassa kännissä tyttökaverin kanssa sänkyyn. Kaveri oli siis kai bi ja yllytti. Otettiin siis vaatteet pois ja lähinnä seisoin kun kaveri hinkkasi mua kädellä, ei kyllä edes suudeltu. Meni joitain minuutteja kun totesin, että olen liian kännissä, ei tästä mitään tule ja puettiin vaatteet päälle. Selvittyäni oli sitten vähän kiusaantunut olo, mutta painettiin se villaisella. Miesten kanssa aivan eri juttu. Itseäni ei kyllä haittaisi olla bi, mietin varsinkin lasten isästä erotessa, että binä tai lesbona olisi varmaan mukavaa. Harmi vaan kun naiset eivät herätä mitään fiiliksiä ja ajatus seksistä naisen kanssa kuvottaa, ilman seksiäkään em halua olla. Otin kyllä miehen sitten takaisin, mutta voisihan se olla vaikka luonteeltaan vähän feminiinisempi joskus. Todella joustamaton luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35v bi-nainen kirjoitti:
Ehkä olet bi-utelias?
Ap.
Mä olen kyllä mielestäni heteronaisena mennyt kerran 18-vuotiaana tajuttomassa kännissä tyttökaverin kanssa sänkyyn. Kaveri oli siis kai bi ja yllytti. Otettiin siis vaatteet pois ja lähinnä seisoin kun kaveri hinkkasi mua kädellä, ei kyllä edes suudeltu. Meni joitain minuutteja kun totesin, että olen liian kännissä, ei tästä mitään tule ja puettiin vaatteet päälle. Selvittyäni oli sitten vähän kiusaantunut olo, mutta painettiin se villaisella. Miesten kanssa aivan eri juttu. Itseäni ei kyllä haittaisi olla bi, mietin varsinkin lasten isästä erotessa, että binä tai lesbona olisi varmaan mukavaa. Harmi vaan kun naiset eivät herätä mitään fiiliksiä ja ajatus seksistä naisen kanssa kuvottaa, ilman seksiäkään em halua olla. Otin kyllä miehen sitten takaisin, mutta voisihan se olla vaikka luonteeltaan vähän feminiinisempi joskus. Todella joustamaton luonne.
Itsellä vähän samanlainen kokemus, mutta mentiin bi ystävän kanssa ihan loppuun asti. Kännissä läpällä se oli silloin 18v houkuttava idea, kun bi ystävän kanssa suudeltiin ja hän ehdotti. Jälkikäteen oli itselläkin kiusaantunut olo, että olin toisen naisen kanssa ollut intiimisti, sillä olen täysi hetero. Asia vaivasi jonkun aikaa takautumina.
Tarkoitan sitä että jos heterona nuolet toista naista ja olet hänen nuoltavana niin kyllä se mieleen tulee aika pitkän aikaa, varsinkin kun sen kännissä on tehnyt siinä tilassa, että ei välttämättä tee niitä elämän parhaita päätöksiä, vaikka ne sillä hetkellä saattaisi siltä tuntua. Toivottavasti nykynuoret on viisaampia. Känni ideat ei aina ole niitä fiksuimpia seurata, tai kannattaako känniin edes juoda?
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä vaikka kuinka moni suudellut esim. baarissa pienessä sievässä naisten kesken. Ei se vielä tee bi:ksi tai lesboksi.
Miksi ei? Itse heteronaisena ei ole tullut mieleenkään pussailla naisten kanssa. Bi on hyvin laaja käsite ja kattaa kaiken sen mikä on "täysin homo - täysin hetero" skaalan välissä. Jos siis ei ole täysin 100% hetero (joka ei halua mitään seksuaalista oman sukupuolensa kanssa) on bi. Miksi tätä vastaan pitää taistella niin vahvasti, onko se jotenkin noloa olla bi?
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä vaikka kuinka moni suudellut esim. baarissa pienessä sievässä naisten kesken. Ei se vielä tee bi:ksi tai lesboksi.
Miksi ei? Itse heteronaisena ei ole tullut mieleenkään pussailla naisten kanssa. Bi on hyvin laaja käsite ja kattaa kaiken sen mikä on "täysin homo - täysin hetero" skaalan välissä. Jos siis ei ole täysin 100% hetero (joka ei halua mitään seksuaalista oman sukupuolensa kanssa) on bi. Miksi tätä vastaan pitää taistella niin vahvasti, onko se jotenkin noloa olla bi?
Hyvin kirjoitettu.
Hyvin usein täälläkin väitetään että suurin osa ihmisistä on biseksuaaleja. Jos näin olisi, niin miksi sitten biseksuaalit hyvin usein valittavat siitä, kuinka vaikea on löytää samanhenkistä kumppania? Luulisi että jos biseksuaali lähestyy samaa sukupuolta olevaa henkilöä, niin montaa yritystä ei tarvitsisi tehdä kun jo vastakaikua saisi. Jos siis tuo heidän väitteensä pitäisi paikkansa. Tässä kohtaa on turhaa väittää heteronormatiivisen yhteiskunnan asettamista rajoitteista. Jos kahdenkesken kontaktia ottaa, niin asiasta innostunutta / kiinnostunutta ei silloin ympäristö pidättelisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme jos taudit leviää.
Yökerhot vois sulkea kokonaan.
Kuule, meidän naisten välisessä seksissä ani harvoin leviää sukupuolitaudit! Kyllä ne sukupuolitaudit leviää nimenomaan heteroiden ja homojen keskuudessa, tilastollisesti, mitään minulle ei heitä vastaan naisista tykkäävänä naisena ole.
Olen ollut yli 50 naisen kanssa sängyssä enkä ole kenenkään kanssa käyttänyt ehkäisyä eikä ole tauteja tullut. Naisen nuoleminen on siis tälläisella omakohtaisella tutkimuksella (empiirisellä tutkimuksella) on hyvin turvallista.
Ja omista hetero ystävistäni moni on ollut kiinnostunut millaista seksi on naisten kesken, siis ovat kyselleet paljon. Eli uskon että voit olla hetero ja kiinnostunut kokeilemaan miltä se tuntuu ilman että on naisista seksuaalisesti kiinnostunut (ainakaan täysillä).
Itse tunsin yhden naisen joka aina yhteisissä sauna illoissa vilkoili tissejä ja jalkoväliin yrittäen peittää sen kääntyessä yms. Vakuutti kuitenkin että on hetero, kun muussa yhteydessä kysyin. Liekköhän tuo on mahdollista että hetero olisi vain niin utelias? Taisi pikemminkin olla vähintää bi-seksuaali kuten aloittelijankin epäilen olevan.