Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koivun perheen juhlapotretti

Vierailija
19.12.2014 |

http://www.iltasanomat.fi/nhl/art-1418954740008.html

Jotenkin todella kummallinen epäsuhta perheen äidin ja lasten ulkoasussa. Miksiköhän näin? Ovatko vanhemmat lähdössä jonnekin "pikkumusta" -pirskeisiin suoraan punaiselta matolta ja lapset viedään mäkkärin kautta kotiin, vai miksi näin? Varsinkin tytön asu on kuin suoraan suomalaisesta päiväkodista päiväunien jälkeen. Isovanhemmat ovat jotenkin tilaisuuden areenaan ja luonteeseen "sopivimmin" pukeutuneita. Ja tietty itse juhlakalu.

Ja ennen kuin kateuskortti vedetään esiin, niin: Hanna Koivu on jumalaisen upea, tässäkin tilaisuudessa ja asu on kaunis. Voisin helposti kadehtia. Perhe on kaikenkaikkiaan hyvin onnellisen oloinen ja lapset suloisia. Yhdistelmä vaan vaikuttaa hassulta. Ja ei, asia ei kuulu minulle, mutta keskustelupalstan ollessa kyseessä mietin vain näppiksen kautta ääneen :)

Sakulle hatunnosto hienosta urasta!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut mukava nähdä lasten päällä jotain juhlavaa :) Mutta ehkä jouluna.

Vierailija
2/5 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös lapset pidä pitää lapsina?

Jos Aatos ja Ilona (menikö nimet oikein?) olisi puettu hienosti ja aikuismaiseksi niin joku toinen olisi mankumassa siitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 13:21"]

Eikös lapset pidä pitää lapsina?

Jos Aatos ja Ilona (menikö nimet oikein?) olisi puettu hienosti ja aikuismaiseksi niin joku toinen olisi mankumassa siitä...

[/quote]

No, on kai siitä väliltäkin jotain olemassa?

Ehkä lapsia ei ole ajateltu tuoda parrasvaloihin, mutta tilanne on vaan tullut eteen, eikä ole ollut aikaa esim. kammata tukkaa. Ehkä lapset ovat tulleet mukaan vain seuraamaan matsia ja heidät onkin repäisty matolle :) Lapset saavat olla lapsia, tottakai. Mutta itsekään en lasta päästäisi maailmaanlaajuiseen levitykseen lähtevään tilannekuvaan hiuksia pikkuisen kampaamatta ja leggingsseissä jos itse esiintyisin cocktail-asussa.

Vierailija
4/5 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle esim nätti mekko (jos tykkää pitää) ja vaikka nätti hiuspanta. Pojalle vaikka tälläinen smart casual asu http://www.fleurisse-leon.com/website/media/catalog/product/cache/1/small_image/300x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/o/boy3_1.jpg

Vierailija
5/5 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20 vuotta sitten niiin ihastunut Saku Koivuun...:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän