Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ja naispuolinen kaveri

Vierailija
19.12.2014 |

Mieheni naispuolinen kaveri kutsuu miestäni kullaksi ja miehenikin on alkanut kutsua tätä kaveria muruksi ja kullaksi. Mieheni ei ole koskaan käyttänyt hellyttelynimeä muiden kanssa kuin minun ja nyt tämän kaverin. Minua loukkaa tämä ja pelkään ,että jään kakkoseksi.
mitä olette mieltä? Onko syytä huolestua?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:20"]Mä oon homo enkä ikinä kutsu naisia kullaksi. Mun heteromieskaverit kutsuu mua muruksi.
[/quote]

Ai... No mulla sitten taas aika moni homokaveri kutsuu kullaksi tai muruksi ihan samoin, kuin moni naispuolinen ystäväkin.

Vierailija
22/26 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:12"]

Olen puhunut tästä ja sanonut että ei ole oikein minua kohtaan mutta he tekevät sitä salaa. Ja kyllä tiedän kun olen nähnyt viestejä. Näkevät muutenkin usein minulta salaa. Sanovat että ovat vain kavereita ja yksi heidän kaveri sanonut samaa. Loukkaa.. Minun pitäisi olla ainut kenen kanssa mies käyttää hellyttelynimeä. T. Ap

[/quote]

Ne nai sun selän takana, ei ne muuten hellittelynimittelisi toisiaan salaa. Tai hellittelynimittelisi yhtään.
[/quote]
Mies väittää ettei halua ikinä tätä naista ja ettei tulis mieleenkään panna mutta en ymmärrä tota kullittelua. Valehteleeko? Koska olin mieheni kanssa kaveri ennen seurustelua ja hän kutsui minua muruksi. Ja mies sanoi että hänellä oli alusta asti tunteita mua kohtaan ja siks sano muruks. Nyt hän sanoo tätä toista muruksi. Onko siis tunteita? Mies tietty kieltänyt koko ajan.
t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:12"]

Olen puhunut tästä ja sanonut että ei ole oikein minua kohtaan mutta he tekevät sitä salaa. Ja kyllä tiedän kun olen nähnyt viestejä. Näkevät muutenkin usein minulta salaa. Sanovat että ovat vain kavereita ja yksi heidän kaveri sanonut samaa. Loukkaa.. Minun pitäisi olla ainut kenen kanssa mies käyttää hellyttelynimeä. T. Ap

[/quote]

Ne nai sun selän takana, ei ne muuten hellittelynimittelisi toisiaan salaa. Tai hellittelynimittelisi yhtään.
[/quote]
Mies väittää ettei halua ikinä tätä naista ja ettei tulis mieleenkään panna mutta en ymmärrä tota kullittelua. Valehteleeko? Koska olin mieheni kanssa kaveri ennen seurustelua ja hän kutsui minua muruksi. Ja mies sanoi että hänellä oli alusta asti tunteita mua kohtaan ja siks sano muruks. Nyt hän sanoo tätä toista muruksi. Onko siis tunteita? Mies tietty kieltänyt koko ajan.
t. Ap
[/quote]

Hyvin erikoista... Sano miehellesi ihan suoraan, että et pidä siitä, että hän kullittelee naispuolista kaveriaan ja muistaako hän miten sinuakin kutsui kaveriaikoina! Tiedätkö sinä millainen tämä nainen on? Onko nainen hetero? Sillä tiedän myös muutamia lesbonainen ja heteromies -kaverisuhteita, joissa nainen leikillään lässyttää mieskavereille ja mieskaverit saattavat tehdä tätä samaa myös heille...

Vierailija
24/26 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työkaveri keksii mun nimistä väännettyjä lempinimiä, muttei meillä ole mitään.

Ellei se sitten ole salaisesti rakastunut :D

Vierailija
25/26 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olis teidäteidän kaikkien yhteinen vitsi niin sitten ok. Mutta kun ei ole niin aika tökeröä tuollainen kaverilta ja mieheltäsi.

Vierailija
26/26 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on täysi hetero ja eronnut muutama kk sitten. Sanoin miehelle että hän kutsui minua muruksi kavereina ollessa ja kysyin onko hänellä tunteita naista kohtaan ja vastaukseksi sain "onks tää taas jotain sun pelleilyä?"
T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän