Kyllä on uskomattoman pahaa olla. Miksi luotin tähän mieheen?
En ole 8 vuoteen etsinyt yhtään mitään kun mulla oli silloin jo särkynyt sydän.
Kesti pitkään parantua siitä. Vihdoin onnistuin saamaan itseäni tilaan jossa teen vain töitä ja opiskelua. Kaikki oli hyvin.
Kesällä ystävien kanssa tavattiin mieskolmikko. Yksi heistä heti sai huomiooni. Huomasin myös heti sen että hän on uskomattoman karismaattinen taitelijatyyppi, komea ja naistenmies. En ihastunut mut huvitti sen läsnäoloa. Olemme ystävien kanssa nähty hänet pari kertaa ja hän on jo kuin kaveri.
Kappas vain kävikin niin että viikko sitten päädyin vahingossa jatkoille tyypin kanssa. Koko yön juteltiin tuntikausia. Hän sanoi että mulle on helppo avautua kaikesta ja arvosti kovasti seurani. Mitään ei tapahtunut paitsi suutelua.
Meillä oli outoa kemiaa. En ollut ihastunut häneen mutta hän oli kuin sielunkumppani. Aamulla hän kovasti halusi että jään, koska hän ei halunnut yksin olla. Mun piti kuitenkin mennä.
Aamulla hän oli kovasti sitä mieltä että nähdään ehdottomasti uudestaan. Varmistin asian useita kertoja ja kerroin hänelle etten siedä valehtelua ja hän sanoi että kyllä.
Minä kyynisenä ja murtuneena ihmisenä olin aika varautunut mutta tämä sai minut uskomaan.
Koska kaikki oli hyvin lähin himaan. Neutraalilla fiiliksellä.
Laitoin hänelle ihan muina miehinä viestiä 2 päivää myöhemmin et vaihdetaanko puhnroa ja sovitaanko joku aika milloin nähtäisi? Koska mulla on paljon töitä ja siksi kyselin.
Hän heti vastas "ettei voi antaa numeroa että tämä jää tähän. Nähdään taas myöhemmin."
Mitä tämä tarkoittaa??
Jäin ihmettelemään ja kirjoitin että mitä ihmettä hän menee lupaa tollaista jos ei ole kiinnostunut? Ei vastannut. Sanoi vain että ei oo musta kiinni vaan hänestä.
Vastasin hänelle että " no pistä sit viesti jos tuut toisiin fiiliksiin ja vastas sydämmellä.
En ymmärrä jos kerran niin tykkäsi seurastani niin mikä maksaa vaikka uudestaan kokeilla nähdä?
Nyt olen entistä enemmän kyynistynyt.
Kommentit (40)
Eipä ole ikävä deittailuaikoja. Muistan hyvin särkyneen sydämen ja ne kivut. Päässä ei pyörinyt mikään muu kuin kpääksi paljastunut mies.
-vapaaehtoisesti sinkku
Halusi saada sut vaan ihastumaan. Sillä on jo joku, on siis varattu.
"Karismaattinen naistenmies". Oma arviosi osui oikeaan. Mikälie pelimies kyseessä 💩
Ehkä sillä on jotain ongelmia... tai toinen muija. Tai alkoi vaan miettimään ettet ookaan hänelle se oikea.
Turha pohtia liikaa.
”hän on uskomattoman karismaattinen taitelijatyyppi, komea ja naistenmies”
EI, EI, EI. Nyt stop AP. Heti.
Jos ja kun sulla on taipumusta särkeä sydän etkä pääse helposti eteenpäin, niin sinä _et voi olla tekemisissä tuollaisten miesten kanssa_.
Kierrä ne kaukaa.
Tuollaisten miesten kanssa voivat olla vain sellaiset naiset, jotka ovat itsekin samanlaisia kuin nuo miehet, eli eivät kiinny kehenkään.
Ja just nuo ”sielunkumppani”-olot tulee just näistä jotka vaan särkee sydämen eikä todellakaan ole kiinnostuneita sinusta oikeasti.
