Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain eilen jouluavustuksen. Lahjan lapselle ja kauppaan 40e lahjakortin

Vierailija
19.12.2014 |

Kyllä siinä itku tuli,kun niin sydäntä lämmitti.En pystynyt itkemistä lopettamaan,kun avustusta hain. Olen yh ja kauan ollut vakavasti sairas. Meinaa itku tulla uudestaan,kun tätä kirjoittaa tänne. Kiitos kaikille ketkä auttavat näin jouluna vähävaraisia perheitä! Hyvää joulumieltä kaikille!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua!

p.s. Martat antavat ohjeet miten pienellä rahalla saa hyvän joulupöydän http://www.iltalehti.fi/ruoka/2014121818940494_ru.shtml

Vierailija
2/16 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana ihminen. Kerrankin joku osaa olla kiitollinen siitä mitä saa.
Oikein ihanaa joulua ja hyvää uuttavuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritettiin myydä kirpparilla tytön pieneksi jääneitä vaatteita, mutta ei vaatteet menneen kaupaksi vaikka hinnat olivat lähes kaikissa euron vaate. Mutta nyt saatiin itsellekin hyvä joulumieli kun paikallisen spr:n kautta vietiin iso vaatekassi ja pari lelua vähävaraiselle lapsiperheelle. Oli ilo nähdä millaisella innolla perheen 2 vuotias tyttö tutki ja katseli vaatteitaan, ja isoin ilon aihe tuntui olevan kun sai toisen ulkohaalarin. Ei kuulemma tarvi enään odotella että ainoa haalari kuivuu vaan pääsee useammin ulos leikkimään.

Vierailija
4/16 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa,että sait apua ja olet siitä myös kiitollinen <3

Vierailija
5/16 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Joulua teille <3 :)

Vierailija
6/16 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain, ja olen kiitollinen. Sain siis paketit lapsille ja lahjakortin kauppaan. Nyt meidän perheessä tulee olemaan myös kinkku joulupöydässä, ja lapset saavat muutaman pakettin. Ihanaa joulua kaikille <3

Vierailija
7/16 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en itse hakenut avustusta, mutta perhetyöntekijä soitti syksyllä ja sanoi, että meille tarjottaisiin vauvalle joululahjaa seurakunnan joululahjapuukeräyksestä.
Hain lahjan juuri, en avannut tokikaan vielä mutta olen ollut niin suunniltani liikutuksesta että jotkut ovat oikeasti noin ihanan hyväsydämisiä. Vaikka ele on pieni niin se on ajatukseltaan niin suuri, että olen itsekin itkua pidätellen katsellut sitä lahjaa ja toivonut pelkkää hyvää noin ihanille ihmisille.
T. Vauvan yksinhuoltajaäiti

Vierailija
8/16 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyls joulupuusta saatu lahjat vauvalle :)

Vierailija
9/16 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 06:40"]

Kyllä siinä itku tuli,kun niin sydäntä lämmitti.En pystynyt itkemistä lopettamaan,kun avustusta hain. Olen yh ja kauan ollut vakavasti sairas. Meinaa itku tulla uudestaan,kun tätä kirjoittaa tänne. Kiitos kaikille ketkä auttavat näin jouluna vähävaraisia perheitä! Hyvää joulumieltä kaikille!

[/quote]

Mitä kautta? Jos lahjansaajat ovat kuin sinä, ilolla annan vähistäni.

Hyvää Joulua!

Vierailija
10/16 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tapauksessa nämä menevät juuri sellaisille, kenelle nämä on tarkoitettu. Harmittaa kovasti, etten oman kaupungin joulupuuhun ehtinyt, kun se oli niin aikaisin ja vain parina päivänä, milloin juuri olin reissussa ja näin vasta jälkikäteen, että meni jo. Sitten oli toinen keräys ja tulin kipeäksi, sekin vain kaksi päivää. Ensi vuonna olen ajoissa liikkeellä tästä oppineena. Luultavasti kuitenkin hyväntekeäväisyystyössä olevien tuttujen kautta vielä löytyy joku, jota voisin auttaa suoraan itse vaikka ruokakorilla. 

Vierailija
11/16 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 toki osallistuu joka vuosi keräyksiin rahallisesti, mutta olisin halunnut jotain lahjapaketteja laittaa. 

Vierailija
12/16 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ihmisiä täällä. Nyt kauppaan ostamaan jouluruuat. Saimme sosiaalitoimiston kautta lahjakortin ja lahjan. Mitenköhän kaupassa itkemättä pystyy olemaan, kun " kunnon" lihaa saa ostettua joulupyötään ja muita jouluruokia. Te ketkä annatte lahjoituksia jatkossa niin omaan sosiaalitoimistoon kannattaa ottaa yhteyttä ja antaa lahjoitus esim sinne. Ap

Vierailija
13/16 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on mukava lukea. Itsekin köyhiä jouluja lapsena kokeneena laitan aina joulukeräyksiin. Tänä vuonna pistin Hyvä Joulumieli -keräykseen. lahjankin olisin voinut ostaa, mutta keräyspäivänä olin töissä, ja sitten se jäi.

Vierailija
14/16 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä lisää. Aikaisempina vuosina olen aina vienyt paketin joulupataan. Mielestäni joulupadat ovat viimeistä päivää 22.12. Tänä vuonna en pystynyt viemään, kun rahallisesti todella tiukkaa sairauteni takia.

Vierailija
15/16 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 08:33"]

Yritettiin myydä kirpparilla tytön pieneksi jääneitä vaatteita, mutta ei vaatteet menneen kaupaksi vaikka hinnat olivat lähes kaikissa euron vaate. Mutta nyt saatiin itsellekin hyvä joulumieli kun paikallisen spr:n kautta vietiin iso vaatekassi ja pari lelua vähävaraiselle lapsiperheelle. Oli ilo nähdä millaisella innolla perheen 2 vuotias tyttö tutki ja katseli vaatteitaan, ja isoin ilon aihe tuntui olevan kun sai toisen ulkohaalarin. Ei kuulemma tarvi enään odotella että ainoa haalari kuivuu vaan pääsee useammin ulos leikkimään.

[/quote]Tästä saa selvästi sen kuvan, että te lahjoittajat seisoitte katsomassa kun vastaanottaja sai lahjansa. Miten se voi niin toimia? Eikö lahjoitus anneta välikädelle (spr) joka antaa sen eteenpäin?

Vierailija
16/16 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pieni poika, molemmat opiskelijoita ja itsellä masennusta takana. Elämä ei oo mennyt niinkuin strömsössä, mut pääasia, et ollaan yhdessä ja poika mitä rakkain. Tänään kävin taas viikoittaisella käynnillä terapeutilla ja liikutuksen kyyneleethän siinä tuli, kun lopuksi hänen kysyessään joulunvietostamme, kerroin, kuinka saatiin tänä vuonna Hyvää Joulumieltä-ruokalahjakortti sekä valita "Lahja lapselle". Lisäksi lapsen mukana tuli joulukoristeita pussillinen päiväkodista, mitä hän on siellä askarreltu ja koristeltiin niillä tupa. En voi kuin olla kiitollinen ja liikuttunut kaikesta siitä välittämisestä, mitä ihmisten sydämissä vielä asuu meitä ventovieraita kohtaan.