Ärsyttää kun mies ei lopeta tupakanpolttoa!!!
Ei muuten haittaa mutta kun oon raskaana ja oksettaa kokoajan:( ja Se vetää tunnin välein tuota tupakkaa:(
Kommentit (6)
Seurustelet varmaan eksäni kanssa. Koko elämä pyöri sen röökin ympärillä. Ymmärrettävästä syystä jätin hänet.
Osta sille sähkötupakkavälineet joululahjaksi. Niillä minäkin pääsin tupakasta eroon helposti.
Polttiko mies kun aloitte seurustelemaan?
Joo itsekin olen raskaana ja oksettaa ihan helvetisti tupakan haju. Ymmärrän sua. Nyt sanot sille että voisko olla niin kiltti ja ainakin kotona olla polttamatta kokoajan.
Hmm, minä panin mieheni lopettamaan röökaamisen ennen seurustelun alkamista. Hän sai valita tukana ja mun väliltä ja valitsi minut. Jos alkaa uudestaan polttaa (mitä en usko 10 vuoden avioliiton jälken) tulee ero. En vain kertakaikiaan siedä intiimiä läheisyyttä röökaavan miehen kanssa.
Olisin sanonut, että koita kestää, mutta kun olet raskaana, ymmärrän mitä tarkoitat. Ei tosiaan ole kivaa, ja lapsenkin takia olisi hyvä saada lopettamaan... Voit näin alkuun sulkeutua jonnekkin huoneeseen, kun menee tupakille ja huuda sieltä että älä tule tänne tai oksennan :P Vitsi vitsinä, mutta vois toimiakin, ainakin pahoinvointiin