Nyt AP, suojele itseäsi!
Et voi hukata elämääsi enää siihen, että sydän on särkynyt. Kierrä hellllvetin kaukaa tuollaiset miehet.
Missä te viestittelitte? Miksi siinä, fb/Ig/joku muu palvelu, ei voi jatkaa tutustumista?
Toki vaikuttaa siltä, että hän on varattu, eikä aikeissa erota.
Unohda.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole ikävä deittailuaikoja. Muistan hyvin särkyneen sydämen ja ne kivut. Päässä ei pyörinyt mikään muu kuin kpääksi paljastunut mies.
-vapaaehtoisesti sinkku
Sama, ikää alle 30 ja olen jo vuosia ollut poissa ”markkinoilta” näiden pelimiesten takia.
Ei kestä enää sellaista, deittailu ja miehiin tutustuminen sopii naisille jotka eivät ole kovin herkkiä vaan menevät tuolla Sex and the City-tyyliin hulmuten.
...Maailma on täynnä kaikenlaista pahaa, huumeita, huumeita, naisia ja rahaa. Komisario Peppone...! Se on ihan oma valinta kenen kanssa seukkaa. Peiliin katsomisen paikka.
Ihmisellä on oikeus muuttaa mieltään.
Ei tarkoittaa ei.
Myös miehellä.
Äh, menit vanhanaikaiseen. Ei se kyynisyys ja sulkeutuneisuus suojaa ketään, pahentaa vain kompastumisia. Kun on avoimempi ja aktiivinen, niin tulee väkisin myös hyviä kokemuksia huonojen ohella. Nyt olet jonkun ahkeran pelimiehen vietävissä heti. Lyhyesti normaali tyyppi ei ala pehmittelemään kenenkään vihausta kuorta, vaan odottaa vastavuoroisuutta.
Kuulosti siltä että olit kiinnostava koska et halunnut panna vaan jutella. Mutta heti kun tajusi että sulta saiskin tosirakkautta helposti tuli pupu pöksyyn.
On alkanut näkemään vakavammin jotain muuta naista. Noin voi käydä, nyt vaan eteenpäin elämässä.
Ei oikeasti välitä ap:sta. Kaikki on esitystä ja valetta.
"Varmistin asian useita kertoja ja kerroin hänelle etten siedä valehtelua ja hän sanoi että kyllä."
Varmistelu ja tuollainen vannottaminen ensimmäisenä iltana, kun vietetään aikaa yhdessä, on merkki siitä, että tiedossa on ongelmia. Kukaan ei halua riippakiviä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Halusi saada sut vaan ihastumaan. Sillä on jo joku, on siis varattu.
Voisitteko avata tämän? Mistä noin varma epäilys? Ja miksi halus saada mut ihastumaan?
Sillä on nainen, siksi ei voi antaa numeroa.
Sydämesi särky yhden illan perusteella? Oletko AP oikeasti tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Sydämesi särky yhden illan perusteella? Oletko AP oikeasti tosissasi.
Ei kai AP:n sydän nyt särkynyt, vaan aiemmin on särkynyt?
Hyvä vaan että ap kirjoitti tuosta miehestä tänne, niin voidaan neuvoa ap:ta pysymään kaukana siitä.
Ap on selvästi aika naiivi kun ei ymmärrä, että ”taiteilijatyyppi”, ”karismaattinen” ja NAISTENMIES ovat asioita jotka takuulla aiheuttavat vain pahaa mieltä ja pettymystä.
Nyt pitäisi oppia pysymään kaukana sellaisista, ei mitään keskusteluja edes - ei mitään.
Ole varovainen. Hän kuulostaa narsistilta, jonka puolella on paljon naisia. Ole varovainen narsistien kanssa - he todella tuhoavat ihmishenkiä eivätkä välitä niistä ollenkaan. He käyttävät sinua ja heittävät sinut ulos kuin ei -ihminen.
Pelimies. Yök! Kyllä nää ”taitelijamiehet” tiedetään.