mies ja naispuolinen kaveri
Mieheni naispuolinen kaveri kutsuu miestäni kullaksi ja miehenikin on alkanut kutsua tätä kaveria muruksi ja kullaksi. Mieheni ei ole koskaan käyttänyt hellyttelynimeä muiden kanssa kuin minun ja nyt tämän kaverin. Minua loukkaa tämä ja pelkään ,että jään kakkoseksi.
mitä olette mieltä? Onko syytä huolestua?
Kommentit (26)
Itse (huom. Minä itse) käskisin tuossa tilanteessa miehen valita kaverin ja minun väliltä. En hyväksyisi tuollaista.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:48"]Mies pettää sinua. Voit nyt sulkea silmäsi ja odottaa että mies jättää sinut tai alkaa itse etsimään itsellesi uutta miestä. Jos teillä on lapsia niin vaadi miestä valitsemaan joko sinut tai "kaveri" ja jos ei ole lapsia niin jätä mies heti.
[/quote] on meillä pieni lapsi. Olen tehnyt tuon mutta mies vain sanonut ettei minulla ole oikeutta määrätä kenen kaveri hän on. En halua erota. Kirjaimellisesti mies on koko elämäni, paras ystäväni ja elämäni rakkaus. Mutta silti hän kohtelee minua näin. Kun otan nämä asiat puheeksi niin mies uhkaa jättää. Sen teki taas tänään. Olen neuvoton. En halua erota enkä pysty selvittämään näitä asioita kun en saa ottaa mitään toiseen naiseen liittyvää puheeksi eikä mies lähde terapiaan. Enkä ole luonteeltani todellakaan sellainen että hiljaa purisin hammasta ja kestäisin.
t. Ap
Ota puheeksi asia. Ei sovi kullittelut jos on parisuhteessa..
Mun miespuolinen kaveri kutsuu mua muruseksi eikä siinä ole mitään kummallista :)
Minusta tuo on merkki siitä, että suhde on niin kaverillinen ja epäseksuaalinen, että tuommoiset hellittelynimet käyvät päinsä eikä aiheuta kiusaannusta.
Joka päivä sama aihe, hieman muunneltuna, ei jaksa!
Miehesi kuulostaa piilohomolta :P .......... Mutta muuten naispuolisissa ystävissä ei ole mitään pahaa. Nyt ei olla enää koulussa jossa pojat on poikien ja tytöt tytttöjen kanssa aikuisella ihmisellä pitää olla ystäviä molemmissa sukupuolissa tai on vain 50% ihminen.
Minua yksi SINKKUkaverimies kutsuu kultsiksi tai muruksi. Ollaan kuitenkin ihan 100 % kaveripohjalla, ollaan tunnettu lapsuudesta lähtien. On vain sellaista insideläppää. Kuitenkin ap:n kaltainen tilanne on outo ja epäilyttävä, jos kerran ap:ta ärsyttää ko. nimittely eikä ymmärrä sitä. Siksi en tajua miksi mies pitää sellaista?
Muutamalla minun exällä ollut naispuolisia kavereita, ja aina on vakuuteltu että ovat olleet pelkkiä kavereita ja nämä naiset olleet vain "yksi jätkistä" jne.
AINA on kuitenkin paljastunut se (kännissä kertoneet) että taustalla ollut jotain kaverikännipanoja, ja minusta tuo on ällöttävää. Minä en ole kaveria minun entisten poikaystävien ja panojeni kanssa, miksi miehen täytyy saada pitää naispuolinen kaveri joka ei koskaan kuitenkaan kelvannut tyttöystäväksi vaan "yhdeksi jätkäksi", panosta tai panoyrityksestä huolimatta? Yksi nimittäin kertoi ettei seksi onnistunut kun ovat olleet pitkään kaverisuhteessa ja heitä vain nauratti lopulta kun olivat alasti, miten voisin katsoa tuollaista naista minun kaverina?
Nykyisellä miehelläni ei ole naisystäviä eikä minulla miesystäviä, ja suhde voi loistavasti :) Älkää siis alistuko siihen että miehellä on naiskaveri (entinen pano/panoyritys/"ei riittävää tyttöystävämateriaalia mutta luovuttaakaan ei voi koska on varasuunnitelma 10 vuoden päästä").
Jos mies hengailee naispuolisten ystävien kanssa, niin se kertoo vaan siitä ettei koskaan pysty 100%sti omistautumaan yhdelle naiselle. Kylmä totuus.
Olen puhunut tästä ja sanonut että ei ole oikein minua kohtaan mutta he tekevät sitä salaa. Ja kyllä tiedän kun olen nähnyt viestejä. Näkevät muutenkin usein minulta salaa. Sanovat että ovat vain kavereita ja yksi heidän kaveri sanonut samaa. Loukkaa.. Minun pitäisi olla ainut kenen kanssa mies käyttää hellyttelynimeä.
T. Ap
No, minulla on ainakin OIKEITA miespuolisia kavereita, joiden kanssa a) en ole pannut b) ei olla yritetty edes c) ei kiinnosta toinen mitenkään romanttisessa mielessä d) osa homoja, osa heteroita... Osa on lähtöisin ihan lapsuudesta, osa tullut miehen mukana, osa kouluajoilta jne. Ja en ole mikään yksi jätkistä -nainen.
Sano sille äijälles että tuo muijakaverin kullittelu kuulostaa joltain perihomostelulta, ja että se saa sinut naisena näyttämään joltain pelkältä fag hag:ilta!
12 lisää vielä: homot on ainoita, jotka kullittelee minua ;) muiden kanssa ihan asiallinen kaverilinja.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:12"]
Olen puhunut tästä ja sanonut että ei ole oikein minua kohtaan mutta he tekevät sitä salaa. Ja kyllä tiedän kun olen nähnyt viestejä. Näkevät muutenkin usein minulta salaa. Sanovat että ovat vain kavereita ja yksi heidän kaveri sanonut samaa. Loukkaa.. Minun pitäisi olla ainut kenen kanssa mies käyttää hellyttelynimeä. T. Ap
[/quote]
Ne nai sun selän takana, ei ne muuten hellittelynimittelisi toisiaan salaa. Tai hellittelynimittelisi yhtään.
Minun miespuoliset tuttavat ja kaverit kutsuvat ainakin minua minun omalla etunimelläni, muuta en oletakaan enkä odotakaan. Sama koskee heitä, heillä on etunimet eikä mitään mauttomia lässytyshellittelynimiä, hyi miten mautonta se olisi!
Mä oon homo enkä ikinä kutsu naisia kullaksi. Mun heteromieskaverit kutsuu mua muruksi.
Mies pettää sinua. Voit nyt sulkea silmäsi ja odottaa että mies jättää sinut tai alkaa itse etsimään itsellesi uutta miestä. Jos teillä on lapsia niin vaadi miestä valitsemaan joko sinut tai "kaveri" ja jos ei ole lapsia niin jätä mies heti.