Ostaisitko MUMMONNAHKALAMPUN?
– Ihme juttu, että nyt yritetään estää homoparien avioliittoa Raamattuun vedoten. Raamattu puhuu rakkaudesta. Arkkipiispa Kari Mäkinen on hieno ihminen. Yhdyn täysin hänen humaaniin näkemykseensä, Aiju selventää, ja nostaa samalla hieman vasemman käden hihaa.
Hihan alta paljastuu tatuointi. Armenian risti.
– Vietin 70-vuotisjuhliani Armeniassa. Palattuani otin tämän tatuoinnin. Tästä tehdään lamppu kun kuolen. Aikoinaan juutalaisilta otettiin ihoa vastentahtoisesti. Minä luovutan tämän palan ihoa vapaaehtoisesti. Siitä tehdään lamppu, joka valaisee jonkun elämää. Ostaja on jo valmiina.
Kommentit (19)
Todella karmivaa. Olen tavannut hänet ja tunnen hänen sukulaisiaan alenevassa polvessa. Kovim ystävällisiä ihmisiä ovat. Tuo nahkajutta järkytti minua kovasti, kun sen lehdestä luin. Kuka voi käyttää lamppua, jossa on ihmisen ihoa?
Hehheh, ennenmuinoin tehtiin kirjoja ihmisten nahkakansiin. Ettekö tienneet?
Totthan toki. Syönhän mummonlihapulliakin :) Huono vitsi, oon väsynyt.
Hyvä iho 70-vuotiaalla. Tulee varmasti hieno lamppu.
Lahtarikaartin lipussa on punikin luusta nuppi juu,
jänteistä niillä on pistooliremmit
ja suolista sapelin tuppi juu.
Kuka lauloi näin ja missä teoksessa?
En ostaisi, eikä ole myöskään mitään hajua, kuka tämä "kaikkien turkulaisten tuntema mummo on".
yök.
Häiritsee jo ajatus tuhkauurnastakin takan reunalla.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:20"]
En ostaisi, eikä ole myöskään mitään hajua, kuka tämä "kaikkien turkulaisten tuntema mummo on".
[/quote]
Kaikki turkulaiset on tässä tapauksessa joku pienen taiteilijajoukon sisäpiiri
En ostaisi, eikä ole myöskään mitään hajua, kuka tämä "kaikkien turkulaisten tuntema" mummo on.
[/quote]
Oho, meni lainausmerkki väärään kohtaan.
En oikein ymmärtänyt vertausta siitä, että opetuslapset olivat naimattomia. Olihan ainakin Pietarilla vaimo. Sitä paitsi munkit ja nunnatkin ovat puolisottomia, mutta ei se tarkoita homoseksuaalisuutta.
Siis rva Göbbelshän harrasti näitä ihmisennahkatöitä. Lampunvarjostimia teki muun muassa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:27"]
[/quote]
[/quote]
Höpö. höpö et taida olla turkulainen.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:27"]
[/quote]
[/quote]
Höpö. höpö et taida olla turkulainen.
[/quote]
Mummoahan tituleerataan "seurapiirirouvaksi". Et kai väitä kaikkien turkulaisten olevan paikallisissa seurapiireissä?
Käyttäisin ihmisen nahkaa paljon mieluummin kun eläinten vastaavaa.